met andere woorden, misschien dat je er nog wel 100-200 kcal bij kan eten. Een centrum vor eetstoornissen weet lang niet alles van krachttraining af. zodra je over iets twijfelt, vraag het dan alsjeblief hier!!
laag BF% meisje
Collapse
X
-
Ik heb het nog niet langs zien komen, maar kom je ok al aan nu je op 2500 cals zit?
Ben je verder ook bij een docter geweest, ook om te vragen hoe het met de schildklieren zit,het kan namelijk zo veel zijn dat je zo laag zit in vet. Eingelijk zou hier een kopleet onderzoek bij jou moeten worden gedaan vind ik. En dat zou je ook aan moeten kaarten bij de huisarts, en als hij dat niet wil is het een slechte huisarts.
Comment
-
Ik heb dus een eetschema en moest dit eerst steeds ophogen.
ik heb een bloedonderzoek gedaan en mijn schildklier blijkt gewoon in orde te zijn, de TSH afgifte enzo.
ik heb wel even bodypump gedaan maar besloten om daar toch maar niet mee door te gaan... ik ben al heel erg veel spieren kwijt geraakt door het afvallen en wil niet nog meer kwijt...
maar het zou dus kunnen dat ik nu pas op mijn onderhoud zit...
want ik at eerst dus 2200/2300 kcal en toen viel ik opeens in een week iets als 0.5 of 0.6 kilo af, ... toen rekende ik dat dus uit.
1 kilo is 7000 kcal, dus 0.6 kilo is 4200 kcal, gedeeld door 7 zou ik dan zo'n 600 kcal per dag te weinig hebben gegeten ofzo?
k weet niet of dit klopt eigenlijk
Comment
-
Die weegschaal moet je idd vergeten.
Als je niet meer ongesteld wordt is er idd iets goed mis met je lichaam.
Zoals Gen al zegd neem als eerste doen weer ongesteld worden.
Met 2500kcal moet je dit makkelijk halen zou meer als genoeg moeten zijn.
Lichte oefeningen kan je altijd wel doen maar zou dit zeker overleggen met je begeleiders (als je die hebt) en anders eventueel met je huisarts of dieetist.
Het is niet zo dat als je 1 x bijvoorbeld 7000kcal extra eet je een kg aankomt hoor.
ben wel benieuwd naar je lengte en gewicht?Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by flurrie View Postmaar het zou dus kunnen dat ik nu pas op mijn onderhoud zit...
want ik at eerst dus 2200/2300 kcal en toen viel ik opeens in een week iets als 0.5 of 0.6 kilo af, ... toen rekende ik dat dus uit.
1 kilo is 7000 kcal, dus 0.6 kilo is 4200 kcal, gedeeld door 7 zou ik dan zo'n 600 kcal per dag te weinig hebben gegeten ofzo?
k weet niet of dit klopt eigenlijk
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment