Afvallen 21 Killo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok dat is waar inddd

Comment

Cutten: Afvallen zonder spiermassa te verliezen | Mens en gezondheid: Dieet

lees dit eventjes door, heb de kortste site uitgekozen die makkelijk te begrijpen is.
      hier staat een beetje de basis in!
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Ok klinkt intresant hoe bereken ik zulke dingen dan kan iemand mij helpen en er kwam iemand bij mij van je zou indo en endustim ff moeten proberen?

Comment

Waarom focus je op rand zaken terwijl je blijkbaar nog heel veel dingen kan verbeteren? Supps helpen echt niet als de rest niet klopt.

Comment

Sups zijn aanvullingen! geen wondermiddelen.

Comment

Joh Michael je hebt daar al 13 supplementen, daar wil je nog eens 2 bijnemen?
              Je denken is helemaal fout.
              Zoek het in je voeding, kijk hoeveel je nu eet aan Kcal.
              Kijk dan hoeveel heb ik nodig per dag ofwel je dagelijkse behoefte, en ga daar 500Kcal onder zitten.
              Dan doe je het op de juiste manier.
              Daar zal je jezelf later dankbaar voor zijn.
              Ben je op streefgewicht? Dan kijk je weer hoe je verder gaat of wil gaan.
              Je zoekt het nu veel te ver.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Joh Michael je hebt daar al 13 supplementen, daar wil je nog eens 2 bijnemen?
                Je denken is helemaal fout.
                Zoek het in je voeding, kijk hoeveel je nu eet aan Kcal.
                Kijk dan hoeveel heb ik nodig per dag ofwel je dagelijkse behoefte, en ga daar 500Kcal onder zitten.
                Dan doe je het op de juiste manier.
                Daar zal je jezelf later dankbaar voor zijn.
                Ben je op streefgewicht? Dan kijk je weer hoe je verder gaat of wil gaan.
                Je zoekt het nu veel te ver.
                Helemaal mee eens!

Comment

Ok tja ik hoor het wel weer tjah gebruik ze niet allemaal meer maar indd die regel kon ik wel ik ga het is proberen zoon Cut Schema hoe denken jullie over kuuren en droger worden daar ben ik wel benieuwd naar.

Comment

zolang jij je basis nog niet eens op orde hebt moet je niet eens denken aan kuren.

Comment

Ik snap echt niet dat mensen die niet eens de basis in orde hebben al over kuren gaan spreken.

verdiep je eerst maar eens in de materie.

Comment

Met 17 jaar? En niets echt op orde hebben.
                        Alle respect voor je jaren training hoor. Maar zo houd het geen steek.
                        Zorg eerst dat alles klopt. Voeding, training en rust.
                        Ik zal je in elk geval nu geen advies durven of willen geven met middelen waar je nog helemaal niet aan toe bent. Dat mag ik zelfs niet doen.
                        Wees zelf ook zo wijs.

Comment

Zie je nou zelf niet dat al die supps niks voor je doen. Als dat wel het geval was geweest had je nu een perfect lichaamsgewicht. Je hebt zelfs efedrine geslikt....is nou niet echt een licht middeltje. Je voeding aanpassen daar val je vanaf.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

17 jaar, praten over AS, erg veel sups, BF 24% kom op man!

Een oude vriend van me die BB was kuurde ook regelmatig en die had ook niet veel goeds in orde. Spoot zich helemaal stuk en slikte van alles. Als we weekends gingen stappen werd er regelmatig ghb,speed, okkenoten enz. gebruikt. Ik heb hem letterlijk stuk zien gaan.

Onderschat AS niet dus laat het praten daar ook maar achterwege.

Zorg eerst dat de rest in orde is. Stieken weet je dat zelf ook wel hoor!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              17 jaar, praten over AS, erg veel sups, BF 24% kom op man!

Een oude vriend van me die BB was kuurde ook regelmatig en die had ook niet veel goeds in orde. Spoot zich helemaal stuk en slikte van alles. Als we weekends gingen stappen werd er regelmatig ghb,speed, okkenoten enz. gebruikt. Ik heb hem letterlijk stuk zien gaan.

Onderschat AS niet dus laat het praten daar ook maar achterwege.

Zorg eerst dat de rest in orde is. Stieken weet je dat zelf ook wel

hoor!
                              Okkenoten wat zijn dat?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Okkenoten wat zijn dat?
                                Pilletjes: xtc-pilletjes, smilies, bmwtjes, mitsus. Ik kom uit de streek waar ze tegen pilletjes okkenoten zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X