Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Hey iedereen, ik owu eerst ff zeggen hoe alles zit en dan ff vragen voor wat tips dus..:

Ik probeer eerst wat af te vallen voor ik echt voor spieren ga dus ben druk bezig. Mijn voedingschema per dag ziet ongeveer zo uit:
    07.00 2 boterhammen + melk
    10.00 krentenbol
    13.00 2 boterhammen
    15.00 bakje yoghurt
    18.00 Avondeten (dit varieërt altijd) maar probeer kleinere porties.
    21.00 Avondsnack (krentenbol/yoghurt/koekje of nootjes).

Ik heb dit zo een 6 weken gedaan en ben in die tijd van 105kg naar 95 gegaan. Alleen nu in de laatste week gaat het weer minder en ben terug naar 97. Heb niet veel anders gegeten als de andere weken. Alleen weke geleden carnaval gehad (kan het zijn dat het bier nu pas aanvult?).

Aan beweging doe ik per dag ongeveer:
    07.45 30 min fietsen naar school/werk.
    16.00 30min terug fietsen naar huis
    21.00 15min tot 30min met halters en wat crunches.

Mijn vraag aan jullie is nu: is er iets wat ik kan verbeteren of wat ik verkeerd doe? En is het normaal dat ik even terugval?

Alvast bedankt.

Err..
    Doe je nog aan kracht training ofzo?
    Kwark i.p.v Yoghurt
    We hebben geen idee wat je gewicht/lengte en dagelijkse behoefte is?
    Ik denk dat je te weinig eet.
    Vervang die krentenbol voor brood met kip of tonijn of iets dergelijks.
    En die avondsnack zou ik gewoon amandelen/cashewsongezouten of walnoten nemen en eventueel nog een bak kwark

Comment

Tering wat heb ik dat ongestructureerd gepost zeg.
      Post anders ook even je trainings schema in het daarvoor bestemde forumgedeelte.
      Denk dat je training ook niet echt in orde is.
      Althans dat vermoeden heb ik

Comment

190cm lengte.
        hmm kwark, ik dacht altijd dat dat minder goed was dan yoghurt, hebben we het nu over gewone vanille kwark?

Comment

Originally posted by tve90 View Post
          190cm lengte.
          hmm kwark, ik dacht altijd dat dat minder goed was dan yoghurt, hebben we het nu over gewone vanille kwark?
          Nop, magere kwark. Niet heel lekker maar wel veel beter dan yoghurt.
          Je zou er eventueel honing ofzo bij kunnen doen of wat pure hagelslag( doe ik zelf) maarja dat moet dan wel in je voedings schema passen.

Het is trouwens handig om een voedings schema te maken, met alle voedingswaarde erbij.
          Zo kun je zelf EN wij zien hoeveel ej van wat binnen krijgt.
          Is nogal belangrijk bij het afvallen. ( ook bij het aankomen hoor )

Comment

hmm isgoed, ten eerste bedankt voor snelle reacties
            vind het zelf best een moeite om precies te gaan zoeken welke voedingswaarde bij alles zit wat ik eet, is daar een mooi tooltje voor? of pagina met veel info.

Comment

Ja er zijn excel bestandjes waar je behoorlijk wat producten in kan selecteren en dan automatisch de voedingswaarde er naast komt staan.
              Moet je even zoeken op de site( zoekfunctie gebruik)
              Of als je bij mijn posts en een paar maanden terug gaat naar een post voor mijn bulk kan je 1tje van mij vinden.
              succes

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                Nop, magere kwark. Niet heel lekker maar wel veel beter dan yoghurt.
                Je zou er eventueel honing ofzo bij kunnen doen of wat pure hagelslag( doe ik zelf) maarja dat moet dan wel in je voedings schema passen.
                Je wijst enerzijds de vanillekwark af, wat overigens juist is, maar dan kom je anderzijds met honing of pure hagelslag aanzetten??

Hou dit soort irrelevante info voor jezelf, aangezien de TS hier niks mee kan.

@TS

Originally posted by tve90 View Post
                Hey iedereen, ik owu eerst ff zeggen hoe alles zit en dan ff vragen voor wat tips dus..:

Ik probeer eerst wat af te vallen voor ik echt voor spieren ga dus ben druk bezig. Mijn voedingschema per dag ziet ongeveer zo uit:
                07.00 2 boterhammen + melk
                10.00 krentenbol
                13.00 2 boterhammen
                15.00 bakje yoghurt
                18.00 Avondeten (dit varieërt altijd) maar probeer kleinere porties.
                21.00 Avondsnack (krentenbol/yoghurt/koekje of nootjes).

Ik heb dit zo een 6 weken gedaan en ben in die tijd van 105kg naar 95 gegaan. Alleen nu in de laatste week gaat het weer minder en ben terug naar 97. Heb niet veel anders gegeten als de andere weken. Alleen weke geleden carnaval gehad (kan het zijn dat het bier nu pas aanvult?).

Aan beweging doe ik per dag ongeveer:
                07.45 30 min fietsen naar school/werk.
                16.00 30min terug fietsen naar huis
                21.00 15min tot 30min met halters en wat crunches.

Mijn vraag aan jullie is nu: is er iets wat ik kan verbeteren of wat ik verkeerd doe? En is het normaal dat ik even terugval?

Alvast bedankt.

Je training slaat werkelijk nergens op en zo ook je voeding (te triest voor woorden), is zonde van je tijd en inspanning. Lees de stickys op deze site eens goed door, maak een behoorlijke voedingschema voor jezelf, schrijf jezelf in bij een sportschool en ga eens behoorlijk aan de slag.

succes kerel....
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Inderdaad, alles is slecht.

Voeding moet bestaan uit eiwitten vetten(gelijk verspreid behalve rond training) en een beetje koolhydraten(ontbijt, voor en na training)

Training kun je het beste beginnen met fullbody.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X