Hey iedereen, ik owu eerst ff zeggen hoe alles zit en dan ff vragen voor wat tips dus..:
Ik probeer eerst wat af te vallen voor ik echt voor spieren ga dus ben druk bezig. Mijn voedingschema per dag ziet ongeveer zo uit:
07.00 2 boterhammen + melk
10.00 krentenbol
13.00 2 boterhammen
15.00 bakje yoghurt
18.00 Avondeten (dit varieërt altijd) maar probeer kleinere porties.
21.00 Avondsnack (krentenbol/yoghurt/koekje of nootjes).
Ik heb dit zo een 6 weken gedaan en ben in die tijd van 105kg naar 95 gegaan. Alleen nu in de laatste week gaat het weer minder en ben terug naar 97. Heb niet veel anders gegeten als de andere weken. Alleen weke geleden carnaval gehad (kan het zijn dat het bier nu pas aanvult?).
Aan beweging doe ik per dag ongeveer:
07.45 30 min fietsen naar school/werk.
16.00 30min terug fietsen naar huis
21.00 15min tot 30min met halters en wat crunches.
Mijn vraag aan jullie is nu: is er iets wat ik kan verbeteren of wat ik verkeerd doe? En is het normaal dat ik even terugval?
Alvast bedankt.
Ik probeer eerst wat af te vallen voor ik echt voor spieren ga dus ben druk bezig. Mijn voedingschema per dag ziet ongeveer zo uit:
07.00 2 boterhammen + melk
10.00 krentenbol
13.00 2 boterhammen
15.00 bakje yoghurt
18.00 Avondeten (dit varieërt altijd) maar probeer kleinere porties.
21.00 Avondsnack (krentenbol/yoghurt/koekje of nootjes).
Ik heb dit zo een 6 weken gedaan en ben in die tijd van 105kg naar 95 gegaan. Alleen nu in de laatste week gaat het weer minder en ben terug naar 97. Heb niet veel anders gegeten als de andere weken. Alleen weke geleden carnaval gehad (kan het zijn dat het bier nu pas aanvult?).
Aan beweging doe ik per dag ongeveer:
07.45 30 min fietsen naar school/werk.
16.00 30min terug fietsen naar huis
21.00 15min tot 30min met halters en wat crunches.
Mijn vraag aan jullie is nu: is er iets wat ik kan verbeteren of wat ik verkeerd doe? En is het normaal dat ik even terugval?
Alvast bedankt.
Comment