Vermagerd maar overtollig vel enz help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vermagerd maar overtollig vel enz help

Hoiiii iedereen,

kben een meisje van 22j, 1m74 en weeg NU 55-56Kg (mijn vetgehalte weet ik niet hoe te bereken). Kheb enkele intressante topics gelezen maar
    ik zit niet in de bodywereld dus hopelijk kan iemand me goede raar geven want ik ben hopeloos...
    zit nu kzit een sportschool maar niemand kan me deftig uitleggen wat en welke oefeningen en voeding ik moet nemen om mijn doel te bereiken!!!

ik woog in zomer 2009, 62kg, ik deed super veel modellen werk maar was enorm verdikt en daarom ook gestopt nu ben terug bezig met mijn lichaam om terug wat modellen werk te kunnen doen. ik ben beginnen lopen na de zomer, 2x per week 40min, nu loop ik nog steed 2x per week op de loopband 5km + step 15min en beenspieroefen op het einde..

Nu zit nu nog met een klein buikje en in de binne kant van van bene met wat vet(cellite) en aan mijn bovenbeen wat overtollig vet die ik maar niet weg krijg!

mijn voedingschema is afwisseld om de dag smiddags soep en andere dag volle maaldtijd met s'avondssport andere dag terug soep enzz.. en in w-e normaal:

maandag:

ontbijd:
    bruin brood met confutur of kaas,
    kiwi (elke morgend!)
    halfvolke melk

smiddags:
    soep met bruin brood

s'avonds:
    3stukken fruit

en ik drink 2liter water per dag

dinsdag:

ontbijt:

kiwi

smiddags: zalm met groentjes of pasta OF kipwit met rijst, currysaus OF purréé met kabeljauw ...

s'avonds: fruit + sport.

hopelijk snelle reacties!!! tnkxxxxxxxxxxxx

Je eet veelste weinig!!! als avondeten fruit?? WTF??

Lees de zomersticky.. daar staat hoe je goed moet afvallen.

Comment

jep, gameface heeft gelijk, fruit is geen maaltijd --> zie stickys
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dit is idd niet gezond , als je wilt afvallen bereken je behoefte en ga daar 300/500 Kcal onderzitten .

Dit is echt niet goed!

lees dit maar even door ! http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279
        Mind is everything.

Comment

heb ik gelezen...
          ik las dat je 6 a 8 maaltijden per dag moest eten, veel te veel voor mij mijn maag is zodaning gekrompen dat ik dat nooit binnenkrijg

Comment

Welkom gehete...
            Ik zou de soep ook maar laten voor wat het is.
            Veel zout en dat houd alleen maar vocht vast.

Comment

ik wil echt nu puur lichaamsvetverbranden moet ik kan meer krachtstoestelen doe of pilates of blijven lopen?

Comment

Originally posted by quiproquo View Post
                ik wil echt nu puur lichaamsvetverbranden moet ik kan meer krachtstoestelen doe of pilates of blijven lopen?
                Je moet je voeding aanpassen.

Comment

kan je me gewoon een voorbeeld geven pleass want ik snap niks van die uitleg

Comment

Zou ik je nekomtrek en taille mogen hebben?

Comment

Originally posted by quiproquo View Post
                      kan je me gewoon een voorbeeld geven pleass want ik snap niks van die uitleg
                      Lees de zomersticky's. Misschien snap je het dan allemaal wat beter. Als je die hebt gelezen en je zit nog steeds met vragen kun je die natuurlijk alsnog stellen.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post

Hahaha, oke.. is dit nou om het "Qui Pro Quo" gebeuren of is het toeval?

Hannibal Lecter in the house...

Ot :

2,5kg eiwit per kg lichaamsgewicht
                        30% van totale kalorien naar onverzadigd vet
                        rest koolhydraten.

www.calorietabel.nl

bereken je behoefte in de zomersticky (alleen ff vinden hoeveel cm een inch is en hoeveel meter een feed)

Ff voedingsschema keertje posten en dan geven mensen zelf wel een eventuele edit aan het schematje

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Hahaha, oke.. is dit nou om het "Qui Pro Quo" gebeuren of is het toeval?

Hannibal Lecter in the house...

Ot :

2,5kg eiwit per kg lichaamsgewicht
                          30% van totale kalorien naar onverzadigd vet
                          rest koolhydraten.

www.calorietabel.nl

bereken je behoefte in de zomersticky (alleen ff vinden hoeveel cm een inch is en hoeveel meter een feed)

Ff voedingsschema keertje posten en dan geven mensen zelf wel een eventuele edit aan het schematje
                          Luister smart-ass, ze wil bij het opstellen van een schema een beetje geholpen worden, dus kun jij wel aankomen wat je ook in de zomersticky's kunt vinden maar dat schiet geen ene sodemieter op voor haar.
                          Dan laat je haar ook nog even moeilijk doen door inches in centimeters te laten uitrekenen en hoeveel meter een feed is, jezus christus man, waar ben jij in hemelsnaam mee bezig, voel ff aan je voorhoofd, het kan zo veel meer gemakkelijker.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Poging twee....

Comment

je voeding is erg slecht inderdaad, ik had hetzelfde probleem als jou maar ik wil juist aankomen :P

i feel your pain!, ik snapte er ook niks van voeding? fitness? waaromdat allemaal zo belangrijk was maar je moet gewoon goed alle stickies enzo doorlezen daarin word heel veel duidelijk gewoon goed en GEZOND eten met de juiste vetten veel water en dan 300-500 calorieen ONDER je normale calorie behoefte gaan zitten, dan zal je lichaam vet omzetten in energie en dan zal je vanzelf afvallen terwijl je wel gewoon normaal kan blijven functioneren!

gewoon goed deze website bestuderen, heb al vele uren zitten turen lezen en bestuderen en heb toen mijn eerste voedinschema upgeload dat was een drama, na al die studie hiero een nieuw schema gemaakt en dat vond iedereen wel goed/redelijk dus !

GOED LEZEN! dan kom je er wel

veel succes! en hoop dat je je doel gaat bereiken.

Groeten,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X