hallo,
ik ben 14 bijna 15 en ben eerder best fatsig geweest ()
anderen zeggen dat dit echt niet meer zo is, maar zelf zie ik het nog altijd..
verder ben ik niet zo heel groot dus het zal wel weggroeien..
maar hoe kan ik nou net dat beetje afvallen, net dat laatste beetje vet weghalen?
gaat dit vanzelf met de groei?
ik zie genoeg van die 5 kilo in een week dieeten op internet staan maar ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor je is!
en kan ik al sportvoeding gebruiken?
ik weet niet of het er iets toe doet maar ik slik ook medicijnen die mijn eetlust soms behoorlijk remmen.. waardoor ik onregelmatig eet (namelijk Ritalin ook wel kindercoke genoemd )
wat beweging betreft tja.. ik fiets dagelijks naar school toe heen en terug ongeveer 30 km en als ik de bus pak doe ik die avond meestal nog een uurtje op de hometrainer..
maar het vet gaat eigenlijk niet weg
wat moet ik doen?
ik ben 14 bijna 15 en ben eerder best fatsig geweest ()
anderen zeggen dat dit echt niet meer zo is, maar zelf zie ik het nog altijd..
verder ben ik niet zo heel groot dus het zal wel weggroeien..
maar hoe kan ik nou net dat beetje afvallen, net dat laatste beetje vet weghalen?
gaat dit vanzelf met de groei?
ik zie genoeg van die 5 kilo in een week dieeten op internet staan maar ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor je is!
en kan ik al sportvoeding gebruiken?
ik weet niet of het er iets toe doet maar ik slik ook medicijnen die mijn eetlust soms behoorlijk remmen.. waardoor ik onregelmatig eet (namelijk Ritalin ook wel kindercoke genoemd )
wat beweging betreft tja.. ik fiets dagelijks naar school toe heen en terug ongeveer 30 km en als ik de bus pak doe ik die avond meestal nog een uurtje op de hometrainer..
maar het vet gaat eigenlijk niet weg
wat moet ik doen?
Comment