ik ben niet echt dik maar ik wil gewoon een beetje afslanken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Als je zulke worden gebruikt gaat het een stuk moeilijker :P.

@ts
    Als ik jouw was zou ik niet cutten. Ga lekker ee fullbody schema volgen. Er staat in 1 van de sticky's een kant en klare die je kan gebruiken. Stel een schema op en ga boven je behoefte eten en je zult spiermassa aankomen.

Als je nu onnodige dingen doet ga je dat later jmmr vinden. Geloof me, je zult me bedanken!

recupireren kan ik me voorstellen dat niet iedereen weet wat het is. Terwijl ik dat een heel normaal woord vind.

Maar waarom "beetje duidelijk" vet gestreept? was gewoon normaal bedoeld. Maar ja het nadeel van schrijven is dat het moelijk is om de emotie/gezichtuitdrukkingen van de schrijver erbij te zetten en dan worden stukjes teks vaak door iedereen anders opgevat.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      recupireren kan ik me voorstellen dat niet iedereen weet wat het is. Terwijl ik dat een heel normaal woord vind.

Maar waarom "beetje duidelijk" vet gestreept? was gewoon normaal bedoeld. Maar ja het nadeel van schrijven is dat het moelijk is om de emotie/gezichtuitdrukkingen van de schrijver erbij te zetten en dan worden stukjes teks vaak door iedereen anders opgevat.
      Omdat er een grote kans is dat een 14 jarige zulke woorden niet snapt:P. Was als grap bedoeld.

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Omdat er een grote kans is dat een 14 jarige zulke woorden niet snapt:P. Was als grap bedoeld.

Ik had niet door dat het een grap was. dat bedoel ik dus ook met dat men niet altijd de teks oppakt zoals de schrijver het bedoeld.

Comment

Denk dat je zelf recupireren ook niet kent, denk dat je recupereren bedoelt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Denk dat je zelf recupireren ook niet kent, denk dat je recupereren bedoelt.
            het moest inderdaad recupereren zijn! Typefoutje!

Dank je voor de correctie.
            Last edited by The Phoenix; 05-03-2010, 08:12.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X