resultaat geboekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by He-Man View Post
    hmm, ik dacht dat een keer in de week een spiergroep flink aanpakken ook wel afdoende was. Ik train nu dus 2x ene keer: borst, biceps, benen andere keer: rug, schouders, triceps. Maar ik kan best een thuistraining eraan toevoegen.
    Als je 1 keer in de week een spiergroep aanpakt kan je misschien beter een driedaags schema aanhouden. bvb: benen en schouders, rug en biceps, borst en triceps. Is maar een voorbeeldje.
    Als je er een thuis training aan kan toevoegen zou dat wel interessant kunnen zijn, kan je wat meer massa pakken bij een betere verdeling van je spiergroepen. Veel is persoonlijk bepaald dus experimenteer zelf wat met schema's. En af en toe eens wat afwisseling in oefeningen doet je spieren goed, worden ze namelijk weer eens op een andere manier geprikkeld en dat bevordert spiergroei.
    Succes ermee.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
      Als je 1 keer in de week een spiergroep aanpakt kan je misschien beter een driedaags schema aanhouden. bvb: benen en schouders, rug en biceps, borst en triceps. Is maar een voorbeeldje.
      Als je er een thuis training aan kan toevoegen zou dat wel interessant kunnen zijn, kan je wat meer massa pakken bij een betere verdeling van je spiergroepen. Veel is persoonlijk bepaald dus experimenteer zelf wat met schema's. En af en toe eens wat afwisseling in oefeningen doet je spieren goed, worden ze namelijk weer eens op een andere manier geprikkeld en dat bevordert spiergroei.
      Succes ermee.
      Ik kan thuis prima schouder en biceps trainen, met halter en dumbels, dan zou ik toch drie keer kunnen trainen bv: 1:borst, benen, 2:rug, triceps, 3: (thuis) schouders biceps. Thx voor de tip
      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X