info gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stukput View Post
    Als je het eetschema goed volgt, je traint goed maar op zaterdag eet je een pizza en drink je 15 bier, vergooi je daar dan alles mee?

Ja daar vergooi je alles mee. biertje is 150 kcal x 15 is 2250kcal

Zou jij 300-500 kcal onder behoefte eten dan heb je dat tekort in het weekend weer aangevuld met drank en die pizza.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      van veel bier word je dik, maar hoe zit het met sterke drank zoals wodka en whisky?
      Idem.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

neem maar van mij aan dat bier, sterke,drank etc. aardige dikmakers zijn
        ik de tijd dat ik in de horeca ben gaan werken ben ik een kleine 15 kilo aangekomen in 4 jaar , door 4 a 5 keer per week 6 a 7 bier per avond te drinken.
        natuurlijk hartsikke gezzelig en een hoop gejubbel en gejuich.. maar na 4 jaar zie ik de nadeligte effecten toch aardig aan mijn lichaam hangen.
        inmiddels drink ik al 3,5 weken niet meer en ben in combinatie met het sporten al een kleine 4 kilo afgevallen
        en je voelt jezelf er natuurlijk een stuk beter bij.
        Last edited by ies24; 26-03-2010, 10:24.

Comment

Jammer dat die conclusie pas te laat te merken is....

Keertje drinken is leuk maar elk weekend of zelfs doordeweeks is gekkenwerk.
          Wel dom dat in Nederland gebruikelijk is dat als je geen alcohol drinkt en bitterballen eet dat je saai en ongezellig bent. Fuck dat.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Jammer dat die conclusie pas te laat te merken is....

Keertje drinken is leuk maar elk weekend of zelfs doordeweeks is gekkenwerk.
            Wel dom dat in Nederland gebruikelijk is dat als je geen alcohol drinkt en bitterballen eet dat je saai en ongezellig bent. Fuck dat.
            tja beter de conclusie laat merken dan helemaal niet opmerken toch

Comment

ja, k drink wel eens een wodka, een glaasje per halfjaar ofso. zal niet echt aanzetten

Comment

Zozo, je drinkt al wodka, en je bent nog maar 16? Zeker 1x wodka gedronken of drink je het al jaren? Komt een beetje over of je al jaren halfjaarlijks een glaasje wodka neemt, je bent wel al heel ervaren op jouw leeftijd, je hebt bijna alles al meegemaakt als ik het zo lees.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  Zozo, je drinkt al wodka, en je bent nog maar 16? Zeker 1x wodka gedronken of drink je het al jaren? Komt een beetje over of je al jaren halfjaarlijks een glaasje wodka neemt, je bent wel al heel ervaren op jouw leeftijd, je hebt bijna alles al meegemaakt als ik het zo lees.
                  ja k heb al veel meegemaakt, en ik drink wel vaker wodka, maar zal me niet bezatten, en zal ook oppassen dat ik geen hersenbeschadiging oploop.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X