Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Die heldinges hier in Portugal zijn een pak lager dan in België. En er is geen glas aan de zijkanten, dus je loopt met je kop tegen betonnen palen aan de zijkanten van het dak. Als je dan 1m96 ben, op een stijle berg loopt, met tunnelvisie zit en je probeert te concentreren op wat voor vochtafdrijvers je hier zou kunnen krijgen, gegarandeerd dat je er hard tegen knalt.
    kan ik me levendig voorstellen dan! Is de wond inmiddels al een beetje aan het genezen?

Ben jeop vakantie in portugal dan?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      kan ik me levendig voorstellen dan! Is de wond inmiddels al een beetje aan het genezen?

Ben jeop vakantie in portugal dan?
      Mijn nek is beter van de slag, en er zit een korstje op mijn schalp, onzichtbaar. Ik heb toch een rustdag, maar ik ben blij dat het toch niet verrokken is.

Zoals ik al zei, studieuitwisseling, als moet ik amper en enkel in de avond naar school dus is het wat een vakantie. Veel tijd voor te trainen en te eten dus. Studentenleven is een luxe, moest ik het niet allemaal zelf betalen.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        Mijn nek is beter van de slag, en er zit een korstje op mijn schalp, onzichtbaar. Ik heb toch een rustdag, maar ik ben blij dat het toch niet verrokken is.

Zoals ik al zei, studieuitwisseling, als moet ik amper en enkel in de avond naar school dus is het wat een vakantie. Veel tijd voor te trainen en te eten dus. Studentenleven is een luxe, moest ik het niet allemaal zelf betalen.
        ja ik herinner mijn studentenleven ook nog wel helaas is dat niet meer. Maar ja op een gegeven moment moet er geld in het laatje komen.

Beterschap verder!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          ja ik herinner mijn studentenleven ook nog wel helaas is dat niet meer. Maar ja op een gegeven moment moet er geld in het laatje komen.

Beterschap verder!

Ik werkte fulltime in België samen met fulltime studies. Dus geld kwam er genoeg binnen, maar dat wil ik nooit meer doen, ommenduur loop je als een zombie rond van de nachtjes door en het weinige slapen, en het fucked je fysiek ook hard.

Comment

Ik ben van gisteren potassium(500mg) en paardenbloem(gewoon volgens de gebruiksaanwijzing, hoeveelheid dat erin zit staat er niet op) aan het supplementeren, viel me direct op dat in de avond mijn constante dorst en droge bek weg is. Heb wat zaken gevonden die erop kunnen wijzen dat ik in het verleden lang een te laag potassiumgehalte heb gehad. Moet het even verder onderzoeken.

Ik had het gevoel deze ochtend dat er toch al wat vocht weg is, maar met name op mijn armen want mijn aders kwamen er hard door. Kan ook door de alcohol in dat paardebloemextract-middel zijn.
            Last edited by Genjuro; 22-04-2010, 12:47.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              die met blauwe spijkerbroek zonder shirt is inderdaad zeer netjes! iets war ik ook voor wil gaan!
              succes gen. je hebt de kennis dus succes wensen is eigenlijk onnodig omdat je weet waar je mee bezig bent maar toch wens ik je het toe
              ga je toevallig nog pic posten van hoe je er nu bij staat of niet?
              haha das voor ons allemaal denk ik wel een droom fysiek

Comment

die met blauwe spijkerbroek zonder shirt is inderdaad zeer netjes! iets war ik ook voor wil gaan!
                succes gen. je hebt de kennis dus succes wensen is eigenlijk onnodig omdat je weet waar je mee bezig bent maar toch wens ik je het toe
                ga je toevallig nog pic posten van hoe je er nu bij staat of niet?
                Is btw Nick Auger, stats op die pic: 1m90 op 95kg, maar wel gortdroog, en ongeziene verhoudingen imo.

Comment

18 kilo te gaan :P

ongeziene verhouding? dat de verhouding niet klopt bedoel je?

Comment

18 kilo te gaan :P

ongeziene verhouding? dat de verhouding niet klopt bedoel je?

nee, dat zijn verhoudingen perfect zijn. Probeer eens 1 achterlopende spiergroep te vinden in wat we zien(benen weet ik niet)

Comment

ah oke =) ja dat is waar ziet er perfect uit. paar jaar te gaan

Comment

Nog 13kilo te gaan.. maar ik ben een stuk langer en niet zo droog dus zeg maar gerust 16/17 kilo.

Comment

Niet elke kg spiermassa is hetzelfde.
                          Groeten

Comment

Cut blijft goed gaan, gisteren zat ik er even door, stevige spierpijn, dus dagje complete rust. Ik voel me vandaag veel beter, binnen uurtje knallen en daarna van de zon genieten.

Comment

Genj, hoe vaak doe je die schema's uit je beginpost (dag 1 en dag 2) per week? En doe je dan op alle off-days de burpee tabata's?

En euhm.... wat is een handfiets? Zo'n kano-apparaat?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

denk zo'n apparaat waar je ipv met je benen fietst met je handen de fiets beweging maakt.

http://www.americanfitness.net/image...ail/159100.jpg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X