Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die heldinges hier in Portugal zijn een pak lager dan in België. En er is geen glas aan de zijkanten, dus je loopt met je kop tegen betonnen palen aan de zijkanten van het dak. Als je dan 1m96 ben, op een stijle berg loopt, met tunnelvisie zit en je probeert te concentreren op wat voor vochtafdrijvers je hier zou kunnen krijgen, gegarandeerd dat je er hard tegen knalt.
kan ik me levendig voorstellen dan! Is de wond inmiddels al een beetje aan het genezen?
kan ik me levendig voorstellen dan! Is de wond inmiddels al een beetje aan het genezen?
Ben jeop vakantie in portugal dan?
Mijn nek is beter van de slag, en er zit een korstje op mijn schalp, onzichtbaar. Ik heb toch een rustdag, maar ik ben blij dat het toch niet verrokken is.
Zoals ik al zei, studieuitwisseling, als moet ik amper en enkel in de avond naar school dus is het wat een vakantie. Veel tijd voor te trainen en te eten dus. Studentenleven is een luxe, moest ik het niet allemaal zelf betalen.
Mijn nek is beter van de slag, en er zit een korstje op mijn schalp, onzichtbaar. Ik heb toch een rustdag, maar ik ben blij dat het toch niet verrokken is.
Zoals ik al zei, studieuitwisseling, als moet ik amper en enkel in de avond naar school dus is het wat een vakantie. Veel tijd voor te trainen en te eten dus. Studentenleven is een luxe, moest ik het niet allemaal zelf betalen.
ja ik herinner mijn studentenleven ook nog wel helaas is dat niet meer. Maar ja op een gegeven moment moet er geld in het laatje komen.
ja ik herinner mijn studentenleven ook nog wel helaas is dat niet meer. Maar ja op een gegeven moment moet er geld in het laatje komen.
Beterschap verder!
Ik werkte fulltime in België samen met fulltime studies. Dus geld kwam er genoeg binnen, maar dat wil ik nooit meer doen, ommenduur loop je als een zombie rond van de nachtjes door en het weinige slapen, en het fucked je fysiek ook hard.
Ik ben van gisteren potassium(500mg) en paardenbloem(gewoon volgens de gebruiksaanwijzing, hoeveelheid dat erin zit staat er niet op) aan het supplementeren, viel me direct op dat in de avond mijn constante dorst en droge bek weg is. Heb wat zaken gevonden die erop kunnen wijzen dat ik in het verleden lang een te laag potassiumgehalte heb gehad. Moet het even verder onderzoeken.
Ik had het gevoel deze ochtend dat er toch al wat vocht weg is, maar met name op mijn armen want mijn aders kwamen er hard door. Kan ook door de alcohol in dat paardebloemextract-middel zijn.
die met blauwe spijkerbroek zonder shirt is inderdaad zeer netjes! iets war ik ook voor wil gaan!
succes gen. je hebt de kennis dus succes wensen is eigenlijk onnodig omdat je weet waar je mee bezig bent maar toch wens ik je het toe
ga je toevallig nog pic posten van hoe je er nu bij staat of niet?
haha das voor ons allemaal denk ik wel een droom fysiek
die met blauwe spijkerbroek zonder shirt is inderdaad zeer netjes! iets war ik ook voor wil gaan!
succes gen. je hebt de kennis dus succes wensen is eigenlijk onnodig omdat je weet waar je mee bezig bent maar toch wens ik je het toe
ga je toevallig nog pic posten van hoe je er nu bij staat of niet?
Is btw Nick Auger, stats op die pic: 1m90 op 95kg, maar wel gortdroog, en ongeziene verhoudingen imo.
Cut blijft goed gaan, gisteren zat ik er even door, stevige spierpijn, dus dagje complete rust. Ik voel me vandaag veel beter, binnen uurtje knallen en daarna van de zon genieten.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment