Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    denk zo'n apparaat waar je ipv met je benen fietst met je handen de fiets beweging maakt.

http://www.americanfitness.net/image...ail/159100.jpg
    yep, geen id wat de correcte term is.

Ik probeer ze elks 2 keer per week te doen. Maar ik luister vooral naar mijn lichaam, als die zeg "ik ben nog niet hersteld" extra dagje tussen.

Binnen uurtje terug dag 2.

Ik ga ook het beenonderdeel laten vallen, en in de plaats beginnen hillsprinten, heb een goede locatie gevonden, net voor de plaats waar het buskotje from hell staat.

Ik had graag volgende week maandag op topniveau gestaan maar het zal ws nog niet lukken. Deze vrijdag ben ik ook terug, dus zal het schema beetje aangepast worden naar wat mijn dumbells thuis aankunnen, er zal niet teveel verandering in komen. En sprinten kan ik gewoon in de tuin.

Ik zit te twijfelen wat clen te halen... De laatste dagen enorm veel bijgeleerd over hoe clen en insuline werken, had ik al dat geweten had ik vroeger veeeeel meer uit mijn clen-cycles kunnen halen. En ik zou het terug mee kunnen nemen

Deze week de cals nog een beetje lager zetten, en ik ga proberen vanaf vandaag tot donderdag alle dagen te sprinten. Even nog een ultiem weekje inlassen, ik zou graag onder de 100kg wegen op zaterdagochtend en mijn taille onder de 80cm en heupomtrek op 85cm. Heb hier niks van weegschaal of meetlint, dus ja...

En dan de clen voor de final touch.
    the one and only tabata overlord

Comment

Huh zit je aan de insuline?

Of bedoel je de truuken met voeding?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Huh zit je aan de insuline?

Of bedoel je de truuken met voeding?
        nee nee .

Om even kort samen te vatten wat ik geleerd hebt

1) insulinepieken laag houden is hét belangrijkste voor het onderste abvet en de love handles. Enkel calories in<calories out ga je het niet mee doen.

2) de manier om dat te doen is de bloedsuikerspiegel laag te houden

3) insuline is de directe tegenhanger van beta 2 andrenegische stimulatie. Als insuline te hoog is kun je clen slikken zoveel je wilt, gaan quasi noppes uithalen, en het metabolische effect is wel iets maar nog steeds weinig om echt veel vetverlies te halen.

4) naast je insuline en bloedsuikerspiegel laag te houden, moet je ook zoveel mogelijk je insulinesensitiviteit verhogen. Als die hoog is gaat de alvleesklier automatisch minder insuline aanmaken, want meer is niet nodig, zelfs als je bloedsuikerspiegel hoog is.

5) cortisol is ms helemaal niet zo slecht, en kan zelf ms vetverbrandend zijn. Het is ms enkel slecht als het te hoog is, en het insulinepeil ook hoog is. Vandaar dat sommige mensen afvallen onder zware stress(insulinegevoelige mensen) en sommigen zwaar bijkomen op de typische insuline-vet plaatsen(insulineongevoelige mensen). Maar hier moet ik me nog verder in verdiepen.

Nog een heleboel meer dat ik te weten gekomen ben, maar ik heb nog veel meer te lezen. Maar nu begin ik vooral de "waarom" te snappen ipv de "wat".
        Last edited by Genjuro; 26-04-2010, 14:19.

Comment

Helemaal juist dat verhaal

Lekker is dat he, als je ziet dat iets werkt
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

tja, ik moet zeggen, ik wist relatief weinig over insuline omdat ik geen intresse had het te gebruiken, maar daar wordt aan gewerkt. Blijkt dat "the magic bullet for fat loss" hierin zat. Niet het gebruik ervan, maar de endogene manipulatie hiervan.

PS: de training verliep lekker, mijn uithouding begint ook sterk te verbeteren. Komt deels ook door het spierverlies denk ik.
            Last edited by Genjuro; 26-04-2010, 14:27.

Comment

True.

Insuline is het meest makkelijk en effectief te gebruiken, endogeen en exogeen, om jezelf te op weg te helpen.
              Zowel in de bulk als de cut als naturel of als gebruiker.

Dan Duchaine was er ook een groot fan van, maar dat zat meer op exogeen.
              De HGH-hype is wat dat betreft meer onwaar dan die van insuline.

Comment

ik ben vooral benieuwd wat die nieuwe kennis me gaat opleveren met clen . Kan haast niet wachten, ms eens kijken of er geen alternatief hier vrij verkrijgbaar is...

metformin lijkt me trouwens ook interessant.
                Last edited by Genjuro; 26-04-2010, 14:33.

Comment

Heb je nog nooit gecut met UD2? Dit dieet maakt optimaal gebruik van het 'misbruiken' van insuline/glucagonspiegel en het in goede banen leiden van de stimulatie van de beta-2 adrenoreceptor. De bezetting van deze receptoren gebeurt voornamelijk door catecholamines (ik weet niet of dit ook de reden is dat clen zorgt voor extra afgifte van triglycerides uit de vetcel) tijdens de lowcarb/lowcal dagen (als de insuline laag is). Daarom word is je lichaam mega anabool als je klaar bent met de UD2 carbload. Dit komt doordat je insulinegevoeligheid flink omhoog schiet in de dagen die je bijna dood gaat (lowcarb/lowcal). Ook zorgt UD2 er prima voor dat er geen/amper lichaamsprocessen gaan remmen zoals de afgifte van test, igf-1, thyroidhormonen en andere lichaamsstoffen die essentieel zijn voor bodybuilding. Mischien vind je dat wel interessant als je het niet al gelezen hebt uiteraard. Just a thought.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik heb UD2.0 gelezen, maar tijdje geleden.

Clen's effect op de catecholamines weet ik niet, maar een van de redenen dat ik met ephe gestopt ben is omdat het een negatief effect erop heeft.

Maar dat geeft me weer iets om te onderzoeken.

Comment

pfff, ik vind hier een hoop info, maar de studies ontcijferen is moeilijk... Zal hier even aan zitten...
                      Last edited by Genjuro; 26-04-2010, 20:19.

Comment

hoeveel kcal neem je tot je? hoeveel e/kh/v ?

en wanneer neem je je kh?
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                          hoeveel kcal neem je tot je? hoeveel e/kh/v ?

en wanneer neem je je kh?

ik let alleen op mijn eiwitten, die wil ik rond de 300 gram pd(gisteren 328gr bv, ik hou het bij).

carbs bij opstaan, uur voor training en direct na training. En enkel uit havervlokken, en het hele kleine beetje dat er in groeten en mijn eiwitshake zit.

vetten uit olijfolie, kipfilet, magere vis, en omega 3(20 gram per dag), en die paar gram uit mijn eiwitshake terug en havervlokken.

Comment

Ik doe ook ongeveer zelfde, alleen geen carbs als ontbijt (alleen die van shake)

hoeveel gram voor en na je training? ik heb ongeveer 30 voor en 30 na
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                              Ik doe ook ongeveer zelfde, alleen geen carbs als ontbijt (alleen die van shake)

hoeveel gram voor en na je training? ik heb ongeveer 30 voor en 30 na
                              ik zeg toch net dat ik geen carbs tel? Hoeveelheid maakt mij minder uit, gewoon 1 matige portie en altijd eiwitten erbij.

Heb vandaag al heel de dag diarree, dus rustdag en beetje vasten. Spijtig, maarja.

Comment

Efedrine een nadelig effect op de afgifte van catecholamines? Heb je daar een studie of iets van? Dat is het nieuwste wat ik hoor. Dat is toch de reden dat efedrine genomen word? De verhoogde afgifte van epinefrine en norepinefrine.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X