Originally posted by Posseltje
View Post
Ik probeer ze elks 2 keer per week te doen. Maar ik luister vooral naar mijn lichaam, als die zeg "ik ben nog niet hersteld" extra dagje tussen.
Binnen uurtje terug dag 2.
Ik ga ook het beenonderdeel laten vallen, en in de plaats beginnen hillsprinten, heb een goede locatie gevonden, net voor de plaats waar het buskotje from hell staat.
Ik had graag volgende week maandag op topniveau gestaan maar het zal ws nog niet lukken. Deze vrijdag ben ik ook terug, dus zal het schema beetje aangepast worden naar wat mijn dumbells thuis aankunnen, er zal niet teveel verandering in komen. En sprinten kan ik gewoon in de tuin.
Ik zit te twijfelen wat clen te halen... De laatste dagen enorm veel bijgeleerd over hoe clen en insuline werken, had ik al dat geweten had ik vroeger veeeeel meer uit mijn clen-cycles kunnen halen. En ik zou het terug mee kunnen nemen
Deze week de cals nog een beetje lager zetten, en ik ga proberen vanaf vandaag tot donderdag alle dagen te sprinten. Even nog een ultiem weekje inlassen, ik zou graag onder de 100kg wegen op zaterdagochtend en mijn taille onder de 80cm en heupomtrek op 85cm. Heb hier niks van weegschaal of meetlint, dus ja...
En dan de clen voor de final touch.
Comment