Wat doe ik fout?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je niet afvalt....minder eten.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      *kuch*, ik hoop dat het slechts een verspreking was, de rectus abdominis bestaat niet uit meerdere spieren...
      Was geen verspreking, gewoon een fout van mij. Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      mag ik vragen op wat voor weegschaal je het laatst gewogen hebt, en op wat voor ondergrond die weegschaal stond.
      Digitale weegschaal met een solide bord als ondergrond. Was overigens dezelfde weegschaal alleen stond die er weer na een tijd van afwezigheid.

@ iedereen
      Ik zal wel mijn Kcal verlagen met nog is 300?
      Last edited by Joshua90; 30-04-2010, 15:15.
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Gooi de melk eruit. En ruil de tonijn in olie in voor tonijn op waterbasis. En 100 gr. cashewnoten is ook een superlading aan kcal. Maak er 50 á 60 gr. van.

kleine puntjes, maar denk dat ´t zeker verschil zal maken.
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
          @ iedereen
          Ik zal wel mijn Kcal verlagen met nog is 300?
          Misschien had je je dagelijkse behoefte niet goed berekend.. Als er na een maand niks vanaf is of erbij is gekomen dan zal wat je nu eet wel je dagelijkse behoeften aan kcal zijn. Ik denk dat je er wel 300kcal vanaf kan gooien, maar dat laat ik aan de experts over .
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

melk inderdaad eruit. mis je al flink wat kcal nootjes kan je nog wel ff zo laten kan je voor later stadium terugbrengen imo

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              Er groeit een grote zware tumor in je darmen.

OT: Heb je zelf ook de indruk dat je vetter bent geworden?
              Bij mij had je het al over HIV. Misschien tijd dat je met die domme grappen stopt roelinho omdat je straks keer iemand aanspreekt wiens pa aan darmkanker is overleden
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

OT: geef het wat meer tijd. Kan zijn dat je wel vet verliest maar ook meer spieren kweekt. Soms kan dat wel.
                Daarom moet je een cut resultaat ook NOOIT bepalen door de weegschaal maar door een goede vetmeting.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  OT: geef het wat meer tijd. Kan zijn dat je wel vet verliest maar ook meer spieren kweekt. Soms kan dat wel.
                  Daarom moet je een cut resultaat ook NOOIT bepalen door de weegschaal maar door een goede vetmeting.

Spiegel is nog beter!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Spiegel is nog beter!
                    vind ik niet. Net zoals elke meting is een objectieve waarde nodig. Anders vind je jezelf er dikker uitzien als je ruzie op het werk hebt gehad en beter uitzien als je je happy voelt. Resultaat moet niet afhankelijk zijn van je mood.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      vind ik niet. Net zoals elke meting is een objectieve waarde nodig. Anders vind je jezelf er dikker uitzien als je ruzie op het werk hebt gehad en beter uitzien als je je happy voelt. Resultaat moet niet afhankelijk zijn van je mood.
                      Als je net ruzie hebt gehad ga je ook gelijk een spiegel opzoeken en kijken of je vooruitgang hebt geboekt.

Comment

Bilo zegt vaak genoeg stomme dingen, maar nu heeftie gewoon gelijk dus give him a break jongens
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Bilo zegt vaak genoeg stomme dingen, maar nu heeftie gewoon gelijk dus give him a break jongens

Hoe bedoel je?

Ik ben het niet eens met hem, mag toch zeker wel gezegd worden?

Beetje een domme opmerking.

Comment

Vind dat bilo wel een punt heeft.

Je kan er steeds ander naar kijken in de spiegel, ene keer is misschien licht inval weer anders.. andere x je humeur enz enz..
                            Cijfers zijn harde feiten, dus heb je een hou vast aan.

Vaak zie je bij jezelf ook niet zo snel verandering omdat je jezelf elke dag ziet.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                              Vind dat bilo wel een punt heeft.

Je kan er steeds ander naar kijken in de spiegel, ene keer is misschien licht inval weer anders.. andere x je humeur enz enz..
                              Cijfers zijn harde feiten, dus heb je een hou vast aan.

Vaak zie je bij jezelf ook niet zo snel verandering omdat je jezelf elke dag ziet.
                              Cijfers zijn harde feiten....niet dus.
                              Als jij een junkdag/refeeddag heb gehad kan dat per dag 2kg schelen....zijn je cijfers dus geen harde feiten.

Comment

Aannemende dat je meting klopt, is het nog steeds een hard feit. De interpretatie daarvan is iets anders .

Om jouw voorbeeld te nemen: Na een junk-/refeeddag weeg je 2 kg meer dan een dag eerder. Aannemende dat je meting klopt is het een feit dat je 2 kg meer weegt. Of dat nou vet, spier of vocht is, je weegt 2 kg meer. Je interpretatie daarvan ("ik zal vast vocht vast houden door mijn junkdag dus ik moet er niet te veel waarde aan hechten") is iets anders.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X