hallo ben meisje van 1,65m en weeg 50kg kga kickboksen, lopen en 2 x uurtje fitniss per week. mn buikspieren zijn al goed te zien alleen mn 'lovehandles' krijg ik maar niet weg. Ik let ook wel op mn eten door veel eiwitten per dag en bijna geen koolhydraten te eten. Afvallen wil ik helemaal niet alleen dan mn onderbuik en lovehandles. Kan ik daar echt niets oefeningen voor doen buiten met een stok want dit heeft echt geen zin precies. Of kan ik iets nemen van voedingssuplementen zonder voor de rest van mn lichaam af te vallen?
''lovehandles :(''
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Goed voedingsschema opstellen naar gelang je behoefte. ( zie hier http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279 )
Omega 3 capsules slikken 6 per dag is wel voldoende voor jou.
Krachttraining prioriteit geven en achteraf cardio.
Succes !Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
-
Vet rond je buik verbranden zonder af te vallen? Je kunt niet bepalen waar het vet verdwijnt, je lichaam bepaalt waar het vet opgeslagen wordt als je aankomt en waar het verdwijnt als je afvalt. Dus ik ben bang dat het niet zo simpel wordt als je denkt ..
Goed voedingschema, fullbody KT schema en cardio. Dan kom je er wel.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
guys dig that shitThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Lovehandles zijn nu eenmaal hardnekkig maar met een juist voedingsschema en training kun je ze kwijtraken, echter vet verbranden plaatselijk is niet mogelijk. Je zult je lichaamsvet% moeten verlagen, niet een paar oefeningen doen met een stok, dat zal je niets opleveren.
Meer krachttraining dan 2 uur per week.
Inderdaad eerst KT en dan cardio.
Succes ermee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
48 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment