cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut

Ben zoals de meeste hier onderhand al wel weten bezig met mn cut. Maar wou weer een aanpassing toepassen aan mn schema.

Ik wil de 2 sneden brood met 4 plakjes kipfilet van 11:00 en 't zelfde voor 13:00 gaan vervangen voor beide moment: 150 gr. tonijn op waterbasis. Maar om toch een beetje afwisseling te houden om de dag. Dus bijv. maandag 2 tonijn, dinsdag brood, woensdag tonijn etc.

Goeie aanpassing, of zeggen jullie van niet doen?
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

tonijn en brood zijn wel 2 verschillende zaken. je zal dit op de wisseldag moeten compenseren. Brood weglaten dan laat je KH weg en als je vis weglaat mis je die eiwitten. het kan wel maar het 1 is het andere niet.

Of ben je soms aan het carbcyclen?

Comment

Denk dat 4 brood met kip meer KH's bevatten dan 150gr tonijn.
      In dat geval zou ik bij de tonijn ook nog 2 brood nemen.
      Who's the Chef

Comment

misschien een optie om dan 2 brood weg te laten per dag, en die te vervangen door 1 blik tonijn. Dus om 11:00 2 broodjes kipfilet. En dan om 13:00 150 gr. tonijn op waterbasis.

Comment

nog mooier zou zijn:

smorgen - KH
          rest van de dag - eiwitten/vetten
          voor de training - KH
          na de training - kh
          voor het slapen gaan - casseine.

dus hecht je behoefte aan tonijn op waterbasis zou ik daar een scheutje olijfolie/mct bij doen en voor je gaat slapen deze lekker oppeuzelen. ben je voorzien van trage eiwitten.

Comment

dit is mn schema op dit moment, misschien dat je hier wat meer mee kunt?

07:45
            ± 250 ml. magere yoghurt met brinta en 2 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen

10:45
            2 sneden brood met in totaal 4 plakjes kipfilet.

12:45
            2 sneden brood met in totaal 4 plakjes kipfilet.

(Op trainingsdagen(dinsdag & vrijdag)na de training rond 16:00 uur 1 sinasappel of 1 appel of 2 mandarijnen voor de snelle aanvulling van de suikers)

16:30
            1 blik tonijn of plakjes versnipperde kipfilet met 200 gr. rouwkorst.

17:30
            Wat de pot schaft.

20:30
            Beetje walnoten of wat andere nootjes.
            of
            wat wortels of komkommer

22:30
            250 gr. magere kwark met stukje komkommer erdoorheen.

En drink zo’n 2 á 2.5 liter water verdeeld over de dag.

Comment

Originally posted by brainiac View Post
              dit is mn schema op dit moment, misschien dat je hier wat meer mee kunt?

07:45
              ± 250 ml. magere yoghurt met brinta en 2 plakjes versnipperde kipfilet erdoorheen
              ik persoonlijk zou havermout pakken. Ik kaam smorgens als ontbijt een shake bestaande uit 40 gram whey en 80 gram havermout.

10:45
              2 sneden brood met in totaal 4 plakjes kipfilet. dit is niet verkeerd.

12:45
              2 sneden brood met in totaal 4 plakjes kipfilet. ik zou niet weer brood doen. pak bijvoorbeeld wat groentes, met wat koolvis en of wat eitjes erbij en een handvol ongezouten nootjes. probeer deze maaltijd te laten bestaan uit vetten en eiwitten.

(Op trainingsdagen(dinsdag & vrijdag)na de training rond 16:00 uur 1 sinasappel of 1 appel of 2 mandarijnen voor de snelle aanvulling van de suikers) goede denkwijze.

16:30
              1 blik tonijn of plakjes versnipperde kipfilet met 200 gr. rouwkorst. niets mis mee.

17:30
              Wat de pot schaft. kan ik natuurlijk niets over zeggen want ik weet niet wat het is.

20:30
              Beetje walnoten of wat andere nootjes. ongezouten nootjes zijn goed. rauwkorst zie ik het nut nu niet van in.
              of
              wat wortels of komkommer

22:30
              250 gr. magere kwark met stukje komkommer erdoorheen. niets mis mee.

En drink zo’n 2 á 2.5 liter water verdeeld over de dag dat is ook heel goed

het enige wat je zou kunnen doen is je K/E/V noteren in een excel overzicht zodat we ook kunnen zien wat je daadwerkelijk binnen krijgt.

Comment

waarom havermout ipv. brinta?

Oké, dan ga ik die broodjes van 12:45 inruilen voor een blik tonijn en een handje vol ongezouten pinda's.

Die wortels of komkommer van omstreeks 20:30 is meer om gewoon hongergevoel te stillen.

En ivm. examens op mn school kan ik ook niet in de gym komen daar en kan dus daarom ook niet trainen. Dus deze 2 weken train ik thuis, maar nu dan in de avond. Op welk tijdstip kan ik dit 't beste doen en hoe te combineren qua voeding aangezien ik in de cut zit?

Comment

In K/E/V schema. Hier kunnen we niks mee.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Ik weet niet hoe strikt je cut maar in wortels zitten wel wat KH tjes

'suc6

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                      waarom havermout ipv. brinta? brinta is prima. Ik had bambix gelezen. ik heb die ook wel eens gebruikt maar op advies havermout gepakt. Brinta kan prima.

Oké, dan ga ik die broodjes van 12:45 inruilen voor een blik tonijn en een handje vol ongezouten pinda's.

Die wortels of komkommer van omstreeks 20:30 is meer om gewoon hongergevoel te stillen.

En ivm. examens op mn school kan ik ook niet in de gym komen daar en kan dus daarom ook niet trainen. Dus deze 2 weken train ik thuis, maar nu dan in de avond. Op welk tijdstip kan ik dit 't beste doen en hoe te combineren qua voeding aangezien ik in de cut zit?
                      .....

Comment

hmm, zal morgen is havermout proberen dan, aangezien mn broer t toch op voorraad heeft.

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
                          Ik weet niet hoe strikt je cut maar in wortels zitten wel wat KH tjes

'suc6
                          volgens mij zit er zo'n 5 kcal in een ongekookte wortel. Waar haal je t vandaan dat er veel kcal in wortels zit?

Comment

nu zit ik eigenlijk met een omgedraaid probleemtje.. Deze week weer gewoon 2 keer lekker getraind en aan mn schema gehouden. Net weer gewogen, was ik deze week weer 300 gr. aangekomen. Kan t zijn dat dat gewoon komt, omdat ik weer getraind heb?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X