Verdere vraag over afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verdere vraag over afvallen

Ik heb een hele tijd veel te weinig gegeten volgens alle schema's hier.

Nu eet ik inmiddels al meer dan voorheen maar uit de sticky begrijp ik nu niet of ik eerst naar m'n volledige Kcal behoefte toe moet, daar m'n lichaam aan laten wennen om vervolgens zo'n 500Kcal eronder te gaan zitten of kan ik direct naar het -500Kcal behoefte schema toe en zal ik dan weer 'normaal' gaan afvallen?

eerst toewerken naar je volledige kcal behoefte. Dit ook zeker 2-3 weken eten. Pas daarna -500 doen om af te vallen.

na 8 weken op kcal behoefte -500, eet je weer 2 weken je kcal behoefte. dan weer 8 weken -500, dan weer 2 weken op behoefte.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Wellicht is mijn logica krom, maar ik hoef niet te schrikken als ik hier iets van ga aankomen in de periode dat mijn lichaam zich aanpast aan 1000Kcal per dag meer opeens?

Comment

je gaat wel aankomen, zeker als je dit in 1x omhoog gaat gooien.
        elke week met 250+ kcal verhogen zou wellicht beter zijn.

maar je moet het gewoon doen. zonder een optimale stofwisseling is efficient vet verliezen onmogelijk.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd sinds ik zeer actief bezig ben wel de hele tijd met een rammelmaag (echt honger, niet trek in een bounty ® Youp van 't Hek) rondliep maar niet ging eten in de hoop dat m'n vetreserve zou worden aangesproken.

Wellicht valt het mee; we zien wel, bedankt voor je advies iig, zeer gewaardeerd.

Comment

Originally posted by CorwinofAmber View Post
            Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd sinds ik zeer actief bezig ben wel de hele tijd met een rammelmaag (echt honger, niet trek in een bounty ® Youp van 't Hek) rondliep maar niet ging eten in de hoop dat m'n vetreserve zou worden aangesproken.

Wellicht valt het mee; we zien wel, bedankt voor je advies iig, zeer gewaardeerd.
            Wellicht zal meer vezelrijk voedsel eten een hele hoop helpen.

Neem groenten bijvoorbeeld, voor 50-100kcal heb je 200g groenten, ga je redelijk vol van zitten..
            Still shrinking.

Comment

wat dinobet zegt, maar alleen zou ik je aanraden om na 2 weken cutten niet weer 2 weken op onderhoud te gaan, maar 1 week. Persoonlijke kwestie,
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Mijn gewicht blijft steken op 87kg; vrouw zegt nog steeds verandering te zien, m'n benen zijn iig iets droger geworden en wat meer definitie in m'n lichaam.

Jammer genoeg niet foto's gemaakt voordat ik begon, maar wel een eerlijk referentiekader in mn partner.

Gewoon doorrammen *rawr*

Comment

Kleine update, gewicht nog steeds gelijk en soms valt het voldoende eten nog wel eens tegen en betrap ik mijzelf erop (zeker in rust-dagen) dat ik bijna 1000kcal onder de 2800 behoefte zit. Wederom een paar CM kwijt over de taille; dus we zetten door.

Donderdag nieuwe bodyage test; we zullen zien wat het actuele % b/f op uitkomt.

Comment

1000 kcal onder je behoefte is heel slecht, hiermee zal je je metabolisme verkrachten. Probeer je echt aan die grens van -500 te houden. Die -1000 zal je anders later een aantal kilo schelen in negatieve zin.
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Fijn dat het zo goed gaat, maar zorg wel dat je genoeg blijft eten. Te weinig eten is echt heel slecht!!/

Comment

Ja weinig eten zijn vaak de korte weekend dagen, zondag, niet trainen, uitslapen, weinig doen (beetje op de bank hangen, hond uitlaten en basicly 0) Maar ik zal het beter in de gaten houden en gewoon een handje pindas met chocomelk naar binnen werken (lekkere Kcal eitwit/vet bom).

Comment

nou het is wel meer de bedoeling dat je eten naar binnen werkt dat ook iets door voor je sporten, maw: de verhouding KEV

Comment

2768 Kcal (152E/272K/119V)

Comment

Originally posted by CorwinofAmber View Post
                              2768 Kcal (152E/272K/119V)
                              op een lichaamsgewicht van 87 kilo zou dit al genoeg zijn om af te vallen als de trainingen intensief genoeg zijn.
                              iets beter om mee te beginnen is 30cal per kilo bw, dat is 2610cal per dag. En daarbinnen voldoende intensiteit in de trainingen te gooien om vet te verbranden.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X