Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niet minder dan 60% van je max eten. ook niet op cardio dagen. Op cardio dagen zorgen dat je de minimale eiwitten/vetten eet met voor koolhydraten alleen een pot groenten.
Ik haal veel koolhydraten/Kcal uit brood, welk alternatief is er dan wat voornamelijk eiwitten heeft?
En op dit moment is mijn schema meer Cardio achtig dan full-out fitness; veranderd dat de eisen/samenstelling nog?
3 Dagen Cardio met een Kcal verbruik van ong. 1200 per dag.
Minder brood meer beleg?
dus ipv 4 plakjes brood met elk 1 plak kipfilet, doe je 2 plakjes brood met kip of kalkoen, een ei er op en wat plakjes komkommer. Heb je toch de cal maar meer eiwitten.
wel voldoende krachttraining blijven doen voor spierbehoud/groei en daarin ook je extra vetverbranding zoeken.
Niet minder dan 60% van je max eten. ook niet op cardio dagen. Op cardio dagen zorgen dat je de minimale eiwitten/vetten eet met voor koolhydraten alleen een pot groenten.
Ik bedoelde niet dat ik op die dagen slechts 1200Kcal at; maar dat deze Cardio dagen in de sportschool 1200Kcal verbruiken (1 uur RPM/Spinning á 6/700Kcal en een uur Bodypump met nog eens 5/600 Kcal)
Overigens heb ik grote moeite om zoveel eiwitten in m'n schema te krijgen, met 4 eieren + 1liter magere kwark op een dag en nog eens 75g noten zit ik nog 'maar' op 182g.
pond vlees/vis bevat al snel 100g eiwitten. Geen koolhydraten en afhankelijk welke soort vlees of vis een bepaalde hoeveelheid vet.
als je geen vlees/vis eet. haal dan alle noten uit je schema. en eet eieren ipv die noten. 75g noten vervang je gewoon met 5-6 Extra eieren. (word wel wat eentonig met rond de 10 eieren per dag maarja...).
verder kun je bij je ontbijt een 30g extra eiwitten krijgen met een eiwittenshake. je kan nog een extra bak kwark vreten (dat gaat je wel tegenzitten na een tijdje 3 bakken per dag).
je zou iets kunnen doen in de trand van:
Ontbijt: 50g brinta + 40g whey + 400ml halfvolle melk (50g eiwitten)
maaltijd 2: 200g kipfilet + 400g groenten (50g eiwitten)
maaltijd 3: omelet van 3 eieren met wat groenten (20g eiwitten)
pre workout: 50g brinta + 40g whey + 400ml halfvolle melk (50g eiwitten)
post workout: 100g rijst, 400g groenten, 200g kipfilet (50g eiwitten)
voor slapen: omelet van 3 eieren met groenten (20g eiwitten
kom je in totaal op ongeveer 225-250g eiwitten, 225g koolhydraten, 60-70g vetten. Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, en dit zou je dan moeten uitwerken zodat je precies aan de juiste waarden komt. maar ik denk dat dit al veel meer in de rochting zit als wat je nu doet.
Verder zou ik cardio ditchen, of sterk matigen. en krachttraining erbij gaan doen. dat gaat je veel meer opleveren.
succes
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik heb hierbij nog een aantal extra vragen:
-Deze samenstelling en Kcal is dus mijn onderhoud, als ik dan -20% Kcal pak; waar haal ik die winst voornamelijk vandaan de Koolhydraten, eitwitten of vetten, of van allemaal gelijk?
- Is het verstandiger om minder te eten tijdens de cut, of gewoon meer te gaan bewegen in de vorm van cardio; hierdoor dus je stofwisseling op peil te houden?
Ik vind cardio namelijk erg prettig en daarbij ben ik nog steeds in de opbouwende fase van mijn slechte begin VO2max (was 35, is nu iets boven de 40).
Ik ga iig switchen naar een 4 dagen split schema (van Falsyr), met de woensdag als mijn RPM+Bodypump cardio dag.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment