Hey mensen,
Ik ben bezig met afvallen. Heb er nou 7 weken opzitten en ben ongeveer 3% vet verloren. Nu heb ik de volgende schema's, die ik via een coach gekregen heb, en volg deze dan ook zo goed mogelijk (hier en daar wel aangepast en uitgebreid).
Even persoonlijke info:
Ik ben een 21jarige man, weeg +- 90 kilo en ben 184cm groot. Zit momenteel volgens electronische meetapparatuur op 21% vet
Hier mijn eet schema:
08.00 Cornflakes met banaan en halfvolle melk
10.15 Muesli reep met mandarijn
12.30 2 volkorensneetjes met beleg (runderrookvlees of kaas meestal)
15.00 4 volkorenkoekjes met een schaaltje optimel yoghurt
17.30 Avondeten (woon thuis, dus wat de pot schaft, wel let eet ik max 1x per week friet of pizza)
20.00 een glas halfvolle melk met 3 rijstwafels.
Maandag, woensdag, vrijdag:
10 minuten loopband HIIT 1 minuut 5km/h 2 minuten 8km/h (Cardio)
3x 30 sec Prone Iso Abs Plank (Buik)
3x 15 Stability Dumbell Chest Press 8kg (Borst)
3x 15 Leg Press 55kg (Bovenbenen/Billen)
3x 15 Seated Row (Rug)
3x 15 Roman Chair Leg Raise (Onderbuik)
3x 15 Triceps Press (Schouders/Triceps)
3x 15 Torso Rotation 45kg (Schuine Buik)
3x 15 Sit ups (Buik)
3x 15 Cable Fly 6,25kg (Borst)
20 minuten Crosstrainer HIIT 1 minuut langzaam 2 minuten extra snel (Cardio)
Dinsdag, donderdag:
Dit doe ik thuis
3x 15 Dumbell Lateral Raise 3kg per arm (Borst/Schouders)
3x 15 Dumbell Curl 12kg per arm (Biceps)
3x 15 One Arm Triceps Extension 3kg (Triceps)
Volgens een berekening van hem moest ik 1600kcal inneme. Volgens voedingsbehoefte.nl moet ik er 2700kcal innemen. Qua afvallen gaat het ook niet echt super... de eerste weken wel natuurlijk maar nu lijkt er wel niks meer vanaf te gaan. Dit ondanks dat ik zo vaak sport.
Het eetschema heeft me wel geholpen te stoppen met: koffie, alcohol, snoepgoed e.d. en heeft me geholpen te ontbijten (voorheen ontbijtte ik nooit) en 6x per dag te eten.
Nu is mijn bedoeling nog flink af te vallen (naar de 12-15%), op een goede manier uiteraard.... wie kan me helpen
Ik ben bezig met afvallen. Heb er nou 7 weken opzitten en ben ongeveer 3% vet verloren. Nu heb ik de volgende schema's, die ik via een coach gekregen heb, en volg deze dan ook zo goed mogelijk (hier en daar wel aangepast en uitgebreid).
Even persoonlijke info:
Ik ben een 21jarige man, weeg +- 90 kilo en ben 184cm groot. Zit momenteel volgens electronische meetapparatuur op 21% vet
Hier mijn eet schema:
08.00 Cornflakes met banaan en halfvolle melk
10.15 Muesli reep met mandarijn
12.30 2 volkorensneetjes met beleg (runderrookvlees of kaas meestal)
15.00 4 volkorenkoekjes met een schaaltje optimel yoghurt
17.30 Avondeten (woon thuis, dus wat de pot schaft, wel let eet ik max 1x per week friet of pizza)
20.00 een glas halfvolle melk met 3 rijstwafels.
Maandag, woensdag, vrijdag:
10 minuten loopband HIIT 1 minuut 5km/h 2 minuten 8km/h (Cardio)
3x 30 sec Prone Iso Abs Plank (Buik)
3x 15 Stability Dumbell Chest Press 8kg (Borst)
3x 15 Leg Press 55kg (Bovenbenen/Billen)
3x 15 Seated Row (Rug)
3x 15 Roman Chair Leg Raise (Onderbuik)
3x 15 Triceps Press (Schouders/Triceps)
3x 15 Torso Rotation 45kg (Schuine Buik)
3x 15 Sit ups (Buik)
3x 15 Cable Fly 6,25kg (Borst)
20 minuten Crosstrainer HIIT 1 minuut langzaam 2 minuten extra snel (Cardio)
Dinsdag, donderdag:
Dit doe ik thuis
3x 15 Dumbell Lateral Raise 3kg per arm (Borst/Schouders)
3x 15 Dumbell Curl 12kg per arm (Biceps)
3x 15 One Arm Triceps Extension 3kg (Triceps)
Volgens een berekening van hem moest ik 1600kcal inneme. Volgens voedingsbehoefte.nl moet ik er 2700kcal innemen. Qua afvallen gaat het ook niet echt super... de eerste weken wel natuurlijk maar nu lijkt er wel niks meer vanaf te gaan. Dit ondanks dat ik zo vaak sport.
Het eetschema heeft me wel geholpen te stoppen met: koffie, alcohol, snoepgoed e.d. en heeft me geholpen te ontbijten (voorheen ontbijtte ik nooit) en 6x per dag te eten.
Nu is mijn bedoeling nog flink af te vallen (naar de 12-15%), op een goede manier uiteraard.... wie kan me helpen
Comment