anti-psychotica dwarsboomt afvallen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eens met Knulletje. Zie eerst maar eens hoe de Abilify aanslaat, en dan kun je verder experimenteren.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Abilify maakt je minder dik dan de andere AP's, neem het zelf ook. Echter, een beetje dikke buik, visceraal vet vermoed ik, blijft aanwezig.
      Reden dat ik meer cardio ga doen bovenop KT.

BTW, Welkom terug Knulletje!

Comment

Neem jij nog andere medicijnen dan AP?
        Bvb een antidepressivum?
        Daar kan je ook wat van verzwaren.

Comment

Ik neem naast Risperdion, omeprazol(maag) en akineton(anti spier verkramp middel), en temazepam(slaapmiddel).

Voor zover ik weet verzwaart het niet de ap.

Comment

Heftige set.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heb het er gewoon eens met de psychiater over, en leg hun je probleem uit.
              En vertel die ook als je suplimenten gaat gebruiken, en neem in ieder geval nooit anabolen.
              Ik neem aan dat de psychiater het zekker goed vindt dat je lekker aan het sporten bent en je hier in zekker advies zal kunnen geven.

Ik ben zelf werkzaam in de gevangenis al sport instucteur en daar heb je best met veel mensen te maken die psychotish zijn, en daar ook risperdal en nog meer dingen voor slikken, en dat houd inderdaad veel vocht vast, en naar mijn iedee wienig aan te doen, maar blijf wel op je voedig letten en lekker blijven trainen.

Sucses.

Comment

Sinds ik met anti-psychotica in aanraking kwam (2007) ben ik fors toegenomen in gewicht ruim 20kilo, was toen 74kilo.
                Dus ik hoop nu ik dit allemaal ontdekt hebt, de schade te kunnen herstellen.

Ik spreek mijn behandelaar pas donderdag, en zal de situatie voorleggen.

Iedereen bedankt voor de info die ik nodig had.

Gr Danny

Comment

Dit is niet iets om op een forum te vragen, ik denk dat je beter afbent met naar je psycholoog of psychiater te gaan.

woops, beter eerst heel het topic gelezen, goede beslissing allesinds...
                  the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X