Goedenavond mensen van bodynet.
ik ben nu al april/mei bezig met afslanken.
maar ben nou helemaal van de map gegleden.
het gaat allemaal wel in een stijgende lijn alleen eet ik veel te weinig.
dus ik ben van plan om vanaf morgen elke dag om 6 uur op te staan om op deze manier alvast weer het school ritme erin te krijgen en zo goed mijn voedings schema kan volgen.nou had ik vorig jaar een keer een voedingsadvies gekregen van de diëtist, en ben hier een beetje aan gaan veranderen.
wat ik normaal eet over de dag is bij opstaan een whey perfection shake, 2 sneetjes bruin brood zonder boter en met sandwich spread. een uurtje later neem ik creatine supplement, en ga dan trainen, na de fitness de andere helft van het creatine product en bij thuiskomst een whey perfection shake. dan wacht ik op het avond eten. neem 1 bord met eten, en thats it voor de hele dag. nu weet ik dat dit veeeeeel te weinig is en dit het afslanken belemmert.
ben op deze manier wel van 128 naar 107 gegaan, maar heb het gevoel dat dit niet de juiste manier is.
daarom heb ik even een schema van de diëtist aangepast van vorig jaar ( heb me er toen nooit echt aan gehouden, maar heb nu tog besloten om serieus er mee bezig te gaan )
Dit is het schema tot nu toe:
Ontbijt: 1 Whey Perfection Eiwitten Shake
(± 6.30 -7.00)
Tussendoor: 1 snee bruinbrood
(± 9.00 uur) beleg: kaas (30+), magere vleeswaren of sandwichspread
water
Pauze: 2 sneetjes bruinbrood
(± 11.00 uur) beleg: zie ochtend
water
Pauze: 1 snee bruinbrood met mager beleg
(± 13.00 uur)
Tussendoor: een portie fruit
(± 16.00 uur) water
Warme maaltijd: 4-5 opscheplepels aardappelen of 2-3 opscheplepels rijst of pasta *
(± 17.30 - 18.00 uur) een flinke portie groente
eventueel een schaaltje rauwkost
een stukje mager vlees, vis, kip of vleesvervanging
water
(± 20.00 -21.00 uur water
ik ben 1.75, 17 jaar en weeg momenteel 107 kilo. en ik fitness al 3 maand lang 5 keer per week, Iemand suggesties?
cheers
ik ben nu al april/mei bezig met afslanken.
maar ben nou helemaal van de map gegleden.
het gaat allemaal wel in een stijgende lijn alleen eet ik veel te weinig.
dus ik ben van plan om vanaf morgen elke dag om 6 uur op te staan om op deze manier alvast weer het school ritme erin te krijgen en zo goed mijn voedings schema kan volgen.nou had ik vorig jaar een keer een voedingsadvies gekregen van de diëtist, en ben hier een beetje aan gaan veranderen.
wat ik normaal eet over de dag is bij opstaan een whey perfection shake, 2 sneetjes bruin brood zonder boter en met sandwich spread. een uurtje later neem ik creatine supplement, en ga dan trainen, na de fitness de andere helft van het creatine product en bij thuiskomst een whey perfection shake. dan wacht ik op het avond eten. neem 1 bord met eten, en thats it voor de hele dag. nu weet ik dat dit veeeeeel te weinig is en dit het afslanken belemmert.
ben op deze manier wel van 128 naar 107 gegaan, maar heb het gevoel dat dit niet de juiste manier is.
daarom heb ik even een schema van de diëtist aangepast van vorig jaar ( heb me er toen nooit echt aan gehouden, maar heb nu tog besloten om serieus er mee bezig te gaan )
Dit is het schema tot nu toe:
Ontbijt: 1 Whey Perfection Eiwitten Shake
(± 6.30 -7.00)
Tussendoor: 1 snee bruinbrood
(± 9.00 uur) beleg: kaas (30+), magere vleeswaren of sandwichspread
water
Pauze: 2 sneetjes bruinbrood
(± 11.00 uur) beleg: zie ochtend
water
Pauze: 1 snee bruinbrood met mager beleg
(± 13.00 uur)
(± 16.00 uur) water
Warme maaltijd: 4-5 opscheplepels aardappelen of 2-3 opscheplepels rijst of pasta *
(± 17.30 - 18.00 uur) een flinke portie groente
eventueel een schaaltje rauwkost
een stukje mager vlees, vis, kip of vleesvervanging
water
(± 20.00 -21.00 uur water
ik ben 1.75, 17 jaar en weeg momenteel 107 kilo. en ik fitness al 3 maand lang 5 keer per week, Iemand suggesties?
cheers
Comment