afslank schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslank schema

Goedenavond mensen van bodynet.

ik ben nu al april/mei bezig met afslanken.
    maar ben nou helemaal van de map gegleden.
    het gaat allemaal wel in een stijgende lijn alleen eet ik veel te weinig.
    dus ik ben van plan om vanaf morgen elke dag om 6 uur op te staan om op deze manier alvast weer het school ritme erin te krijgen en zo goed mijn voedings schema kan volgen.nou had ik vorig jaar een keer een voedingsadvies gekregen van de diëtist, en ben hier een beetje aan gaan veranderen.
    wat ik normaal eet over de dag is bij opstaan een whey perfection shake, 2 sneetjes bruin brood zonder boter en met sandwich spread. een uurtje later neem ik creatine supplement, en ga dan trainen, na de fitness de andere helft van het creatine product en bij thuiskomst een whey perfection shake. dan wacht ik op het avond eten. neem 1 bord met eten, en thats it voor de hele dag. nu weet ik dat dit veeeeeel te weinig is en dit het afslanken belemmert.
    ben op deze manier wel van 128 naar 107 gegaan, maar heb het gevoel dat dit niet de juiste manier is.
    daarom heb ik even een schema van de diëtist aangepast van vorig jaar ( heb me er toen nooit echt aan gehouden, maar heb nu tog besloten om serieus er mee bezig te gaan )

Dit is het schema tot nu toe:

Ontbijt: 1 Whey Perfection Eiwitten Shake
    (± 6.30 -7.00)

Tussendoor: 1 snee bruinbrood
    (± 9.00 uur) beleg: kaas (30+), magere vleeswaren of sandwichspread
    water

Pauze: 2 sneetjes bruinbrood
    (± 11.00 uur) beleg: zie ochtend
    water

Pauze: 1 snee bruinbrood met mager beleg
    (± 13.00 uur)

Tussendoor: een portie fruit
    (± 16.00 uur) water

Warme maaltijd: 4-5 opscheplepels aardappelen of 2-3 opscheplepels rijst of pasta *
    (± 17.30 - 18.00 uur) een flinke portie groente
    eventueel een schaaltje rauwkost
    een stukje mager vlees, vis, kip of vleesvervanging
    water

(± 20.00 -21.00 uur water

ik ben 1.75, 17 jaar en weeg momenteel 107 kilo. en ik fitness al 3 maand lang 5 keer per week, Iemand suggesties?

cheers
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

sorry door het knippen en plakken is het er een beetje onduidelijk neer komen te staan. hoop dat het te lezen valt

Comment

waarom heb jij de stickies niet gelezen?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik heb een aantal stickys wel doorgelezen, maar dit is een advies van de diëtist die ik als basis gebruik, en hoop em met jullie hulp te perfectioneren.
        Als dat mogelijk is tenminste.

Comment

Ik kan nauwelijks geloven dat dit van een diëtist afkomstig is ....

Comment

Ontbijt: 1 Whey Perfection Eiwitten Shake
            (± 6.30 -7.00)

Tussendoor: 1 snee bruinbrood
            (± 9.00 uur) beleg: kaas (30+), magere vleeswaren of sandwichspread
            water

Pauze: 2 sneetjes bruinbrood
            (± 11.00 uur) beleg: zie ochtend
            water

Pauze: 1 snee bruinbrood met mager beleg
            (± 13.00 uur)

(± 16.00 uur) water

Warme maaltijd: 4-5 opscheplepels aardappelen of 2-3 opscheplepels rijst of pasta *
            (± 17.30 - 18.00 uur) een flinke portie groente
            eventueel een schaaltje rauwkost
            een stukje mager vlees, vis, kip of vleesvervanging
            water

fitness:
            (± 19.00 - 21.00 uur) voor de training vassive NO en na de training vassive C5 en whey perfection shake.

(± 21.00 -22.00 uur water

Comment

ja ik heb al eerder gelezen dat de meeste diëtisten geen goede adviezen geven. maar ik wist niet waar ik anders moest beginnen met de basis. hoop hier omheen te gaan bouwen.

Comment

iemand tips over hoe het anders zou moeten?

Comment

Je wil suggesties,
                  okee, gooi dat schemaatje weg, verbrand het en stook de diëtist ook gelijk op in de kachel.

je zal flink in gewicht zijn afgevallen idd, maar ik neem aan dat je vet kwijt wilde raken? Dat ben je amper kwijt geraakt toen. Je werd snel lichter omdat je spiermassa afbreekt en dat ga je nu dus weer doen.

Zoek in diverse topics naar wat er gemiddeld gegeten wordt en het hoe en wat.
                  In die topics staan ook vaak voedingschema's die je zo kan overnemen en wat aanpassen.

Om snel en goe daf te vallen moeten je spieren groeien en je moet alleen vet verbranden, dus dan zal je moeten eten om de spieren te voeden, laten herstellen en groeien. Het vet verbranden moet je in de trainingen doen de rest gaat vanzelf mee als je groeit.

dus zoek eerst naar meerdere topics over voeding/schema's.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hey marnop,
                    bedankt voor het duidelijke advies, zal eens even rond neuzen of ik iets kan vinden wat past bij mij.

Comment

ik ben ten einde raad.
                      ik zit nou al een poos te zoeken naar een voorbeeld afval schema, maar kan nergens 1 vinden die niet voor 60% word afgekraakt.
                      heeft iemand een idee waar ik op dit forum een redelijk afslank voorbeeld schema kan vinden?
                      ik zou graag zo snel mogelijk mijn voeding op orde hebben, mijn voeding is nu echt Crap en is nodig toe aan verbetering.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X