Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
HELP:Ik heb dringend hulp nodig om af te vallen:(!
Ik ga ervan uit dat je een meisje bent.. waarom? Dat zegt mn gevoel.
Als je gewoon lekker gaat trainen zul je sowieso wat afvallen maar in de zomersticky staat hoe het moet.. als je er dan nog niet uitkomt.. kan je weer voor hulp vragen.
Na de zomer goed uitzien? Zeker naar nieuwe school :P?
hahaha ja ik zal even zomersticky gaan lezen dankjewel
en nee hoor geen nieuwe school wel een nieuwe schooljaar
maximaal gaan sporten. Ga lessen volgen als spinning en kickboksen bij je plaatselijke gym.
Stap op de loopband en ren je helemaal suf.
Verwijder je frisdranken uit je voeding en je tussendoortjes mogen geen suikers bevatten dus geen snoep enzo.
Eet niet meer dan 1 bord avondeten.
Probleem is dat ik hele week les heb van 08:10 uur tot 16:30 uur ik heb haast geen tijd om lessen te volgen als kickboks :Sad: ik heb wel een crosstrainer.. en daarmee wil ik vetverbranden zoals ik in mijn verhaal zei mijn vraag is hoevaak ik op de crosstrainer moet en hoelang bijv..
Gewoon goede gezonde voeding met voldoende beweging!
en lees inderdaad eens het zomerstick !
(En voor de rest post eens wat je zo door de dag eet en drinkt, en dan kunne we er verder op inspelen.)
Ja het meeste ligt ook aan me voeding ik sta bv. 6 uur op of soms slaap ik door tot 7uur maar na het douchen etc. heb ik haast geen tijd meer om te gaan ontbijten dan ga ik vaak met een leeg maag naar school en op school eet ik dan 1 broodje gezond (kaas, tomaat, komkommer, sla) en 1 pakje schoollimonade en 2de pauze zelfde verhaal dan kom ik thuis en eet ik als ik honger heb weer brood ofzo, en avondeten om 8 uur het is ongezond ik moet het aanpassen maar ik weet niet hoe ik heb begrepen dat ik 6 x per dag moet eten maar vat het niet echt op mischien dat iemand mij kan helpen met een schema? Dankjewel xx
Ja het meeste ligt ook aan me voeding ik sta bv. 6 uur op of soms slaap ik door tot 7uur maar na het douchen etc. heb ik haast geen tijd meer om te gaan ontbijten dan ga ik vaak met een leeg maag naar school en op school eet ik dan 1 broodje gezond (kaas, tomaat, komkommer, sla) en 1 pakje schoollimonade en 2de pauze zelfde verhaal dan kom ik thuis en eet ik als ik honger heb weer brood ofzo, en avondeten om 8 uur het is ongezond ik moet het aanpassen maar ik weet niet hoe ik heb begrepen dat ik 6 x per dag moet eten maar vat het niet echt op mischien dat iemand mij kan helpen met een schema? Dankjewel xx
Als je een schema maakt kunne we wel kijken wat je kan verbeteren maar maken moet je egt zelf
(onder het sub forum Voeding staan verschillende voorbeelden)
Maar ik denk dat je gewoon goed gezond en regelmatig moet eten, en voeding met weinig koolhydraten moet eten naar mijn mening. en daarnaast ook moet gaan sporten thuis of in een sportschool.
Last edited by itsmylife; 15-12-2010, 16:26.
Reason: Vergeten
Tering wat een moeilijk lettertype en dat centreren XD
Ehm, heb hier niet zoveel meer aan toe te voegen, gewoon gezond eten/sporten en gewoon goed blijven volhouden.
Er is hier wel degenlijk een diëtist die er wat van afweet (of diëtist in wording ).
Maar als je zou weten wat ik op school zie en wat ik men mede leerlingen hoor lullen soms.. pfft, zou je onmiddenlijk afraden om naar diëtist te gaan.
Google eens op pro ana en je zal genoeg tips vinden.
Wat is dit nou weer voor een opmerking!
Jellie, vertel eens wat je bent (meisje/jongen) en wat je nu eet op een dag?
Edit: o, je had dat al verteld, zover was ik nog niet met lezen net.....
Ik weet niet goed wat ik moet denken van je posts. Eigenlijk weet je zelf hier en daar al wat je fout doet (bijv. niet ontbijten) maar dat kunnen wij niet voor je veranderen.
En een schema maken moeten we ook allemaal zelf.
Maar vertel nog eens precies wat je eet per dag?
Jellie, vertel eens wat je bent (meisje/jongen) en wat je nu eet op een dag?
Edit: o, je had dat al verteld, zover was ik nog niet met lezen net.....
Ik weet niet goed wat ik moet denken van je posts. Eigenlijk weet je zelf hier en daar al wat je fout doet (bijv. niet ontbijten) maar dat kunnen wij niet voor je veranderen.
En een schema maken moeten we ook allemaal zelf.
Maar vertel nog eens precies wat je eet per dag?
dat was het ja dat was het heel erg ongezond dus hahaha maar wat ik nu echt hiermee wou bereiken is crosstrainer bijv dat jullie weten hoe ik het kan gebruiken voor vetverbranding aangezien ik geen tijd heb om naar een sportschool te gaan en natuurlijk mischien extra tips voor snellere vetverbrading natuurlijke producten dan.. geen pillen of ander gedoe! dankjewel xx
groene thee drinken,
sportschool is wel belangrijk.
geen simpele suikers eten zoals ontbijtkoek, koekjes en andere troep zoals snoep of chips.
verder qua intensiteit kan je misschien interval training doen op de crosstrainer
dat was het ja dat was het heel erg ongezond dus hahaha maar wat ik nu echt hiermee wou bereiken is crosstrainer bijv dat jullie weten hoe ik het kan gebruiken voor vetverbranding aangezien ik geen tijd heb om naar een sportschool te gaan en natuurlijk mischien extra tips voor snellere vetverbrading natuurlijke producten dan.. geen pillen of ander gedoe! dankjewel xx
Hele mooeie artikel over hoe je moet afvallen Afvallen? Dat doe je zo! | Yunomi
heb hem 2 dagen geleden op internet gezien moet je zeker helpen staat heleboel interesante tips voor je
Hele mooeie artikel over hoe je moet afvallen Afvallen? Dat doe je zo! | Yunomi
heb hem 2 dagen geleden op internet gezien moet je zeker helpen staat heleboel interesante tips voor je
Hey ja gaaf! dankjewel ik zal er gauw naar kijken xx
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment