HELP:Ik heb dringend hulp nodig om af te vallen:(!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jelletje View Post
    dat was het ja dat was het heel erg ongezond dus hahaha maar wat ik nu echt hiermee wou bereiken is crosstrainer bijv dat jullie weten hoe ik het kan gebruiken voor vetverbranding aangezien ik geen tijd heb om naar een sportschool te gaan en natuurlijk mischien extra tips voor snellere vetverbrading natuurlijke producten dan.. geen pillen of ander gedoe! dankjewel xx

Ja, dit blijf je maar herhalen, maar op mijn vraag over wat je precies eet, krijg ik geen antwoord.
    Je kunt op je crosstrainer gaan zitten wat je wilt, als je rotzooi eet en veel snoept, kun je die kilo's afvallen echt vergeten, hoor.
    Dus...........wat eet je op een dag?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Ja, dit blijf je maar herhalen, maar op mijn vraag over wat je precies eet, krijg ik geen antwoord.
      Je kunt op je crosstrainer gaan zitten wat je wilt, als je rotzooi eet en veel snoept, kun je die kilo's afvallen echt vergeten, hoor.
      Dus...........wat eet je op een dag?
      Verschillend vaak ongezond maar ben vandaag begonnen om gezond te gaan eten maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan..

vandaag om:
      07:00 uur: een pistoletje met sla en een halve kaaspplakje 48+ en bekertje volle melk
      10:30 pistoletje halve kaasplakje 48+ en 500 ml water
      12:30 pistoletje halve kaasplakje 48+ met sla en 500 ml water
      15:30 een klein stukje luxe kerstol met amandelspijs en thee zonder suiker
      en avond eten.. zal ik maar weinig van eten.

ps: ik had vanochtend om vijf voor half 8 afspraak bij de ortho ging met de bus heen aangezien het heel donker was en me fiets stuk is en toen ik terug kwam, kwam ik lopens dus ik had 40-50minuten zitten lopen

is het zo voldoende...
      Last edited by Jelletje; 16-12-2010, 16:51.

Comment

niet echt zo goed.
        Last edited by Jelletje; 16-12-2010, 17:09.

Comment

Das veel te weinig... Bereken eerst even je dagelijkse behoeften en ga dan rekenen (dmv zomersticky)
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Verschillend vaak ongezond maar ben vandaag begonnen om gezond te gaan eten maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan..

vandaag om:
            07:00 uur: een pistoletje met sla en een halve kaaspplakje 48+ en bekertje volle melk
            10:30 pistoletje halve kaasplakje 48+ en 500 ml water
            12:30 pistoletje halve kaasplakje 48+ met sla en 500 ml water
            15:30 een klein stukje luxe kerstol met amandelspijs en thee zonder suiker
            en avond eten.. zal ik maar weinig van eten.

ps: ik had vanochtend om vijf voor half 8 afspraak bij de ortho ging met de bus heen aangezien het heel donker was en me fiets stuk is en toen ik terug kwam, kwam ik lopens dus ik had 40-50minuten zitten lopen

is het zo voldoende...
            Deze dingen kun je beter laten staan als je wilt afvallen en vervangen door magere producten, (dus magere melk, kipfilet of rookvlees als beleg, geen suikertroep als die stol) .
            Zijn die pistoletjes wit of bruin? Je kunt beter kiezen voor volkoren brood of speltbrood.
            Avondeten zul je maar weinig van eten? Maar wat was het dan? Een klein stukje pizza zal net zoveel caloriëen bevatten als een groot bord groente en kip ofzo. Het gaat niet zozeer om weinig eten maar om goedeten, waar je lichaam iets aan heeft.
            Er staan op dit forum heel veel voedingstips, lees ze eerst eens door, want zo kom je er echt niet.
            Je eet te weinig maar dan ook nog eens teveel van dingen die je niet moet eten als je wilt afvallen.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

met wat je nu eet kun je op die hometrainer zitten wat je wilt... gaat echt niet helpen.

Je zal toch echt gewoon gezond moeten gaan eten. Je voeding fixen is belangrijker dan op die hometrainer zitten.
              Fear is the mind killer

Comment

Deze dingen kun je beter laten staan als je wilt afvallen en vervangen door magere producten, (dus magere melk, kipfilet of rookvlees als beleg, geen suikertroep als die stol) .
                Zijn die pistoletjes wit of bruin? Je kunt beter kiezen voor volkoren brood of speltbrood.
                Avondeten zul je maar weinig van eten? Maar wat was het dan? Een klein stukje pizza zal net zoveel caloriëen bevatten als een groot bord groente en kip ofzo. Het gaat niet zozeer om weinig eten maar om goedeten, waar je lichaam iets aan heeft.
                Er staan op dit forum heel veel voedingstips, lees ze eerst eens door, want zo kom je er echt niet.
                Je eet te weinig maar dan ook nog eens teveel van dingen die je niet moet eten als je wilt afvallen.
                Originally posted by sf01 View Post
                met wat je nu eet kun je op die hometrainer zitten wat je wilt... gaat echt niet helpen.

Je zal toch echt gewoon gezond moeten gaan eten. Je voeding fixen is belangrijker dan op die hometrainer zitten.
                hmm jaa.. dat is mijn probleem juist ik weet niet hoe ik goed moet eten ik denk eerder aan minder eten..

Comment

hmm jaa.. dat is mijn probleem juist ik weet niet hoe ik goed moet eten ik denk eerder aan minder eten..
                  Wat is je dagelijkse behoeften?

Comment

Wat ik bij jou een beetje mis is je eigen motivatie. Ga dan info zoeken, er staat hier genoeg.
                    Wij gaan het niet voor je oplossen, hoor. Helpen, ja natuurlijk.
                    Maar toon een beetje iniatief, zeg.

Comment

Wat ik bij jou een beetje mis is je eigen motivatie. Ga dan info zoeken, er staat hier genoeg.
                      Wij gaan het niet voor je oplossen, hoor. Helpen, ja natuurlijk.
                      Maar toon een beetje iniatief, zeg.
                      Ben ik ermee bezig. en heb wat interessants gevonden.
                      Mijn vraag is wat ik niet echt duidelijk info over vind op internet of het kan ook aan mij liggen mag ik bijv, elke dag 40 min bv op de crosstrainer? ik wil dan vetverbranden niet dat het is van dat als ik elke dag erop ga spieren ga kweken ofzo..

Comment

als dat echt is wat je eet... 1000 kcals... ga je nooit afvallen.
                        Je lijf zit in overleef modus, en probeert wanhopig zoveel mogelijk vet aan te maken en vast te houden.
                        Daarnaast gaan alle lichaamsfuncties op een laag pitje om vooral zo weinig mogelijk energie te verbruiken.

Als je wilt afvallen zul je goed moeten eten en eerst eens even 2 weken gewoon 2000 kcals op een dag.
                        Dan komt je stofwisseling weer een beetje normaal op gang en kun je daarna gaan afvallen.
                        Je zal dan nog steeds minstens 1600 kcals ofzo moeten gaan eten.
                        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                          als dat echt is wat je eet... 1000 kcals... ga je nooit afvallen.
                          Je lijf zit in overleef modus, en probeert wanhopig zoveel mogelijk vet aan te maken en vast te houden.
                          Daarnaast gaan alle lichaamsfuncties op een laag pitje om vooral zo weinig mogelijk energie te verbruiken.

Als je wilt afvallen zul je goed moeten eten en eerst eens even 2 weken gewoon 2000 kcals op een dag.
                          Dan komt je stofwisseling weer een beetje normaal op gang en kun je daarna gaan afvallen.
                          Je zal dan nog steeds minstens 1600 kcals ofzo moeten gaan eten.
                          hmm ja goed plan, ik zal nu het kerstvakantie is eens 2weken lang 2000 kcal

Comment

als ze nu in 1x 2000 kcal gaat eten (terwijl ze er wellicht nog maar 1000 per dag verbrand inclusief crosstrainen), dan gaat ze geheid aankomen en voornamelijk in vetmassa.

oplossing voor het probleem is: kcal langzaam opbouwen met gezonde voeding. begin eerst 1200 kcal aan gezonde voeding per dag te eten. ontbijtgranen, brood, rijst, aardappelen, vlees, vis, groente, fruit zuivel, wat noten/zaden, een eitje etc. gewoon gezond en gevarieerd eten. (liefst met voldoende eiwitten)

dan elke 3-4 dagen 100 kcal verhogen. zodat je lichaam de kans krijgt zich aan te passen (de stofwisseling versnelt zich). na 3-4 weken, zit je aan de 1900-2000 kcal uit enkel gezonde voeding. eiwitten mogen ondertussen wel de 100g bereiken, koolhydraten 250g, vetten 66g of iets in die richting.

je blijft nu ook nog minimaal een twee weken deze 2000 kcal per dag eten uit gezonde voeding. pas dan ga je kcal inanme verlagen naar een 1500-1600. je blijft 8 weken deze 1500-1600 kcal eten. en dan hoog je weer op naar 2000. blijft daar 2 weken, en verlaagt weer naar 1500-1600. tot je je gewenste vet% hebt bereikt.
                            ------------------------

ik ben ook op een ander forum actief waar voornamelijk vrouwen komen die te weinig en slecht eten net als jij. als ze me om hulp vragen, geef ik ze vaak ditzelfde advies. tot nu toe zijn al deze meiden in de periode dat ze gezond gingen eten en langzaam opbouwen naar een 2000 kcal in gewicht gelijk gebleven of enkele kilos(1-2) afgevallen.

en als je kcal inname daarna verlaagt, val je natuurlijk zowieso verder af. succes ermee. het is zeker niet makkelijk om te doen.

ga iig niet doen wat SF01 zei. je zult zwaarder en vetter worden. en je zal nog banger worden om meer te gaan eten. wat uiteindelijk misschien wel kan leiden tot een eetstoornis. ik raad je zeer aan om mijn advies op te volgen.
                            Last edited by dynobet; 17-12-2010, 16:06.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              als ze nu in 1x 2000 kcal gaat eten (terwijl ze er wellicht nog maar 1000 per dag verbrand inclusief crosstrainen), dan gaat ze geheid aankomen en voornamelijk in vetmassa.

oplossing voor het probleem is: kcal langzaam opbouwen met gezonde voeding. begin eerst 1200 kcal aan gezonde voeding per dag te eten. ontbijtgranen, brood, rijst, aardappelen, vlees, vis, groente, fruit zuivel, wat noten/zaden, een eitje etc. gewoon gezond en gevarieerd eten. (liefst met voldoende eiwitten)

dan elke 3-4 dagen 100 kcal verhogen. zodat je lichaam de kans krijgt zich aan te passen (de stofwisseling versnelt zich). na 3-4 weken, zit je aan de 1900-2000 kcal uit enkel gezonde voeding. eiwitten mogen ondertussen wel de 100g bereiken, koolhydraten 250g, vetten 66g of iets in die richting.

je blijft nu ook nog minimaal een twee weken deze 2000 kcal per dag eten uit gezonde voeding. pas dan ga je kcal inanme verlagen naar een 1500-1600. je blijft 8 weken deze 1500-1600 kcal eten. en dan hoog je weer op naar 2000. blijft daar 2 weken, en verlaagt weer naar 1500-1600. tot je je gewenste vet% hebt bereikt.
                              ------------------------

ik ben ook op een ander forum actief waar voornamelijk vrouwen komen die te weinig en slecht eten net als jij. als ze me om hulp vragen, geef ik ze vaak ditzelfde advies. tot nu toe zijn al deze meiden in de periode dat ze gezond gingen eten en langzaam opbouwen naar een 2000 kcal in gewicht gelijk gebleven of enkele kilos(1-2) afgevallen.

en als je kcal inname daarna verlaagt, val je natuurlijk zowieso verder af. succes ermee. het is zeker niet makkelijk om te doen.

ga iig niet doen wat SF01 zei. je zult zwaarder en vetter worden. en je zal nog banger worden om meer te gaan eten. wat uiteindelijk misschien wel kan leiden tot een eetstoornis. ik raad je zeer aan om mijn advies op te volgen.
                              Dankjewel

Comment

@dyno Goed om te weten dat in zulke gevallen de kcal intake rustig opgebouwd moet worden naar onderhoud.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X