Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Hallo,

Ik wil graag een aantal kilos afvallenheb me gister gewogen,en opgemeten

Kg : 67
    Lengte 1.69

En ben 14.

Ik vroeg me dus af of je afvalt van bv alleen water te drinken dus geen. Cola,chocomel enz.

Ik ga op maandag'woensdag,en vrijdag, ong 45 min op de loopband en crosstrainerm( bij elkr) en ik fiets in totaal elke dag zo,n 8a 9 km, en heb een voetbaowedstrijd op zTerdag en trainingmopndinsdag en donderdag,

Ik wil ook me buikvet weghalen,hoe zou ik dit moeten doen, alvast bedankt

Hoi Marcie...

Als je alleen water drinkt... val je gegarandeert af :P
    Maar zonder gekheid...

Lees even de stickies. (staan roodgedrukt bovenaan per onderwerp) vooral die in dagelijkse voeding.
    Daar lees je hoe je je onderhoud kan uitrekenen en een goed eetschema kan opstellen.

Verder zou ik vooral wat krachttraining gaan doen. Niet perse cardio. Gewoon bij de sportschool 3x in de week fullbody workout doen. Daar is ook meer over te lezen in stickies.

Success
    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Marcie216 View Post
      Hallo,

Ik wil graag een aantal kilos afvallenheb me gister gewogen,en opgemeten

Kg : 67
      Lengte 1.69

En ben 14.

Ik vroeg me dus af of je afvalt van bv alleen water te drinken dus geen. Cola,chocomel enz.

Ik ga op maandag'woensdag,en vrijdag, ong 45 min op de loopband en crosstrainerm( bij elkr) en ik fiets in totaal elke dag zo,n 8a 9 km, en heb een voetbaowedstrijd op zTerdag en trainingmopndinsdag en donderdag,

Ik wil ook me buikvet weghalen,hoe zou ik dit moeten doen, alvast bedankt
      Water drinken is iedergeval beter dan cola en dergelijke.

Tip: Reken samen met jou ouders uit wat je dagelijkse voedingbehoefte is(ff google kijken voor een berekeningsprogramma)

Om af te vallen ga je iets onder je behoefte eten(ong. 300 a 400 kcal)

Eet gezonde voedsame producten en maak samen met je ouders een plan voor jou eten.

Succes...

Comment

Hallo,

Okmik zoundie wel is even doorlezen
        Maar ik heb loopband en crosstrainer thus, ik heb nooit heel veel tijd om naar een sportschool te gaan,en in je eentje is ook niet zo leuk

Heb thuis ook dumbells,

Alvast bedankt

Comment

Weet iemand misschien oefeningen waardoor je buikvet kwijt raakt??

Comment

Er zijn geen oefeningen waardoor je buikvet kwijtraakt.

Je kan enkel vet kwijtraken door minder te eten dan je verbruikt. Je kan daarbij niet 'kiezen' waar je vet kwijtraakt.

En iets strakker in je vel komen kan door spieren te trainen.

Met Cardio ga je nooit bereiken wat je met KT kan bereiken. Je bent 14... dan kan je toch echt wel tijd 'maken' om te sporten als je wilt.

Je moet trouwens wel een beetje uitkijken met 'lijnen' als je nog maar 14 bent. Je hebt gewoon eten nodig om te groeien. Eet je te weinig... dan kun je je groei belemmeren.
            Fear is the mind killer

Comment

Oke, bedankt

Dus als k et goeed begrijp gaat mijn vet weg,

Als ik 1. Minder vet eet
              2. Als ik me buikspieren train?

Zoja hoe train ik die dan op een niet al te moeilijke manier?

Comment

nee... en nee

Je kan vet kwijtraken als je minder eet dan je verbruikt. Heeft niet perse met vet eten te maken. Vaak eerder met koolhydraten eten.

Je kan je buikspieren trainen tot je een ons weegt... daar gaat je buikvet niet mee weg.
                Waarschijnlijk zie je zelfs amper verschil. Vet zit bovenop je buikspieren. Je krijgt er enkel getrainde, maar verstopte spieren mee

Als je af wilt vallen en wat strakker in je vel wilt zitten kun je het beste:

- je onderhoud uitrekenen.
                - 200 kcals onder je onderhoud gaan eten
                - fullbody krachttraining doen in de sportschool
                Fear is the mind killer

Comment

bij afvallen gaat het voor zo´n 80% om je eet gewoontes.
                  sporten kan alleen een goede aanvulling zijn om het iets te versnellen.

je eetgewoontes zijn goed voor het afvallen wanneer:
                  1) geen suiker, (alleen groentes en wat fruit)
                  2) veel eiwitrijk voedsel.
                  3) beperk niet de vetconsumptie!!! vetten zijn goed en zorgen met eiwitten voor een voller gevoel dan koolydraten, kies wel voor de goede soorten zoals vis, eieren, olien en noten.
                  4) complexe koolydraten uit volle granen, volkoren brood, pasta, rijst, brinta en havermout.
                  5) vooral in de avond geen koolydraten eten.
                  6) eet veel groente bij maaltijden.

wanneer je dit doet zul je afvallen.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mmm,

Bedankt, ik heb 2665 kcal nodig had ik gister uitgerekend, maar het enige is dus gewoon onder de kcal gaan zitten?

Want sportschool zit er bij mij niet in, zit in 3 havo, en heb elke dag veel huiswerk en pas rond half 4 thuis, en savonds moet k somsmdan nog trainen.

De dichtsbijzijnde sportschool is ong 20 a 25 min fietsen,en mijn vrienden hebben allemaal geen zin om te gaan sporten en in je eentje is het toch minder leuk, welk apperaat moet kk kopen om fillbody te trainen?

Comment

De kolhydraten tijdens het avond eten moet ik pakken van me ouders want ik ben in. Groei, en opmschool hebnikmook altijd broodmbij, maar toch bedankt

Comment

Mmm,

Bedankt, ik heb 2665 kcal nodig had ik gister uitgerekend, maar het enige is dus gewoon onder de kcal gaan zitten?

Want sportschool zit er bij mij niet in, zit in 3 havo, en heb elke dag veel huiswerk en pas rond half 4 thuis, en savonds moet k somsmdan nog trainen.

De dichtsbijzijnde sportschool is ong 20 a 25 min fietsen,en mijn vrienden hebben allemaal geen zin om te gaan sporten en in je eentje is het toch minder leuk, welk apperaat moet kk kopen om fillbody te trainen?
                        ik denk niet dat jij geld heb voor ook maar een apparaat haha.
                        ik train ook al jaren alleen, vind het wel chill. als ik met andere aan het trainen ben dan wordt er meer geluld dan gelift

Comment

Mmm,

2665 is niet weinig voor iemand die 1.69 is. Ben je man of vrouw? Ik dacht ik vraag het maar even voor de zekerheid
                          Maar je zal dus wel aardig wat bewegen al?

Je kan geen apparaat kopen om fullbody te trainen. Je zou dan bankdruk bankje, powerrack oid, barbell en lading gewichten moeten kopen. Lijkt me minder een optie dan naar de sportschool gaan

Zou gewoon even polsen, wat klasgenoten/ vrienden motiveren om mee te gaan trainen.
                          Fear is the mind killer

Comment

Ben een man, hahah( jongen)

Ja k ben elke dag. Al ong 35 min aan het fietsen, dan op dinsdag 2 uur gym, en op dinsdag en nderdag 1.5 uur training en op zaterdag eenwedsrtijd van 1 uur

Hebhet al geprobeerd bij iedreen,maar of ze zeggen voor mij is het meerals 35 min fietsen dat ga ik niet doen, ofnze willen uberhaupt nuet...

Nee L die di gen kopenis ook geen optue, maar ik dacht als er 1 apparaat is van 200 euro dan kon het wel.

Maar toch bedNkt

Comment

Ik ga nu elke week even opmdenweegschaalmom te kijken hoeveel alleen water en geen snacks pakken helpt, laat het weten,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X