ik ben nu al een jaar bezig om vet kwijt te raken, maar uik merk nog steeds geen vooruitgang. ik jog nu bijna iedere dag een uur. en nog krijg ik mijn vet niet kwijt. de kilos vallen heel gemakkelijk af maar het vet blijft. wat raden jullie mij aan, want ik wil het vet echt kwijtraken.
Vetverbranden natuurklijke manier
Collapse
X
-
Post je stats, voedingsschema en trainingsschema. Aan de hand van de tips die je hierdoor krijgt zul je zeker succesvol vet verbranden.
Bedenk ook wel dat vet verbranden langzaam gaat, en als je elke dag in de spiegel kijkt zul je niet eens je vooruitgang zien.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Misschien loop je ook te hard. Om vet te verbranden moet je je ideale hartslag berekenen: 220 min je leeftijd en daar 75-80% van is bij jou de beste hartslag om vet te verbranden. Ideale tijdstippen om vet te verbranden zijn 's ochtends vóór het ontbijt of eventueel direct ná je fitnesstraining. Een uur is te lang. Eiwitten hoog houden en koolhydraten laag.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
ik eet het volgende:
rijst,aardappelen
tahoe,soja
brood meestal belegd met komkomer,jam, kaas en afentoe pindakaas
tonijn, sardine,zalm
groente paprika,tomaat
pizzas 1 keer in de 2 week
magere melk,magere kwark
ik hoor van mensen dat mijn voedings patroon wel goed is.
als ik jog dan doe ik dat 6 km/pu en ik doe dit voor maar een uurtje
ik weeg 72 kg en mijn vetpercentage staat op 25%
daarnaast is mijn buikomvang 95 cm.
dit is gekomen omdat ik een aantal jaren geleden veel vet hebt gegeten. ik was vroeger erg mager en begreep van iemand dat je veel vet moest eten om spiermassa te ontwikkelen dat deed ik en later begreep ik weer van iemand anders dat je eiwitten nodig hebt voor spiermassa.
ik ben toen 2 jaar lang gaan fitnessen. ik heb veel spiermassa ontwikkelt maar het vet blijft en voornamelijk bij mijn buik, billen,dijen terwijl mijn armen gespierd zijn.
ik wil nu gewoon het vet kwijtraken en het liefst zo snel mogelijk. ik wil mijn lichaamsgewicht blijven houden en het liefst zoveelmogelijk spiermassa blijven behouden. hoewel ik weet dat dit onmogelijk is.
ik hoop dat iemand goede tips voor me heeft want het lijkt alsof ik niet meer van het vet afkom.
alvast bedankt
Comment
-
Dit voedingsschema is niet helemaal duidelijk. Kijk eens bij andere voedingsschema's dan zie je hoe je het neer moet zetten. Dus bijv. 8.00 uur: 2 volkoren brood met light halvarine en kipfilet.
Stap 2 is dan dit te wegen: dus 10 gram light halvarine met 20 gram kipfilet enz.
Als je verantwoord wil afvallen zou ik naar een (sport) dietist gaan, die kan je goed begeleiden. Want zo via een forum is het toch lastiger dan dat je het iemand 'live' uitlegd.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
het is ongeveer verschillend hoelaat ik eet maar voor vandaag zat het zo inelkaar:
12:00 4 botherhammen mer jam/kas en komkomer
14:30 rijst 125 gram met sardine 125 gram, aardappelenen 50 gram bonen 50 gram
18:00 hetzelfde als 14:30
22:00 hetzelfde als 14:30
0:00 ben ik van plan om 2 bananen en 4 boterhammen met kaas te eten
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (doorzetter @ Mei. 29 2004,22:24)]het is ongeveer verschillend hoelaat ik eet maar voor vandaag zat het zo inelkaar:
12:00 4 botherhammen mer jam/kas en komkomer
14:30 rijst 125 gram met sardine 125 gram, aardappelenen 50 gram bonen 50 gram
18:00 hetzelfde als 14:30
22:00 hetzelfde als 14:30
0:00 ben ik van plan om 2 bananen en 4 boterhammen met kaas te eten
Hoe groot ben je eigenlijk als je 72kilo weegt en 25% Bf hebt.
grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment