alcohol en afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alcohol en afslanken

Hallo ik heb een vraagje over afslanken en alchohol.

Ik vraag me al een tijd af als je van alcohol dik word. Ik heb liggen zoeken en de ene zegt van wel en de andere van niet.

Ik las dat je van alcohol niet bijkomt, maar wel van de honger die je krijgt door het drinken van alcohol. Dus veel zouden dan vlugger vettiger eten en door het alcohol zouden de vetten minder vlug afbreken in het lichaam. Is dat waar?

Ikzelf drink door de week nooit, maar in het weekend kap ik er nogal wat roze wijn en witte wijn door.

Ik zou graag wat droger willen staan,maar ik drink ook nog graag in het weekend.

Ik eet niet veel vettig en ook als ik heb gedronken let ik goed op wat ik eet.

groetjes.

nummer 101 over sooort gelijke vraag
    Een dag niet getraind...

Comment

Alcohol maakt vet. Fact.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Mod???
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hoe vind ik vraag 101? Ik ben net nieuw op de forum.

Comment

haha ze moeten eigenlijk een bier stickie maken hier...

Niet normaal laatste tijd hier..

@TS, van 1 biertje kom je gemiddeld 200g vet aan. Dus 5 bier en je hebt ongeveer een kilo vet aangezet
            Failure is your friend

Comment

Is dat niet wat overdreven 200gram vet van een pintje? dat lijkt me toch wat overdreven.

Ik drink ook zelden bier,vooral wijn.

Ik had ooit op een calorieen tabel gezien dat witte wijn het minste calorieen had van alle soorten alcoholishce dranken. Bier scoorde inderdaad wel hoog.

Comment

Je word in de maling genomen vriend......gebruik de zoekfunctie, er zijn hier al talloze topics over.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by supernova View Post
                  Is dat niet wat overdreven 200gram vet van een pintje? dat lijkt me toch wat overdreven.

Ik drink ook zelden bier,vooral wijn.

Ik had ooit op een calorieen tabel gezien dat witte wijn het minste calorieen had van alle soorten alcoholishce dranken. Bier scoorde inderdaad wel hoog.
                  Sommige biertjes zetten zelfs 400g vet aan. Dus 5 bier is 2 kilo vet.. Wijn is druivensuiker en dat is nog slechter. Druivensuiker breekt namelijk je spiermassa af. 1 fles wijn breekt gemiddeld 300g spiermassa af. Proost
                  Failure is your friend

Comment

Als ik het goed zeg is het ook zo dat je lichaam de alcohol zo snel mogelijk weg wilt hebben, al het andere wat er daarbij nog komt (frietje, döner, wat chips, etc) wordt hierbij niet als prioriteit gezien en opgeslagen als vet.

Comment

300 gram spiermassa verliezen per fles wijn???

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        Sommige biertjes zetten zelfs 400g vet aan. Dus 5 bier is 2 kilo vet.. Wijn is druivensuiker en dat is nog slechter. Druivensuiker breekt namelijk je spiermassa af. 1 fles wijn breekt gemiddeld 300g spiermassa af. Proost
                        dat alcohol slecht voor de lijn is zijn we het allemaal eens, maar de cijfers die jij nu beschrijft zijn ongelofelijk overdreven.
                        hoe kun je nou van een glas bier van pak weg 150 kcal 400gr vet aanzetten!!!!

belagelijk.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik wil niet onozel doen, maar lijkt me ook zwaar overdreven.

als het waar was woog ik nu 200kg en zou ik geen spiermassa meer hebben.

Comment

Jammer dat er niet normaal geantwoord kan worden..

Tuurlijk kun je een biertje drinken, zal alleen wat langer duren allemaal

Het is idd niet het bier wat aanzet, maar het eten ernaast van bier houdt je wel enorm veel vocht vast en krijg je een plofkop hehe.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sarcasme is niet bij veel mensen bekend....

In het weekend een paar glazen wijn zal echt niet veel schade doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X