Val ik niet TE langzaam af??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Val ik niet TE langzaam af??

Met 3x a week krachttraining gevolgd door 30 minuten cardio en 1 dag alleen cardio 50 minuten.

Voeding is 3 dagen rond de 1500 kcal's en 4e dag rond 1900kcal's en zo weer verder.

Eiwitten 120 gram
    Vetten 60 gram
    KH 130-150gram

Dit verschilt wel een beetje a dag..

Dit doe ik nu zo'n 2 weken maar ik val echt geen gram af.. En ik dacht dat zo'n 500gr a week wel goed te doen moest zijn

Voedings- en Trainingsschema zijn in de maak

FF vb. van 1 dagje hoog:

08;00 peer
    brinta 40 gr
    halfvolle melk 150 ml
    water 100 ml
    koffie totaal: 289kcal. E 11gr KH 47,9gr V5,3gr

10:00 roggebrood 2
    130gr tonijn
    1 appel
    1 eetlepel slasaus half totaal: 309kcal E34gr KH 44,15 V Ogr

13:00 brood 1 snee volk.
    knackebr. 1 volk.
    90gr kipfilet
    40 gr filet americain totaal: 286kcal E27,5 KH 25 V 8,25

15:00 200ml yoghurt mager
    20gr noten, 20gr zonnebloempitt.
    totaal: 296kcal E16,4 KH 16,8 V18,2

18:00 200gr bloemkool
    200gr broccoli
    120gr tartaar
    15 ml olijfolie totaal: 407kcal E36,2 KH8,65 V25,8

21:00 250gr kwark
    aardbei 40gr
    noten 15gr totaal: 259kcal E25,7 KH19,4 V 8,75

Totaal: 1847Kcal E150,8 KH161,9 V66,3

Probeer op rustdagen zo min mogelijk kh te nemen(ontbijt en avondeten) en meer eiwitten.

Trainingsdagen mogen dan de kh wel wat hoger zitten. Mischien na je training 20 minuten hiit doen? Weet niet hoe goed je conditie is.

Comment

Ik zou die aardbeien er sowieso al eens uitgooien 's avonds en ook die slasaus zou ik eruit halen.

Gooi dan iets van je olijfolie erdoorheen die je later op de dag gebruikt.

Daarbij, op het gewicht letten is echt een vrouwending?! Beter is het om in de spiegel te kijken of je veranderingen ziet (foto's maken eens per 2 weken kan natuurlijk ook) als je in de spiegel kijkt kun je ook beter beoordelen of je het gewenste resultaat hebt en daar je voeding/training op aan passen!
      Last edited by WK81; 06-04-2011, 14:27.

Comment

Originally posted by WK81 View Post
        Ik zou die aardbeien er sowieso al eens uitgooien 's avonds!
        Dan zou ze gewoon moeten afvallen, als ze te weinig eet. Alleen zou ze snel afvallen. Denk dat het met de intensiteit met training en cardio te maken heeft.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Dan zou ze gewoon moeten afvallen, als ze te weinig eet. Alleen zou ze snel afvallen. Denk dat het met de intensiteit met training en cardio te maken heeft.
          Ligt er maar net aan he?! Zo doet mijn vriendin 0,0 cardio en valt af. Ik zou qua training wel idd gaan splitten.

Misschien druk ik me dan verkeerd uit en moet je lezen; je eet verkeerd! Die aardbeien 's avonds zijn suikers, waarom doe je dat nog dan?

Comment

Zo te lezen zit je in een cut,en ben je 500 onder je behoefte aan het eten?
            Ik zou met het sporten wat jij doet,gewoon lekker op je behoefte gaan zitten elke dag,en eens kijken wat dat met je doet na 6weken,ik weet niet hoe intensief je traint qua krachttraing?

Comment

Ligt er maar net aan he?! Zo doet mijn vriendin 0,0 cardio en valt af. Ik zou qua training wel idd gaan splitten.

Misschien druk ik me dan verkeerd uit en moet je lezen; je eet verkeerd! Die aardbeien 's avonds zijn suikers, waarom doe je dat nog dan?
              Maar mischien eet jou vriendin wel onder behoefte. En krachttraining is ook een soort cardio.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Maar mischien eet jou vriendin wel onder behoefte. En krachttraining is ook een soort cardio.
                Edit; laat maar zitten, ik ga niet offtopic lullen hier... Het gaat tenslotte niet over mijn vriendin die onder behoefte zou eten!
                Last edited by WK81; 06-04-2011, 15:01.

Comment

Aardbeien zit bijna geen suikers is hoor!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Omdat aardbeien en frambozen/bessen zo goed als geen kh/suikers bevatten en ik de kwark anders echt niet naar binnen krijg

Comment

Ik zou die aardbeien er sowieso al eens uitgooien 's avonds en ook die slasaus zou ik eruit halen.

Gooi dan iets van je olijfolie erdoorheen die je later op de dag gebruikt.

Daarbij, op het gewicht letten is echt een vrouwending?! Beter is het om in de spiegel te kijken of je veranderingen ziet (foto's maken eens per 2 weken kan natuurlijk ook) als je in de spiegel kijkt kun je ook beter beoordelen of je het gewenste resultaat hebt en daar je voeding/training op aan passen!
                      Een vrouwending kan wel kloppen idd... Spiegel, meetlint en kleding kijk ik ook naar tuurlijk. En ik ben wel afgevallen maar dan moet de weegschaal toch ook een keer mee gaan doen?? Daarbij vind ik de spiegel ook wel weer een "ding" ik bedoel je moet wel heel goed kunnen kijken. Cijfers geven bevestiging.
                      Maar ik kan niet dikker worden met op deze manier eten, toch?

Als er vet verdwijnt, verdwijnt er toch ook gewicht????

Comment

kom op, die 5 gram suiker uit aarbeien zul je echt niet dikker van worden. als ze nou 2 bananen of een pot honing door haar kwark gooide, ok.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Nikkje View Post
                          Een vrouwending
                          hoeft niet!!
                          wanneer je meer spiermassa krijgt en vetverliest hoef je dus niet af te vallen.
                          ook kan het zijn dat je op bepaalde momenten meer vocht vasthoud en zo zijn er wel meer oorzaken te verzinnen.

ik ben bijvoorbeeld 8 kilo aangekomen, en mijn vetpercentage is met 1% gedaalt.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Nikkje View Post

Nee hoor. Spiermassa heeft meer gewicht dan vetmassa, het kan best zijn dat je inderdaad wel bent afgevallen maar omdat je nu net bent begonnen met trainen je spieren ook lekker groeien. En dat ziet de weegschaal wel, maar je broekriem niet, die moet al snel een gaatje strakker.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

^^ mee eens. Toen ik op mn aller lichtst was qua gewicht zag ik er dikker uit dan toen ik krachttraining was gaan doen en meer woog. Alles word dan lekker strak en stevig. Het gaat uiteindelijk toch om hoe het er uit ziet? Dat totaal cijfer van je weegschaal thuis zegt echt bar weinig. Laat je anders eens opmeten bij de sportschool, dan kan je de verhoudingen mooi zien.
                              Dochter der Titanen. Living up to my name.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X