Val ik niet TE langzaam af??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nikkje View Post
    Een vrouwending kan wel kloppen idd... Spiegel, meetlint en kleding kijk ik ook naar tuurlijk. En ik ben wel afgevallen maar dan moet de weegschaal toch ook een keer mee gaan doen?? Daarbij vind ik de spiegel ook wel weer een "ding" ik bedoel je moet wel heel goed kunnen kijken. Cijfers geven bevestiging.
    Maar ik kan niet dikker worden met op deze manier eten, toch?

Als er vet verdwijnt, verdwijnt er toch ook gewicht????
    o shit...moet mij maar weer eens snel gaan wegen om te laten blijken dat ik een vrouw ben
    Maar zoals vorige al hebben benoemd, het gaat niet om het gewicht wat de weegschaal aangeeft, maar om het vetpercentage. Waarschijnlijk kun je in de sportschool wel een huidplooimeting laten doen.

Comment

@Janneke je hebt zelfs een avatar met een weegschaal :P
      Fear is the mind killer

Comment

Ik zou heel graag mijn vet% willen weten, maar op mijn sportschool kan ik dat niet laten meten..Dan zou je wel weten of je nu wel of niet goed bezig bent. Ik heb toch echt iets met cijfers volgens mij.
        Heb wel een huis-tuin-keuken weegschaal die vet zou moeten meten en die geeft 1% lager aan, maar aangezien die dingen voor geen meter kloppen kan ik daar ook weinig mee.

Ben meer gewoon bang dat ik tijd aan het vergooien ben en iets niet goed doe, dat is het...

En ga toch eens mijn trainingsschema op papier zetten, kweet zeker dat daar nog heel wat beter kan.. Misschien toch beter gaan splitten...

Comment

Ik zou heel graag mijn vet% willen weten, maar op mijn sportschool kan ik dat niet laten meten..Dan zou je wel weten of je nu wel of niet goed bezig bent. Ik heb toch echt iets met cijfers volgens mij.
          Heb wel een huis-tuin-keuken weegschaal die vet zou moeten meten en die geeft 1% lager aan, maar aangezien die dingen voor geen meter kloppen kan ik daar ook weinig mee.

Ben meer gewoon bang dat ik tijd aan het vergooien ben en iets niet goed doe, dat is het...

En ga toch eens mijn trainingsschema op papier zetten, kweet zeker dat daar nog heel wat beter kan.. Misschien toch beter gaan splitten...
          waarom het gaat er toch om dat jij lekker in je vel zit.
          wanneer jij je goed voelt bij een vetpercentage van 25% en je vindt dat je er goed uit ziet. who carres??

kijk gewoon in de spiegel. en ben je tevreden wat maakt je vetpercentage dan uit? niks toch
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dus je had verwacht dat je na twee weken al kilo's verloren zou zijn? Zo snel gaat dat niet. Misschien ben je te ongeduldig.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              waarom het gaat er toch om dat jij lekker in je vel zit.
              wanneer jij je goed voelt bij een vetpercentage van 25% en je vindt dat je er goed uit ziet. who carres??

kijk gewoon in de spiegel. en ben je tevreden wat maakt je vetpercentage dan uit? niks toch

Das ook niet de reden dat ik het weten wil... Ik wil weten of er vooruitgang is.. En das na 2 weken moeilijk meten in de spiegel.

Comment

is net zo moeilijk te meten adhv de weegschaal na 2 weken.
                Gewicht kan gedurende de week makkelijk een paar kilo fluctueren.
                Fear is the mind killer

Comment

Das ook niet de reden dat ik het weten wil... Ik wil weten of er vooruitgang is.. En das na 2 weken moeilijk meten in de spiegel.
                  Je verwacht teveel na te korte tijd. Als het zo makkelijk was.....
                  Geef jezelf even de tijd, zeg. En elke reis begint met de eerste stap maar dit is geen reis die in een paar weekjes klaar is.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Je verwacht teveel na te korte tijd. Als het zo makkelijk was.....
                    Geef jezelf even de tijd, zeg. En elke reis begint met de eerste stap maar dit is geen reis die in een paar weekjes klaar is.

Klopt...ik heb geen geduld, ik wil teveel, te snel. Plus:het frustreerd me dat ik geen verandering in gewicht zie.. Zit echt tussen mijn oren.
                    Komt goed.

Comment

Wat interesseert jou die weegschaal toch...kom op hier een foto van mijn broek, maat 38 ik draag nu broeken maat 33....zit wel erg strak rond mijn benen, maar doet er niet toe.
                      Gaat om dat je broek te ruim wordt toch? En gaat toch om dat je er beter uitziet en fitter bent? Toch of niet?

Mijn gewicht was 113 en deze broek kreeg ik niet dicht, knopen knalden er af en ritsjes gingen kapot bij maat 38....en op deze foto woog ik 112 kilo.....dus slechts 1 kilo verschil.
                      Dus wat is belangrijker? 65 kilo wegen met heel erg veel vet of 64 met heel erg weinig vet?

Uploaded with ImageShack.us
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Wat interesseert jou die weegschaal toch...kom op hier een foto van mijn broek, maat 38 ik draag nu broeken maat 33....zit wel erg strak rond mijn benen, maar doet er niet toe.
                        Gaat om dat je broek te ruim wordt toch? En gaat toch om dat je er beter uitziet en fitter bent? Toch of niet?

Mijn gewicht was 113 en deze broek kreeg ik niet dicht, knopen knalden er af en ritsjes gingen kapot bij maat 38....en op deze foto woog ik 112 kilo.....dus slechts 1 kilo verschil.
                        Dus wat is belangrijker? 65 kilo wegen met heel erg veel vet of 64 met heel erg weinig vet?

Uploaded with ImageShack.us
                        Ik ga die weegschaal het raam uitgooien!!! Ben d'r ook echt helemaal klaar mee, dat ding motiveerd voor geen meter!

Ben pas 3 weken onderweg.. broeken te ruim, met al mijn riemen moet ik morgen naar de schoenmaker gaatjes bij laten prikken en dan nog zeuren over mijn gewicht!
                        Leuke foto trouwens

Tellen jullie allemaal jullie kcal's elke dag?Word er soms ook kriegel van.

En junkdagen/maaltijden... hoe zien die van jullie uit?? Of hebben jullie die niet?
                        Ik durf helemaal niks extra's te nemen, vind het zonde.. maar voor de lange termijn lijkt het me wel beter als je zo af en toe eens even zondigen mag.

Comment

ik vind het lekkerder werken om vast te stellen wat ik ga eten op een dag... en dan precies dat te eten dan om kcals te tellen. Ik denk dat de meesten hier het zo doen.
                          En je kan prima wat varieren, door af en toe wat te vervangen voor iets anders.

Als je onder behoefte eet... moet je eigenlijk wel een junkdag inlassen om je stofwisseling op peil te houden.
                          Wat voor veel mensen goed werkt... is gedurende de week, elke keer als je ergens trek in hebt...het op je junklijstje te zetten, en dan bijvoorbeeld op zondag te mogen junken wat je wilt. Geeft motivatie om toch strict te blijven enzo.
                          Fear is the mind killer

Comment

Klopt...ik heb geen geduld, ik wil teveel, te snel. Plus:het frustreerd me dat ik geen verandering in gewicht zie.. Zit echt tussen mijn oren.
                            Komt goed.

Dat hoop ik voor je. Ik heb al meer ongeduldige tantes op dit forum gezien en na korte tijd waren ze alweer verdwenen. Eens kijken of jij een uitzondering bent.

Tellen jullie allemaal jullie kcal's elke dag?Word er soms ook kriegel van.

En junkdagen/maaltijden... hoe zien die van jullie uit?? Of hebben jullie die niet?
                            Ik durf helemaal niks extra's te nemen, vind het zonde.. maar voor de lange termijn lijkt het me wel beter als je zo af en toe eens even zondigen mag.
                            Ik tel eigenlijk nooit calorieën. Maar volgens mij doen veel hier dat wel.

En junken doe ik ook nooit. Ik heb er geen behoefte aan, heb genoeg aan de voeding die ik neem en waar ik iets mee kan. Voor mij werkt "zondigen" dus niet, omdat ik daar het nut niet van inzie.
                            Last edited by Beaudien; 08-04-2011, 22:06.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Dat hoop ik voor je. Ik heb al meer ongeduldige tantes op dit forum gezien en na korte tijd waren ze alweer verdwenen. Eens kijken of jij een uitzondering bent.

1) Ongeduldig: heb ik al toegegeven
                              2) Tante: ben ik nog niet maar daarvoor moet je bij mijn broertje zijn
                              3) Of ik snel verdwijn: Kheb m'n glazen bol niet bij de hand
                              4) Waar zit dat knipoogje? die heb ik al minstens 10x gezocht

Ik denk wel trouwens dat ik nu op mijn 30ste na zo'n 15 jaar lijnen wel begrijp dat Sonja Bakker bijv. het voor mij niet is, en met kilo's die snel verdwijnen en een lijf dat exact hetzelfde uit ziet alleen iets minder vol mij ook niet blijer maken. Buiten dat word ik lui, moe en futloos van al dat gejunk. Ik wil fit en gezond zijn, jaja...
                              We zullen zien wat de toekomst brengt

Ik tel eigenlijk nooit calorieën. Maar volgens mij doen veel hier dat wel.

En junken doe ik ook nooit. Ik heb er geen behoefte aan, heb genoeg aan de voeding die ik neem en waar ik iets mee kan. Voor mij werkt "zondigen" dus niet, omdat ik daar het nut niet van inzie.
                              Ik denk dat jij zo ondertussen ook wel weet wat waar in zit, ik ben nog steeds "alice in wonderland" en vooral nog zoekende naar wat ik lekker en makkelijk vind en ook nog eens een beetje zorgt voor voldoende EKV's. Als ik dat eenmaal onder de knie heb stop ik met kcal's tellen want vrolijk word ik er niet van.

En je junk't nooit??? Niks? Wijntje? Stukkie chocola? Ik doe het nu ook niet, de zwemband op mijn buik houd me nu nog tegen maar ooit...

*nog steeds zoekt naar knipoog-smiley*

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                                ik vind het lekkerder werken om vast te stellen wat ik ga eten op een dag... en dan precies dat te eten dan om kcals te tellen. Ik denk dat de meesten hier het zo doen.
                                En je kan prima wat varieren, door af en toe wat te vervangen voor iets anders.

Als je onder behoefte eet... moet je eigenlijk wel een junkdag inlassen om je stofwisseling op peil te houden.
                                Wat voor veel mensen goed werkt... is gedurende de week, elke keer als je ergens trek in hebt...het op je junklijstje te zetten, en dan bijvoorbeeld op zondag te mogen junken wat je wilt. Geeft motivatie om toch strict te blijven enzo.
                                Ik heb tot nu toe nog helemaal nergens trek in, zit ook eigenlijk wel aardig vol elke dag. En op zondag "mag" het dan van mezelf, en dan durf ik niet
                                Ik eet wel elke 4e dag op onderhoud, dus misschien houd ik zo mijn stofwisseling ook wel op peil.

Maar het is wel een goed idee.. opschrijven waar je zin in hebt en het dan "mogen" op zondag bijv.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X