Val ik niet TE langzaam af??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nikkje View Post
    Dan bedoel ik echt Zuidelijk, Zuid-Limburg dus.
    Gezellie daar woon ik ook.
    Welke plaats woon jij? ik in Voerendaal (vlakbij Heerlen)

Comment

Originally posted by WK81 View Post
      Sjiek man, buren Waar sport je?

hallo buurman,
      bij Healthcity in Heerlen, waar jij???? Ik wil ergens anders heen, maar zit hier nog ff aan vast.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Aha voerendaal, das wel aardig om de hoek ja hoensbroek hier..

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ach een heel klein beetje suiker kan ook best wel, als je de echte pure chocolade neemt van 80% of meer cacao is prima.
          Cacao doet veel goeds voor mensen die krachttraining doen.

Ja he, vond ik ook al.. Ik blijf een vrouw, en chocola... da moet soms..

Ja ik ken ergens een verhaal over cacao en anti-oxidanten, heel vaag. Hoezo is het goed voor mensen die krachttraining doen dan?

Comment

Antioxidanten, vitale stoffen voor het menselijk lichaam

kt -> meer vrije radicalen -> meer antioxidanten
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Ik wist verdomme niet dat er zoveel Parkstad mensen hier zaten, ik Kerkrade, sport bij FitnessFirst, tenminste tot vorige week was het FF, nu is het Healthcity.

Comment

Originally posted by WK81 View Post
                Ik wist verdomme niet dat er zoveel Parkstad mensen hier zaten, ik Kerkrade, sport bij FitnessFirst, tenminste tot vorige week was het FF, nu is het Healthcity.
                Ik kom ook pas net kijken dus dat kon je ook nog niet weten Maar wel euk toch!!
                Heeft HC het van FF overgenomen? Of ben jij naar HC gegaan? Pfff kerkrade, kon 't niet verder

Comment

Ik kom ook pas net kijken dus dat kon je ook nog niet weten Maar wel euk toch!!
                  Heeft HC het van FF overgenomen? Of ben jij naar HC gegaan? Pfff kerkrade, kon 't niet verder
                  HC heeft het overgenomen, volgens mij is het nu een HC deluxe ofzoiets (???) Maar het is hier zo, dat als je een beetje traint en serieus bent dat iedereen je raar aankijkt...

Enne; kirchroa, 't sjunste op de welt ;-) Heb overigens een paar jaar terug in hoensbroek gewoond!

Comment

Ja ik word ook wel eens raar aangekeken. Een vrouw met dumbbels in de weer en squatten in de smith.. beetje vreemd vinden ze het wel ja En tussen de kerels in staan vind ik zelf ook nog wel eens raar hoor, heb soms het idee dat ze me het liefst aan het handje richting crosstrainer/powerplate willen brengen Ik ben dan ook echt de enige hier!!... Vrouwen kijken ook hoor, met angstige oogjes.."daar word je toch heel breed van!!"
                    Uiteindelijk stel ik iedereen gerust, ik doe ook nog een half uurtje cardio

Comment

Ja ik word ook wel eens raar aangekeken. Een vrouw met dumbbels in de weer en squatten in de smith.. beetje vreemd vinden ze het wel ja En tussen de kerels in staan vind ik zelf ook nog wel eens raar hoor, heb soms het idee dat ze me het liefst aan het handje richting crosstrainer/powerplate willen brengen Ik ben dan ook echt de enige hier!!... Vrouwen kijken ook hoor, met angstige oogjes.."daar word je toch heel breed van!!"
                      Uiteindelijk stel ik iedereen gerust, ik doe ook nog een half uurtje cardio
                      Tja het is (ten onrechte) een vreemd beeld. En de zin; "Nee ik wil geen krachttraining doen want dan word ik gespierd" pfff, moe wordt je ervan.

Comment

zucht... gewoon dit artikel ff lezen. Ik zeg niet dat ik het met alles eens ben... maar toch.

http://www.simplyshredded.com/the-ul...ing-guide.html

Het zijn juist de grote compounds waar je strak van in je vel komt te zitten.

En ik vind het juist altijd cool/ sexy als vrouwen Ă©cht trainen. Beter dan die miepjes die zitten te kletsen, boekje zitten te lezen, nagels te vijlen terwijl ze aan het trainen zijn.
                        Fear is the mind killer

Comment

Junken kan hoor, vermits je maat kunt houden. Ikzelf heb het daar bijvoorbeeld echt lastig mee. Vind het makkelijker om niet te junken, dan eens in de zoveel tijd, je blijft dan toch in een patroon hangen van "meermeermeer!", en rationalisaties (gisteren had het wel gemogen, waarom vandaag dan niet?).
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mooi artikel, sf01!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Vind het makkelijker om niet te junken,

Ja, volgens mij heb ik dat ook. Nu mis het gewoon niet.
                              Maar als ik dan een stuk pizza neem (ik noem maar wat) dan zou ik snel waarschijnlijk weer trek hebben in pizza. Of welk junkfood/snoep dan ook.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Grappig... ik heb het juist andersom. Af en toe junk ik weer eens wat. En dan merk ik dat mijn lijf het troep vindt... en ben ik het weer helemaal zat en wil ik het een tijd niet meer

Bij zoete dingen heb je dat wel sneller omdat suiker verslavende werking heeft.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X