hardlopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maar7en8 View Post
    op zo´n opleiding als dietist leren ze niet dit soort dingen.
    en trouwens je neemt toch ook een whey shake als je niet gaat hardlopen.
    waarom zou je dan opeens geen shake nemen als je wel hardloopt

lijkt mij nogal zonde van je dure whey... brand je dat dan niet op voor energie te leveren in plaats dat je het kan gebruiken voor je spierbehoudt?

want ik ga er vanuit dat ie na zen whey te slikken meteen begint te lopen..

mss moet ie dan een uur later pas beginnen lopen zijn die eiwitten al vertrokken en ben je al weer bijna nuchter als die whey het enigste was dta je binnenspeelde... maar dat lijkt me allemaal omslachtig infeite.

ik stel voor een vierde van een dextrose tabletje..blijft het lichaam van de spieren(ook al vrees ik er niet voor) en zal je toch wat vet verbranden...snelle kh net bij het opstaan innemen is btw nooit slecht...na de hardloop mss dan de whey en dan wat later ontbijten met trage kh en veel vezels enz. ...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Gewoon 40gr whey met water naar binnen werken dan pas gaan lopen, alleen wat is het nut ervan?
      Na kt doe je gewoon HIIT wat ook goed werkt, sommige
      mensen die in de ochtend hardlopen kotsen de heleboel onderste boven en hoelang denk je dat zelf vol te houden om dag in dag uit elke dag in de vroege ochtend te gaan hardlopen, je bent geen wedstrijd BB'er en gedraag je er dan ook niet naar.
      Gewoon na de kt wat interval en voeding optimaal aangepast en dan gaat het al rete snel.
      ik zou inderdaad ook dat hardlopen vergeten...

gewoon lekker tien minuutjes springtouwen als opwarming en dan wat lichte halters in lange sets gieten ofzo..

Comment

Originally posted by Bolder View Post
        Een vriendin van me doet voeding en dieetleer, ik zal het haar eens vragen, en mijn pa is arts, kan het hem ook es vragen.
        Tenzij ze sport specifieke dietiek en arts hebben geleerd weten ze niet waar ze het over hebben. Verder heb ik geen zin om op al die onzin in te gaan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Tenzij ze sport specifieke dietiek en arts hebben geleerd weten ze niet waar ze het over hebben.
          Nee gewoon dietist en gewoon huisarts... 'k zal hun dus niets vragen was maar een gokje, weet ik veel...

Verder heb ik geen zin om op al die onzin in te gaan.
          Gezellig

Comment

Nog wat meningen over 's ochtends hardlopen van de wat meer ervaren mensen hier?

Comment

Originally posted by tinybite View Post
              Ik ben bezig met een cut nu en ik wil gaan hardlopen op een nuchtere maag, is dat meteen als je wakker wordt ?
              Is het dan ook aanbevolen om eerst wat eiwitten naar binnen te werken door bv een shake te drinken ?
              Om meer precies te zijn op je vragen.

Nuchter zijn is minstens vier uur niet gegeten hebben... Dus zeker als je net op staat yep.. behalve als je een nachtelijke snoeper bent

en je kan best elke dag cardio doen zonder spiermassa te verliezen, for sure...

dus spaar je whey na je cardio.

Comment

en je kan best elke dag cardio doen zonder spiermassa te verliezen, for sure...
                Zou een van de meer ervaren members dit toe kunnen lichten?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  ik loop gemiddeld 60 km per week hard.
                  sinds ik ook 3x per week KT doe en mijn voeding erg goed is ben ik gewoon al 8 kilo aangekomen, en bf is het zelfde gebleven.

het kan dus zeker, alleen weet ik niet hoeveel het beter was geweest wanneer ik niet zoveel hard liep.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Als je goed in je voeding zit en voornamelijk goed in je eiwitten en vetten dan kan je gewoon cardio doen elke ochtend, geen probleem.
                    Het wordt pas vervelend als je te weinig eet (zoals velen nog steeds doen in een cut)
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Cardio op een nuchtere maag moet je gewoon uitproberen.

Misschien ga je er supergoed op, misschien niet. Ik ga er zwaaaar slecht op, en ik geloof heilig dat het niet voor niets is. Ieder lichaam is toch anders.
                      Voor- en nadelen vergelijken, gewoon uitproberen, en dan je beslissing maken.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Als je goed in je voeding zit en voornamelijk goed in je eiwitten en vetten dan kan je gewoon cardio doen elke ochtend, geen probleem.
                        Het wordt pas vervelend als je te weinig eet (zoals velen nog steeds doen in een cut)
                        Op nuchtere maag?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          zit je goed in je eiwitten als je veel vis,noten en ei en kwark eet en bij training ook whey, of denk jij dan ook aan extra caseine supplement? extra caseine doe ik bijvoorbeeld niet... maar las nu laatst dat dit veel beter is, want dan zou je een veel continuere aanwezigheid hebben van eiwit, maar dacht dat je dit met gewoon eiwitrijk voedsel ook had...?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Cardio op een nuchtere maag moet je gewoon uitproberen.

Misschien ga je er supergoed op, misschien niet. Ik ga er zwaaaar slecht op, en ik geloof heilig dat het niet voor niets is. Ieder lichaam is toch anders.
                            Voor- en nadelen vergelijken, gewoon uitproberen, en dan je beslissing maken.
                            voor en nadelen vergelijken...

Heb ik meteen een vraagje voor je waar ik mee zit.

Hoe snel merk je spierverlies?

Stel dat ik een dag zwaar train en geen gram eiwit eet, zou ik dat morgen al voelen?

Comment

Ik heb geen idee hoe snel je het kán merken. De situatie die jij schetst, is geen situatie die ik uitgeprobeerd heb (of ga proberen).
                              Regelmatige vetmeting geeft wel een betrouwbaar beeld, maar dan nog is ieder lichaam anders. Het ene lichaam breekt ook makkelijker spiermassa af dan het andere. Het enige wat nuttig is, is kijken hoe jij er voor zorgt dat jij zelf zo weinig massa afbreekt

Comment

voor en nadelen vergelijken...

Heb ik meteen een vraagje voor je waar ik mee zit.

Hoe snel merk je spierverlies?

Stel dat ik een dag zwaar train en geen gram eiwit eet, zou ik dat morgen al voelen?

Ik merk het in 2 dagen, de meesten merken het niet of pas na weken.
                                Ik weet zelfs binnen 2 dagen of ik extra vet vasthoud.

Zo snel als ik dat merk en voel is zeer zeldzaam. Ik gain ook net zo snel als dat ik kwijt raak.

Meestal duurt het dus wel wat weken voor je het echt merkt, tenzij je echt veel te laag zit dan zal e.e.a. sneller gaan.

Goed in je eiwitten zitten, als je veel eet van wat je opsomde en je totaal aan eiwitten is ongeveer 3 gram per kilo lichaamsgewicht dan zit je redelijk safe.
                                Als je een stuk zwaarder bent en zwaarder traint heb je wellicht wat meer nodig, ook in een cut kan je meer nodig hebben.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X