Hoe kun je tijdens het afvallen zorgen dat je huid ook goed blijft zitten? Bij mij moet er namelijk nogal wat af, en ik ben erg bang voor hangvellen en hangborsten. Ik ben sowieso van plan om niet al te snel af te gaan vallen, langzaam maar zeker is ook prima
Huidverzorging bij afvallen
Collapse
X
-
Ik heb er niet heel veel aan gedaan, maar ben ook niet superveel afgevallen, in totaal een kilo of 10.
Door het trainen lijkt mijn huid eigenlijk alleen maar strakker geworden, veel strakker dan die was en eigenlijk strakker dan 10 jaar geleden. Wel smeer ik me elke dag na het douchen in, maar gebruik voornamelijk producten die het vocht in de huid vasthouden.
Volgens mij hoef je niet veel "vellen" te krijgen als je afvallen dus combineert met trainen. En dat ga je doen, dus hou moed."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Ik ben er 30 afgevallen, zorg ervoor dat je niet te snel afvalt en voor de rest gewoon lekker trainen dan gaat het ook niet hangen!
Ik ben de 1e 4 maanden met 15 kilo kwijtgeraakt en ik had geen last van overtollig vel, dus lijkt me sterk dat je het zo makkelijk zou krijgen
Comment
-
Ik denk niet zo zeer in kilo's, meer aan vetpercentage. Ben er zo eentje bij wie het BMI prima is maar het VP te hoog. Bij mij is het voornamelijk mijn lage spiermassa waar ik aan wil werken. Daarom eet ik nu ook op onderhoud ipv er onder.
Welke producten moet ik dan aan denken Beaudien? Iets als bodylotion?Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Toen ik 34 jaar was ben ik 40 kilo afgevallen in 3,5 maand tijd (van 125 naar 85 kilo en wat was ik nog een leek ook), geen last gehad van hangend of overtollig vel....
tip: vermijd de zon, omdat de zon een vernietigend effect heeft op de elastiche vezels in je huid..............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Yannick87 View PostSpirulina van Marcus Rohrer proberen, helpt bij afvallen en is goed voor de huid! Daarbij krijg je er ook meer energie van! dus een win win situatie!
fijn weekend en succes!Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View Posttip: vermijd de zon, omdat de zon een vernietigend effect heeft op de elastiche vezels in je huid.....Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-