Hoi heren (en dames),
Ik ben een meisje van 23 jaar. Héél graag wil ik mijn vetpercentage verlagen. Momenteel weeg ik 74.2 kilo bij een lengte van 1.85. Mijn probleemgebieden zijn mijn onderbuik en mijn onderrug (de bekende lovehandles/band).
Sport
3x per week 30 minuten krachttraining in een warmtecabine met kleine gewichten, daarna 20 minuten intervalcadiotraining
1 of 2x per week hardlopen (rond de 40 minuten)
Voeding ziet er meestal ongeveer zo uit:
Ochtend
250gram magere franse kwark
1 el lijnzaad
1 el zonnebloempitten
soms een gekookt ei
Tussendoor
15 noten (ongeveeer 30 gram-gemend walnoten/amandelen/hazelnoten)
Middag
2 mueslibollen met 1theelepel honing en wat geitenkaas of magere kaas
OF 5/6 rijstwafels met kaas
Tussendoor
appel of sinaasappel
Avondeten
een blikje vis of 100/125 gram mager vlees
zilvervliesrijst (héél soms volkorenpasta)
veel groente (zoals peulvruchten, broccoli)
geen sausje
Tussendoor
250 gram kwark met light aanmaaklimonade oid
Op de dagen dat ik thuis ben, eet ik ook vaak als lunch een maaltijdsalade met tomaat, avocado, pijnboompitten, gekookt ei OF een omelet van 1 ei en 3 eiwitten met broccoli.
Ohja en op de dagen dat ik sport, neem ik altijd iets extra's, dat is 3 capsules creatine of whey (100kcal), maar ik weet niet goed of ik het zo goed gebruik...
Ik ben een meisje van 23 jaar. Héél graag wil ik mijn vetpercentage verlagen. Momenteel weeg ik 74.2 kilo bij een lengte van 1.85. Mijn probleemgebieden zijn mijn onderbuik en mijn onderrug (de bekende lovehandles/band).
Sport
3x per week 30 minuten krachttraining in een warmtecabine met kleine gewichten, daarna 20 minuten intervalcadiotraining
1 of 2x per week hardlopen (rond de 40 minuten)
Voeding ziet er meestal ongeveer zo uit:
Ochtend
250gram magere franse kwark
1 el lijnzaad
1 el zonnebloempitten
soms een gekookt ei
Tussendoor
15 noten (ongeveeer 30 gram-gemend walnoten/amandelen/hazelnoten)
Middag
2 mueslibollen met 1theelepel honing en wat geitenkaas of magere kaas
OF 5/6 rijstwafels met kaas
Tussendoor
appel of sinaasappel
Avondeten
een blikje vis of 100/125 gram mager vlees
zilvervliesrijst (héél soms volkorenpasta)
veel groente (zoals peulvruchten, broccoli)
geen sausje
Tussendoor
250 gram kwark met light aanmaaklimonade oid
Op de dagen dat ik thuis ben, eet ik ook vaak als lunch een maaltijdsalade met tomaat, avocado, pijnboompitten, gekookt ei OF een omelet van 1 ei en 3 eiwitten met broccoli.
Ohja en op de dagen dat ik sport, neem ik altijd iets extra's, dat is 3 capsules creatine of whey (100kcal), maar ik weet niet goed of ik het zo goed gebruik...
Comment