speed en trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speed en trainen

wel hoe doen jullie het , ik ben nu een maand of 2 stevig aan de speed om mijn vet te verliezen . ik snuif in de week 5 dikke lijnen elke dag begin om 6 uur ochtends en om 6 u s avonds stop ik ermee , drink dan wel een halve fles graanjenever om een dipje te vermijden en beter te slapen , in het weekend geef ik plankgas en jaag ik er 2 grammetjes door ook neem ik een pilletje of 5 xtc zaterdagavond. Ga op dit moment nog altijd hard , maar ik ben nog altijd veel te dik dus wil ik vanaf morgen weer keihard de ijzers tillen . Hoe doen jullie het trainen en gecontroleerd druggebruik ?

De leukere trol-topics zijn een stuk subtieler

Comment

Lol je bent wel echt slecht als je failed op trolle

Comment

Comment

Originally posted by broekhoest View Post
          wel hoe doen jullie het , ik ben nu een maand of 2 stevig aan de speed om mijn vet te verliezen . ik snuif in de week 5 dikke lijnen elke dag begin om 6 uur ochtends en om 6 u s avonds stop ik ermee , drink dan wel een halve fles graanjenever om een dipje te vermijden en beter te slapen , in het weekend geef ik plankgas en jaag ik er 2 grammetjes door ook neem ik een pilletje of 5 xtc zaterdagavond. Ga op dit moment nog altijd hard , maar ik ben nog altijd veel te dik dus wil ik vanaf morgen weer keihard de ijzers tillen . Hoe doen jullie het trainen en gecontroleerd druggebruik ?
          Zolang je dagelijks pizza en frites met stoofvlees blijft eten is er niets aan de hand. Oh ja, en een halve krat bier per dag zuipen. Anders droog je helemaal uit.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

je kon het niet duidelijker maken maar toch wel leuk bedacht
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

had het kunnen weten dat hier er weer een paar zijn die me niet geloven daarom heb ik mijn bericht op drugforum.nl geplaats ik weet ook wel dat ik in de week wat minder moet gebruiken om deftig de ijzers te tillen .

Comment

toch een lijntje teveel gepakt, je hebt je neus kapot gesnatst, toedeloe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X