Wat is het nou? HELP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Zogenaamde "high impact aerobics" is ideaal voor het aanpakken van dat vet.
    en dat is?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      post eens een foto van jezelf, (evt. met sportkleren aan) want volgens mij heb je een verkeerd zelfbeeld als ik kijk naar je gewicht.
      hier de foto

hoop dat ie duidelijk genoeg is en anders hoor ik het wel
      Attached Files

Comment

Originally posted by Kiipje View Post
        en dat is?
        Hier een goede omschrijving:

High impact aerobics refers to continuous, higher-energy activities that usually take both of the exerciser's feet off the floor at the same time. This type of aerobics involves energetic use of large muscle groups over a period of time for the purpose of cardiovascular exercise, typically with the goal of weight loss.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Aaah op die fiets..

maar dat is wel iets wat ik thuis kan doen of niet dan.

Ik zit op een sportschool zonder groepslessen of dat soort dingen..

Alleen een grote gym ook geen aparte ruimtes of oid

Comment

‪How to Do Low & High Impact Aerobic Exercises : Specific High Impact Aerobic Exercises‬‏ - YouTube

Als ik dit zie moet het thuis kunnen denk ik

Comment

ja had ook al effe zitten youtube en google of er een earobics school in de buurt is hier, maar is allemaal een stukkie uit de buurt..

Maar ik denk dat ik dat mooi thuis gewoon kan doen met muziek erbij en knallen maar.. & verder het houden op mn trainingen op de school ...

Comment

Maar wat zou ik bv nog in mijn voeding kunnen doen..
                & qau kt kan ik dan gewoon door gaan of moet ik nou op laag gewicht veel reps maken? en moet ik nou meer cardio & interval pakken?

Ik heb High intensive Earobics besproken met een vriendin van mij en zij gaat dat samen met mij doen!.. Zij heeft dit vroeger ook gedaan toen zij aan het afvallen was.. dus zij gaat mij hierin begeleiden!

Thanks iig voor alle reacties tot dusver

Comment

Ik zou als ik jouw was gewoon doorknallen met KT en na de training even flink cardiooen. Dat is en blijft (samen met goed eten) volgens mij de beste manier om vet af te vallen. (dus ook de buik en lovehandles).

Hou je je vetpercentage ook bij? Of kijk je alleen wat je in gewicht afvalt?
                  "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Zo te zien heb je een typische "hollandse bouw": brede heupen en bovenbenen.
                    Aan die aanleg is op zich niet veel te doen al denk ik dat je vp zeker lager mag je buik en heupen want daar zitten nog best kussens, zo te zien.
                    Ik denk zelf dat je het beste dit toch kunt doen door flink kt te blijven doen, met cardio erna.
                    En daar word je echt niet in no time een beest van qua spieren, was het maar zo'n feest.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X