12 kilo afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 12 kilo afvallen

hallo , ik heb een beetje help nodig
    ik ben 1m64 en weeg 70 kg en zou graag 58 wegens omdat ik breder ben dan andere vrouwen.ik moet dat kunnen doen met combinatie school en stage . had vroeger van 86.8 kg naar 70 kg vermagerd maar met een slechte oplossing : weinig eten . de vraag is dus , hoe kan ik trainen in huis zonder opgeven en met een goede schema , hopelijk kan iemand mij helpen

http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html
    Building to a better me

Comment

Originally posted by yasmine1993 View Post
      hallo , ik heb een beetje help nodig
      ik ben 1m64 en weeg 70 kg en zou graag 58 wegens omdat ik breder ben dan andere vrouwen.ik moet dat kunnen doen met combinatie school en stage . had vroeger van 86.8 kg naar 70 kg vermagerd maar met een slechte oplossing : weinig eten . de vraag is dus , hoe kan ik trainen in huis zonder opgeven en met een goede schema , hopelijk kan iemand mij helpen
      Aller eerste begint afvallen met kennis op doen over zaken, onderzoek eerst wat gezond afvallen inhoud. Zoals wordt gezegd lees zomer-sticky's. Iedereen reageert anders op voeding en sporten, je moet dus goed kijken waar je goed op reageert. Maak niet opnieuwe dezelfde fout door snel te willen afvallen, doe het verantwoord.

Comment

zorg eerst dat je voeding correct is. Surf over het internet en zoek op wat wel goed is en wat niet. Maak met deze informatie een schema, begin dan pas met trainen. Oefeningen die je thuis kunt doen kun je ook vinden op internet. Zo moeilijk is het niet als je even wat research doet
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

flink van bil gaan
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Gelukkig weet je al dat "weinig eten" een slechte oplossing is. Als je de zomer stickie leest (en de andere stickies) dan kom je er vanzelf achter dat "goed eten" de goede oplossing is. "Goed eten" slaat op zowel de samenstelling als de hoeveelheid van je eten.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X