Hallo, ik heb al heelwat goede dingen over dit forum gehoort, en ik dacht, ik zal me hier eens informeren. Ik ben 17 jaar en weeg 104.5KG en ben 1.70m. Ik moet dringend afvallen dus. Ik ga naar school en ik werk en ik ben van plan om minstens 3 dagen naar de fitness te gaan dat combineerd met school en werk. Mijn doel is allereerst goed afvallen, en daarna aan spieren te werken, maar heb geen flauw idee hoe ik hier aan moet beginnen, welke oefeningen(of een tijdje alleen cardio doen) welke voeding(ik lust HEEL weinig). Of ik iets moet nemen van fatburners, of shakes. En al die dingen. Ik ken niks van schema's ofzo en niks van oefeningen buiten sit-ups en pompen. Ik ben breedt van gestelte en heb dikke botten dus weinig wegen zal ik nooit maar het vele vet kan wel weg. Dus alsjeblieft help me!
Ik eet alleen maar een ontbijt, middagmaal en avondeten, voor de rest niks van snacks en drink amper frisdrank nu en elke dag 1.5l water ondertussen.
Ik eet alleen maar een ontbijt, middagmaal en avondeten, voor de rest niks van snacks en drink amper frisdrank nu en elke dag 1.5l water ondertussen.
Comment