Afvallen en sporten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen en sporten

Hallo!
    Even korte voorstelling; Ik ben 20 jaar, weeg 68kg en ben 1m69 groot. Ik zou graag een tiental kilo vermageren. Dit door te sporten en op mijn voeding te letten natuurlijk. De donderdag doe ik BBB en de andere dagen probeer ik zoveel mogelijk te gaan fitnessen. Nu was mijn vraag hoeveel ik het best ga fitnessen. Ik heb gelezen dat je best ook een paar dagen rust neemt. Ten tweede wou ik vragen welke oefeningen ik het beste doe om vet te verbranden. Ik wil graag straker worden en fijner. Vooral aan mijn buik en bovenbenen zou ik toch graag enkele centimeters verliezen. Ik heb ook al gelezen dat krachttraining het beste is hiervoor? Iemand die mij graag watmeer informatie wil geven?

Alvast bedankt!

hoi lotje welkom

lees dit eens door hier heb je veel nuttige informatie
    http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Welkom Lotje, leuk dat je je interesseert voor de sport. Het is altijd leuk om te zien dat ook steeds meer dames zich willen gaan bezighouden met KT, men begint eindelijk te ontdekken dat dit een heel gezonde en effectieve methode is om sterker en slanker te worden.
      Volg het stappenplan in het "Wegwijzer voor nieuwe leden"-topic, en je kunt al snel aan de slag.

Heel veel succes met sporten straks!
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Hey Ellie! Dankjewel!
        Ik vroeg me ook af of het echt mogelijk is dit doel te halen?

Comment

Het is zeker mogelijk om met KT strakker en slanker te worden, maar waarom wil je een bepaald aantal kilogrammen afvallen? Je kunt beter kijken naar het vetpercentage. Het gewicht van een persoon zegt namelijk minder over de lichamelijke gesteldheid van een persoon dan het vetpercentage. Bij een lengte van ongeveer 1,64 m ben ik 66 kg. Dit is een gezond BMI van 24. Echter, als je mijn vetpercentage gaat inschatten kom ik rond de 30% uit. Dit is te hoog voor een jonge vrouw. Het vetpercentage voor een jonge vrouw ligt idealiter tussen de 20 en de 25%. Het vetpercentage laat dus zien dat ik in verhouding te veel vetmassa heb, en dat is ongezond.

Comment

Je hebt wel gelijk dat het minder om kilo's gaat maar meer om vetpercentage. Ik hoop gewoon echt strak te worden aanmijn buik en billen en er zeker enkele centimers te verliezen. Het gaat mij vooral over het feit mij goed te voelen in m'n lichaam en dit is voor het moment niet het geval.

Comment

Originally posted by Lotje1991 View Post
              Je hebt wel gelijk dat het minder om kilo's gaat maar meer om vetpercentage. Ik hoop gewoon echt strak te worden aanmijn buik en billen en er zeker enkele centimers te verliezen. Het gaat mij vooral over het feit mij goed te voelen in m'n lichaam en dit is voor het moment niet het geval.
              Dan ben je aan het goede adres hier. Laat je inspireren door de successen van anderen en ga lekker aan de slag. Je zult je fitter en zelfverzekerder gaan voelen, en met pittige krachttraining verleg je ook je mentale grenzen.

Comment

Ik vroeg me ook af of het echt mogelijk is dit doel te halen?
                Als jij dit graag genoeg wilt en er genoeg voor over hebt, lukt dat.
                Het komt niet aanwaaien in elk geval, je zult er hard voor moeten werken en er echt wat voor moeten doen dus.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Als jij dit graag genoeg wilt en er genoeg voor over hebt, lukt dat.
                  Het komt niet aanwaaien in elk geval, je zult er hard voor moeten werken en er echt wat voor moeten doen dus.
                  Ik heb er heel veel voor over. Wil me graag goed voelen

Comment

Ik heb er heel veel voor over. Wil me graag goed voelen
                    Zet 'm op dan.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik had nog even een vraagje. Ik heb gezien dat je voor dat je gaat sporten beste eenportie snelle koolhydraten eet. Bij mij eet ik mijn avondmaal pas na het sporten. Welke voedsel is dan het beste?

Comment

Ja, voor het trainen een banaan eten of wat andere vormen van snelle koolhydraten.
                        Na het sporten een vorm van complexe KH(pasta, rijst, zoete aardappelen) mager vlees met veel eiwitten en veel groente, 300gram minmaal
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Succes en veel plezier met sporten!
                          "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Snelle koolhydraten voor sporten is niet nodig hoor. Ik eet altijd 2 uur van tevoren wat rijst met kip en dat gaat prima.

Comment

Ik ben vandaag naar de fitness geweest om gaan vragen over de prijs voor een jaarabo(heb dit vorig jaar met een beurtenkaart gewerkt). Dit kost natuurlijk veel geld en ik ben nog jong. Het is wel zo dat ik er echt zin in heb en ook zeker veel zal gaan fitnessen. Maar mijn vraag was nu , excuses als ik herhalend overkom, maar als het echt mogelijk is dmv fitness (4x id week)+ BBB+ gezond eetpatroon een aantal kilo's en cemtimeters te verliezen en een strakke buik en billen te krijgen. Ik wil aan iets beginnen waarvan ik weet dat het goede resultaten met zich mee brengt.. Alvast dankje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X