Hoi na mijn zwangerschap ben ik flink aangekomen zo 33 kilo .
Ook even een ongezonde levenstijl erop na gehouden dus dat speeld ook ze rol natuurlijk , 2 liter cola per dag ging er wel in.
Maar ben ik al 9 dagen een dieet schema aan het volgen wat me makkelijk afgaat en moet zeggen dat ik ook helemaal geen honger gevoel heb .
Alleen gaat het me niet snel genoeg ik fiets ook 4x in de 5 kilometer .
In deze 9 dagen ben ik 1,6 kilo kwijt .
Ik zal graag een reactie ontvangen over mijn schema mischien is het wel helemaal niet goed.
tevens heb ik een vriendin die een HCG kuurtje heb gedaan en veel is afgevallen nu lees ik op de ene site dat het goed is en op de andere gevaarlijk .
Dus wat is nou waar ??
ik eet sochtend 1 stuk fruit kiwi of banaan met cracker met kipfilet.
rrond 12 uur smiddags eet ik 2 boeterhammen met kipfilet , of filet american.
15:00 eet ik of een bakje mage yoghurt of weer een stuk fruit.
om 17:30 eet ik me avond eten gewon gezon zoals groene groente met rijst.
om een uurtje of half negen drink ik een glas verse sinaasappelsap met 2 crackers met rundvlees of kipfilet.
voor de rest drink ik niks anders dan water eigenlijk en verse sinaasappelsap 1 a 2 glazen per dag
is dit een redelijk schema ?
want gaat me echt niet snel genoeg wil me vet percentage lager krijgen zodat ik zo weer kan gaan train
wacht af op de reactie !
Ook even een ongezonde levenstijl erop na gehouden dus dat speeld ook ze rol natuurlijk , 2 liter cola per dag ging er wel in.
Maar ben ik al 9 dagen een dieet schema aan het volgen wat me makkelijk afgaat en moet zeggen dat ik ook helemaal geen honger gevoel heb .
Alleen gaat het me niet snel genoeg ik fiets ook 4x in de 5 kilometer .
In deze 9 dagen ben ik 1,6 kilo kwijt .
Ik zal graag een reactie ontvangen over mijn schema mischien is het wel helemaal niet goed.
tevens heb ik een vriendin die een HCG kuurtje heb gedaan en veel is afgevallen nu lees ik op de ene site dat het goed is en op de andere gevaarlijk .
Dus wat is nou waar ??
ik eet sochtend 1 stuk fruit kiwi of banaan met cracker met kipfilet.
rrond 12 uur smiddags eet ik 2 boeterhammen met kipfilet , of filet american.
15:00 eet ik of een bakje mage yoghurt of weer een stuk fruit.
om 17:30 eet ik me avond eten gewon gezon zoals groene groente met rijst.
om een uurtje of half negen drink ik een glas verse sinaasappelsap met 2 crackers met rundvlees of kipfilet.
voor de rest drink ik niks anders dan water eigenlijk en verse sinaasappelsap 1 a 2 glazen per dag
is dit een redelijk schema ?
want gaat me echt niet snel genoeg wil me vet percentage lager krijgen zodat ik zo weer kan gaan train
wacht af op de reactie !
Comment