afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen

Hoi na mijn zwangerschap ben ik flink aangekomen zo 33 kilo .
    Ook even een ongezonde levenstijl erop na gehouden dus dat speeld ook ze rol natuurlijk , 2 liter cola per dag ging er wel in.
    Maar ben ik al 9 dagen een dieet schema aan het volgen wat me makkelijk afgaat en moet zeggen dat ik ook helemaal geen honger gevoel heb .
    Alleen gaat het me niet snel genoeg ik fiets ook 4x in de 5 kilometer .
    In deze 9 dagen ben ik 1,6 kilo kwijt .
    Ik zal graag een reactie ontvangen over mijn schema mischien is het wel helemaal niet goed.
    tevens heb ik een vriendin die een HCG kuurtje heb gedaan en veel is afgevallen nu lees ik op de ene site dat het goed is en op de andere gevaarlijk .
    Dus wat is nou waar ??

ik eet sochtend 1 stuk fruit kiwi of banaan met cracker met kipfilet.

rrond 12 uur smiddags eet ik 2 boeterhammen met kipfilet , of filet american.

15:00 eet ik of een bakje mage yoghurt of weer een stuk fruit.

om 17:30 eet ik me avond eten gewon gezon zoals groene groente met rijst.

om een uurtje of half negen drink ik een glas verse sinaasappelsap met 2 crackers met rundvlees of kipfilet.

voor de rest drink ik niks anders dan water eigenlijk en verse sinaasappelsap 1 a 2 glazen per dag

is dit een redelijk schema ?
    want gaat me echt niet snel genoeg wil me vet percentage lager krijgen zodat ik zo weer kan gaan train

wacht af op de reactie !

1,6 kilo in 9 dagen? klinkt enorm slecht :/

das meer dan 1000 kcl tekort perdag als ik even vlug schatting maak, maar 33 kilo aankomen is ook erg veel, mss daarom dat het sneller gaat, maar lijkt toch dat je te snel afvalt hoor.... is niet alleen ongezond, maar je huid wordt lelijk als je het zo oprekt en terug uitholt. ben je lekker mager vol striemen. in hoeveel tijd is die 33kilo erbij gekomen?

geef je nog borstvoeding? weet er niets over,maar hoop dat er dan geen afvalstoffen in je melk tercht komen... denk maar luidop hoor, maar zou toch es navragen wat er allemaal in je borstmelk terecht komt? weet alleszins dat er afvalstoffen vrijkomen bij het lozen van vet...waar dat die dan weer opduiken kan ik niet zeggen.

en je eet ' s avonds meer dan in de ochtend zou dat al omdraaien om te beginnen....

verder vertel je wel leuk wat je eet, maar zonder waarden erbij(gewicht en vet eiwit en carbs) kunnen we het moeilijk beoordelen,maar is in dit geval wel makkelijk.. TE WEINIG!!

ik ben eens aan het berekenen...

stel dat 1kg vet 7700kcal is, 1gram 7,7kcal en 1600 gram dus 12320 kcal is heb jij 12320/9=1 368,88889kcal per dag tekort gehad 0_o hmm kan dat wel vet zijn? vrees dat het vooral vocht zal zijn...

wat ik nog niet goed snap is de discussie of 1kg vet nu 9000kcal is of 7700 of 7000, maar laat ons hopen dat het geen 9000 is anders is het alleen maar erger... dan heb je 1600 kcal per dag tekort gehad?

maar goed, crash dieten helpen niets, je zal je 33 kilo ook gestaag opgebouwd hebben, moet je nu weer gestaag vanaf...

krachttraining en hoog in eiwitten en vetten en laag in carbs gaan zitten en dat in de vorm van 500kcal minus je onderhoud...

fietsen mag je blijven doen hoor, is op zich gezond, maar voor vermageren of blijvend resultaat niet optimaal, doe anders tweemaal per week een fullbody training en na de krachttraining kan je wat gaan fietsen, best nog in interval, nog speciefieker tabata? stel maar wat voor, 't is vroeg, kan er geen nette post van maken sorry^^

je moet wel verspreid over de dag minstens 2gram per vetvrijemassa lichaamsgewicht innemen... anders heeft de fullbody niet veel zin, met kt win je spieren zodanig dat je een duurzamer resultaat krijgt van je inspanningen....

nu gewoon wachten tot iemand je een deftige post geeft, als je geluk hebt komt Ellie langs
    Last edited by Bolder; 07-09-2011, 04:17.

Comment

en plz vergeet die hcg, zoek aub niet naar snelle gemakkelijke manieren...

Probeer juist jezelf te koesteren en je lichaam als een levensinvestering te zien, waar je graag werk enzo insteekt, je zal btw zien dat gezond leven,eten en trainen je veel meer gelukkig zal maken dan in een klap al je vet kwijt te zijn er skinny fat uitziet, geen conditie hebt en nog altijd met slechte eetgewoontes zit, wnt ga ervanuit dat je dan na je dieet weer naar cola wilt grijpen?

change your lifestyle! choose the hard way, the good way!

veel succes

edit:

hmm gevaarlijk of niet hier een kort stukje dat het zelfs geen significant effect geeft. blijf er maar af ;-) wel grappig dat ze de stof verkopen samen met de opdracht minder dan 500kcal per dag te eten, alsof dat dan niet de reden is lol

Abstract
      Low-dose human chorionic gonadotrophin (HCG) combined with a severe diet remains a popular treatment for obesity, despite equivocal evidence of its effectiveness. In a double-blind, placebo-controlled study, the effects of HCG on weight loss were compared with placebo injections. Forty obese women (body mass index greater than 30 kg/m2) were placed on the same diet supplying 5,000 kJ per day and received daily intramuscular injections of saline or HCG, 6 days a week for 6 weeks. A psychological profile, hunger level, body circumferences, a fasting blood sample and food records were obtained at the start and end of the study, while body weight was measured weekly. Subjects receiving HCG injections showed no advantages over those on placebo in respect of any of the variables recorded. Furthermore, weight loss on our diet was similar to that on severely restricted intake. We conclude that there is no rationale for the use of HCG injections in the treatment of obesity.
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2405506?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.P ubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPane l.Pubmed_TitleSearch&linkpos=1&log$=pmtitlesearch4

Comment

afslanken

Ik ben het totaal niet met je eens betreft je hcg verhaal.
        Ik heb het product zelf gebruikt. En het is mij heel goed bevallen. Ik ben 12 kilo afgevallen, en ik heb nergens last van gehad. een goed vol te houden dieet.
        Ik heb het besteld via orthokliniekadvies.nl. Daar verkopen ze BIO hcg. Dat is dus niet het echt HCG hormoon. Ik kan het echt alleen maar aanbevelen als je wilt afvallen.

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html

(En ja, je schema is goed kut, en snel gezond afvallen bestaat niet)

Comment

Aflansken

ik ben sinds mijn bevalling 33 kilo aangekomenen van de 55 kilo naar de 88 .
            Ik weeg nu al weer 69 kilo me kind is al 2 .
            dus het afvallen is geleidelijk gegaan (beetje langzaam). maar dat ging eigenlijk vanzelf zonder echt iets te veranderen inme eetpatroon.
            alleen dit laatste gaat er moeilijk af .
            Heb vandaag maar een fitnesstation besteld en kijken hoe dat gaat !
            ik denk dat ik de hcg kuur maar niet ga doen en op eigenkracht het gaat voorzetten kan je ook wat trotser zijn op jezelf .
            bedankt vooor alle advies .
            En over de hoeveelheid eten ik weeg me eten eigenlijk niet dus weet niet hoeveel maar is gewoon een normaal bordje geen grote porties of dergelijke.
            Nog even een vraagje hoe zit dat met alcohol drinken ?

Comment

Als je gewoon mijn link serieus had genomen had je dat fitnesstation niet besteld, had je gewoon netjes een voedingsschema gemaakt, en had je die domme vraag over alcohol niet hoeven stellen. Echt, niet te geloven dit soort mensen

Comment

Originally posted by ruud54 View Post
                Ik ben het totaal niet met je eens betreft je hcg verhaal.
                Ik heb het product zelf gebruikt. En het is mij heel goed bevallen. Ik ben 12 kilo afgevallen, en ik heb nergens last van gehad. een goed vol te houden dieet.
                Ik heb het besteld via orthokliniekadvies.nl. Daar verkopen ze BIO hcg. Dat is dus niet het echt HCG hormoon. Ik kan het echt alleen maar aanbevelen als je wilt afvallen.
                klootzak, hoeveel centjes per post krijgt die (gelukkig gebannede) gevaarlijke gek die wat leugens gaat rondbazuinen over zogenaamde ervaringen fuck sake....

Is zeker zo'n site dat je krediets of geld krijgt als je hun producten overal gaat rondspammen ofzo, echt laaaaag

Comment

Originally posted by sheilaxxilko View Post
                  ik ben sinds mijn bevalling 33 kilo aangekomenen van de 55 kilo naar de 88 .
                  Ik weeg nu al weer 69 kilo me kind is al 2 .
                  dus het afvallen is geleidelijk gegaan (beetje langzaam). maar dat ging eigenlijk vanzelf zonder echt iets te veranderen inme eetpatroon.
                  alleen dit laatste gaat er moeilijk af .
                  Heb vandaag maar een fitnesstation besteld en kijken hoe dat gaat !
                  ik denk dat ik de hcg kuur maar niet ga doen en op eigenkracht het gaat voorzetten kan je ook wat trotser zijn op jezelf .
                  bedankt vooor alle advies .
                  En over de hoeveelheid eten ik weeg me eten eigenlijk niet dus weet niet hoeveel maar is gewoon een normaal bordje geen grote porties of dergelijke.
                  Nog even een vraagje hoe zit dat met alcohol drinken ?
                  Hey,

je posts zijn nogal inconsistent en verwarrend...

in 9 dagen 1,6 kilo en dat heet je traag na mijn post? en je vraag impliceert dat je 33 weer kwijt wilt maar je wilt dus 14kg kwijt?
                  en je hoeft je eten nu ook wee rneit te wegen xD, ik bedoel er staat toch aantal grammen op je verpakking? lol soms is het wel handig porties te wegen ja, maar je kan evengoed je rekenmachine of je koppie gebruiken.

en je hebt niets veranderd in je eetpratoon??? je hebt toch je cola gelaten en gewoon gaan crashen??? snap e rniets meer van
                  want gaat me echt niet snel genoeg wil me vet percentage lager krijgen zodat ik zo weer kan gaan train
                  en huh?

en hoe groot ben je?
                  en een pintje of twee in de week kan geen kwaad, mar is wel calorie rijk, dus of het kwaad kan is dan eigenlijkin functie van jouw doelen en ambities
                  en sorry maar ondanks je slechts drie posts heb en je nog voordeel van de twijfel geef, heeft onze viking wel gelijk, is een link naar die Ellie ;-) de moeite waard....effe lezen en dan pas weer specifieke vragen stellen...

alleszins goed dat je naar deze site kwam, hier staat de goede info verzameld, maar lees je dus nu wat in ok? ;-)

grtz

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                    Als je gewoon mijn link serieus had genomen had je dat fitnesstation niet besteld, had je gewoon netjes een voedingsschema gemaakt, en had je die domme vraag over alcohol niet hoeven stellen. Echt, niet te geloven dit soort mensen
                    +1
                    Nou nou het moet idd niet dommer worden haha !
                    Zijn Bier Buiders hier Pffffff

GRTS Danny

Comment

Niet enkel voeding en trainschema's maar ook motivatie, aanmoediging, beinvloeden van attitude kunnen wij als bodynetters doen/leveren... hoe meer gezonde sporters hoe beter... hoeft mensen nu ook niet zo af te schrikken en meteen met de nek aan te kijken. Jouw irritatiedrempel is bereikt door anderen niet door de TS

Om je gerust te stellen Sheila, als je alles gelezen hebt moet je niet meer stressen over vragen, 't is nieuw voor je en dan denk je soms aan dingen die voor ons obvious lijken, maar gewoon goed lezen,nadenken,vragen stellen,wat experimenteren extra research doen,schema's proberen opstellen en feedback vragen...en niet bang zijn van de gromberen hier, maar wel je inzet tonen!

succes

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X