dramatische onder onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dramatische onder onderhoud

hey iedereen,

heb een probleem, ik slaap int weekend bij mijn vriendin, het probleem isdat ik daar maar 2X per dag eet en nog onder onderhoud; ik wil niet meer gaan en durf het niet te zeggen, of mijn eigen voedsel mee te nemen, ik wil afvallen en niet bijkomen zij hebben namelijk een zeer onstabiele eetgewoonte, als ik terug thuis kom dan is mijn vet 3 % hoger, wordt er zot van.

Nu bestaat er een product dat redelijk veel kcal bevat met trage koolhydraten eiwitten en onverzadigde vetten zodat ik toch aan 3250 kcal / dag kom?

Ontbijten zit er daar niet in, ik eet alleen in de namiddag en s'avond en dat is meestal niet erg gezonde voeding...,

elke tip is welkom SHOOT !
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

grow up en dat is een serieuze tip
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      grow up en dat is een serieuze tip
      klinkt mss raar eh; kijk ik bn net 18 wij wonen nog niet samen, zij is 17 wij wonen allebei nog bij onze ouders snappie

Comment

Wat verwacht je dat we gaan aanraden? Je wil niet meer eten maar wel meer binnenkrijgen, ofzoiets? En je vet% stijgt 3 procent met 2 maaltijden per dag? Als je niks durft te zeggen en niks wil veranderen, kunnen we je ook niet helpen.

Comment

Zelf woon ik ook niet met mijn vriendin samen.

Maar mijn schoonmoeder kookt iedere avond appart voor mij kip met rijst, haalt ze kwark, nootjes, brinta, melk en mag ik ook smiddags koken.

De ideale schoonmoeder heb ik dus

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
            hey iedereen,

heb een probleem, ik slaap int weekend bij mijn vriendin, het probleem isdat ik daar maar 2X per dag eet en nog onder onderhoud; ik wil niet meer gaan en durf het niet te zeggen, of mijn eigen voedsel mee te nemen, ik wil afvallen en niet bijkomen zij hebben namelijk een zeer onstabiele eetgewoonte, als ik terug thuis kom dan is mijn vet 3 % hoger, wordt er zot van.

Nu bestaat er een product dat redelijk veel kcal bevat met trage koolhydraten eiwitten en onverzadigde vetten zodat ik toch aan 3250 kcal / dag kom?

Ontbijten zit er daar niet in, ik eet alleen in de namiddag en s'avond en dat is meestal niet erg gezonde voeding...,

elke tip is welkom SHOOT !
            wat een raar probleem, neem gewoon eten mee of leg uit wat je moet eten?? ik ga en sta overal en neem mijn eetgewoonte gewoon mee?

Comment

Originally posted by Rensko View Post
              Wat verwacht je dat we gaan aanraden? Je wil niet meer eten maar wel meer binnenkrijgen, ofzoiets? En je vet% stijgt 3 procent met 2 maaltijden per dag? Als je niks durft te zeggen en niks wil veranderen, kunnen we je ook niet helpen.
              Ik weet dat het fout is dat ik niks zeg, maar ben altijd bescheiden gwst.
              wil niet profiteren vn de mensen, snapje...
              maar je hebt gelijk moet eens durven mijn klep open te trekken^^

Originally posted by Destron View Post
              Zelf woon ik ook niet met mijn vriendin samen.

Maar mijn schoonmoeder kookt iedere avond appart voor mij kip met rijst, haalt ze kwark, nootjes, brinta, melk en mag ik ook smiddags koken.

De ideale schoonmoeder heb ik dus
              Haha, je hebt geluk ;-)
              mijn schoonouders zijn hele lieve mensen daar niet van maar de foute eetgewoontes, had ik ook vroeger eh, maar heb mezelf andere dingen aangeleerd ben zo veel afgevallen maar die laatste 5 - 7 kg vet is zo hardnekkig

Originally posted by Bolder View Post
              wat een raar probleem, neem gewoon eten mee of leg uit wat je moet eten?? ik ga en sta overal en neem mijn eetgewoonte gewoon mee?
              Juist hetzelfde moet ervoor opkomen, rare topic maar tis wel een probleem ^^

Comment

Mijn tip:

Eten waar je zin in hebt en anders niet om tips bedelen. Je weet waar het probleem ligt en wij kunnen niets anders doen dan je op dezelfde oplossing wijzen die je zelf ook al kent.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Tja, wat heeft je eetgewoonte eigenlijk met je leeftijd te maken? Mag je pas zelf bepalen wat je eet als je 21 bent ofzo? Je loopt toch niet te zeiken dat ze slecht kookt of dat je niets lust? Je hebt een reden om te eten zoals je wilt eten, dus dat is toch gewoon uit te leggen? Ik heb ook mensen om me heen die me voor gek verklaren om hoe ik eet, maar dan lach ik gewoon vriendelijk terug en wijs daarbij is naar die vetpensen die ze meestal met zich mee sjouwen...zie ik er toch stukke beter uit met mn bammetjes met vis en pindakaas

Comment

Ik weet dat het fout is dat ik niks zeg, maar ben altijd bescheiden gwst.
                    wil niet profiteren vn de mensen, snapje...
                    maar je hebt gelijk moet eens durven mijn klep open te trekken^^
                    Ik denk dat je meisje niet blij met je zal zijn als je pas over een paar maanden zegt wat je al zo lang dwars zit. Wat heeft ze nou aan een vent die niet met haar deelt wat hij werkelijk vindt en denkt?
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Woensdag is bij ons frietdag, dan rijdt ik even langst de aldi en haal ik een aziaatische maaltijd rijst met kip zoetzuur... Volop eiwitten... Wel wat suikers maar alee
                      Constantia et labore

Comment

man the fuck up en neem gewoon je eigen eten mee? Doe ik ook als ik bij mn vriendin slaap, zakjes voorgewogen havermout, tonijn en kip, eieren daar klaarmaken!

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                          Ik denk dat je meisje niet blij met je zal zijn als je pas over een paar maanden zegt wat je al zo lang dwars zit. Wat heeft ze nou aan een vent die niet met haar deelt wat hij werkelijk vindt en denkt?
                          ik schaam me om dat te zeggen...

Comment

En dat doe je over een paar maanden niet meer?
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

waariover schaam je je precies?

Je wilt het woord vermageren vermijden? Zorg dan voor woorden als gezond en traingsvoedsel en zo? of ja eerst en vooral, wat precies is de schaamte?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X