Overig vet maar niet weg.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overig vet maar niet weg.

Hallo allemaal,
    Ik ben nu al een aardig tijdje bezig met het trainen in de sportschoolt, om precies te zijn, al zo'n jaar nu. Ik heb zeker vooruit gang geboekt en heb best flinke armen gekregen, al zeg ik het zelf. Ook zijn mijn rug, borst, schouders, en benen een stuk gespierder geworden en ik voel me dan ook prima. Het enige nare vind ik dat ik, wat ik ook doe, maar niet zo droog word als dat ik zou willen. Ik ben zelf altijd al groot geweest door hoe ik gebouwd ben. Ik wil graag het plaatje helemaal compleet maken en het laatste vet (vooral op mijn buik en rond mijn middel) wegwerken. Ik heb al van alles geprobeerd en ben een beetje ten einde raad. Ik ben er wel serieus mee bezig en hoop dat iemand mij kan helpen.

Info:
    16 jaar
    Geboortedatum: 20-07-1995
    Lengte: 183 cm
    Gewicht: 85 kilo
    Groetjes, Stijn

wat heb je allemaal al geprobeerd?
    Fear is the mind killer

Comment

Veel cardio (hardlopen en fietsen) goed op me voeding letten, veel intensieve krachttraining doen, minder eten, minder slechte dingen eten, veel me buik trainen.

Comment

Heb je al wel eens met een goed berekend voedingsschema gewerkt?
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Weet je zeker dat het een laagje vet is? Kan namelijk ook uitgerekt huid zijn van heel veel afvallen. Althans in mijn geval is dat wel zo. Ik heb er ook nagenoeg alles aan gedaan, maar zoiets zal met tijd wel goed trekken, maar nooit volledig. Gewoon door blijven trainen en daarnaast moet je ook natuurlijk een gezond dieet volgen om het proces niet af te remmen.

Ik was van 100kg naar 70kg gegaan (180cm)

Comment

Originally posted by bombelarek View Post
            Weet je zeker dat het een laagje vet is? Kan namelijk ook uitgerekt huid zijn van heel veel afvallen. Althans in mijn geval is dat wel zo. Ik heb er ook nagenoeg alles aan gedaan, maar zoiets zal met tijd wel goed trekken, maar nooit volledig. Gewoon door blijven trainen en daarnaast moet je ook natuurlijk een gezond dieet volgen om het proces niet af te remmen.

Idem dito hier: idd zeer moeilijk weg te krijgen. Wel chapeau dat je zoveel kwijt bent! Dat gaat dan toch ook wel boven die huidoverschot. Ga je er nog wat aan laten doen? Bij mij gaat het ding weg van zodra ik kids gekregen heb

Comment

Originally posted by bombelarek View Post

EDIT Neem ik terug
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Allereerst bedankt voor alle snell reacties.
                Ik denk niet dat het een laag vel is want ik heb het bijvoorbeeld ook op mijn borst en rug. Ik wil ook graag met een voedingsschema werken alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen en hoe in combinatie met een trainingsschema. Ik ben ook pas 16 jaar en woon gewoon nog thuis en eet 's avonds hetzelfde zoals iedereen. Is er misschien iemand met een voedings- en trainingsschema dat ik zoek

Gr, Stijn

Comment

Originally posted by Gorecki View Post
                  Idem dito hier: idd zeer moeilijk weg te krijgen. Wel chapeau dat je zoveel kwijt bent! Dat gaat dan toch ook wel boven die huidoverschot. Ga je er nog wat aan laten doen? Bij mij gaat het ding weg van zodra ik kids gekregen heb

gaat het weg zodra je kids hebt gekregen?.....hmmm Gaat wel wat offtopic zo.......tipje...het is niet te hopen, maar als je gaat bevallen met keizersnede dan kan de chirurg gelijk de buikwand wat corrigeren. Als het zover komt, gelijk naar vragen dus....is maar 5 minuten extra snijden voor de chirurg. Ben je ook gelijk wat vetcellen kwijt......

En weer ontopic voor wat betreft los vel, dat trekt wel weer bij in de meeste gevallen. Verder gewoon een creme gebruiken en goed inmasseren. Maar als er meer spiermassa komt dan trekt het ook al iets strakker overal.
                  Soms moet je wat geduld hebben. Maar komt goed.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

haha Marnop, dat zou er wel wat over gaan, maar ik zal het in gedachten houden En nu idd maar weer on-topic

Comment

veel kt en je lichaam goed insmeren,ik was in een korte tijd ook veel afgevallen,en heb geen huidoverschot ofso,cacaobutter is aanrader helpt ook tegen striemen tegen te houden ,goed insmeren
                      ik hoop dat je er vanaf geraakt,en geduld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X