Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als ik echt echt honger heb dan ga ik gewoon in survival modus... dan is mijn enigste doel om iets gaan eten...kan me dan niet schelen wat er om me heen gebeurd:P
maar voel mijzelf wel energieker na ongeveer 2 a 3 uur na een flinke maaltijd.
oja en tuner.... verban je nu elke vorm van suiker uit je dieet? Keep us updated !
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
je mag echt wel eens een franchipan eten hoor... je lichaam heeft tog sowieso een minimum hoeveelheid suiker nodig?
Het enige orgaan wat exclusief op bloedsuikers overleeft zijn de hersenen. Maar je lichaam kan uit al het voedsel dat je tot je neemt suikers maken, zelfs als je niet eet kan je lichaam nog suikers maken (maar dat is weer nadelig want dan verbrand je meestal spiereiwitten). Suikers eten is dus geen noodzaak. Maar in heel veel voeding zit wel wat suiker, zelfs in onbewerkt voedsel. Je ontkomt er dus sowieso niet aan om suikers binnen te krijgen. Dus die dokter die zegt dat je vetverbranding 4 dagen stopt zodra je suiker eet moeten ze in een bak met suikerstroop verzuipen.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment