Nou het zit zo, mn ma had al aangekondigd dat er iemand van herbalife zou komen. Ik al 100 keer verteld dat je gewoon normaal voer moet eten. Nu zit ik op mn kamer, klaar om naar de gym te gaan. Sta in de badkamer mn haar te doen, en ik hoor dat mens hele verhalen ophangen. "dit is een shake daar zitten zoveel vitaminen in, daar zou je 2000 kcal voor nodig hebben om aan dezelfde hoeveelheid te komen'' en "dit is astronautenvoeding, als het goed was voor hun is het ook goed voor ons, want die astronauten krijgen natuurlijk het beste van het beste" en mn ma, ja/oke/ja/ oh echt? Nou ik sta met een grijns van oor tot oor en kan niet naar beneden zonder te lachen=)
Lol, ik kan niet naar beneden
Collapse
X
-
Mensen mensen, het kwaad is geschied. Kom net thuis van het sporten. Mn ma gaat het een maand proberen. Katsjing 110 euri. Mn zusje 95. Huile huile, een pot thee voor 28 euro. Het probleem is dat ik wel weet dat je beter normaal kan eten, maar heb er ook weer niet zoveel verstand van dat ik die mensen uit kan lullen. Ik zit ondertussen lekker aan mn potje kwark met tonijn
Comment
-
-
M'n reactie was eigenlijk meer bedoeld om de boel te laten escaleren, maar het werd een fail
Het erge is dadelijk dat je moeder waarschijnlijk snel wat vocht&glycogeen kwijt is, wat spiermassa en misschien een beetje vet.
Probleem is dan dat de mensen echt gaan denken dat die shit werkt en er nog meer geld aan gaan besteden.
Die "distributeurs" krijgen gewoon een brainwash cursusje of workshopje zodat ze zelf ook in de verhaaltjes gaan geloven...
Btw, heeft je moeder ook een pakje "verantwoorde tussendoortjes" gekocht?
Dat was toch wel het meest lachwekkende wat ik hoorde toen ik zo'n chappie tegenkwam.
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=Bqka8XoigrM
Ze mogen van mij een schijf van 20kg in ze reet duwe tot fail
Comment
-
Haha, jammer dat je niet de discussie bent aangegaan!
Eigenlijk zou je bijna hopen dat je moeder en zusje nu aankomen189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
-
Originally posted by Koppejan View PostDeze foto werkt wel=) Maximaal protest, en ik maak mn ma net zo lang belachelijk tot ze alleen nog maar brinta eet189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 minute ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: