Lol, ik kan niet naar beneden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lol, ik kan niet naar beneden

Nou het zit zo, mn ma had al aangekondigd dat er iemand van herbalife zou komen. Ik al 100 keer verteld dat je gewoon normaal voer moet eten. Nu zit ik op mn kamer, klaar om naar de gym te gaan. Sta in de badkamer mn haar te doen, en ik hoor dat mens hele verhalen ophangen. "dit is een shake daar zitten zoveel vitaminen in, daar zou je 2000 kcal voor nodig hebben om aan dezelfde hoeveelheid te komen'' en "dit is astronautenvoeding, als het goed was voor hun is het ook goed voor ons, want die astronauten krijgen natuurlijk het beste van het beste" en mn ma, ja/oke/ja/ oh echt? Nou ik sta met een grijns van oor tot oor en kan niet naar beneden zonder te lachen=)

gewoon naar beneden gaan en die vrouw vertellen dat ze bullshit verkondigd...

Comment

kapot neer stompen me ma heeft ook wel eens die bende geprobeerd nou dure potjes, en werkt voor geen meter

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
        herbalife

Maak die vent af voordat hij nog meer mensen oplicht.

Comment

Mensen mensen, het kwaad is geschied. Kom net thuis van het sporten. Mn ma gaat het een maand proberen. Katsjing 110 euri. Mn zusje 95. Huile huile, een pot thee voor 28 euro. Het probleem is dat ik wel weet dat je beter normaal kan eten, maar heb er ook weer niet zoveel verstand van dat ik die mensen uit kan lullen. Ik zit ondertussen lekker aan mn potje kwark met tonijn

Comment

http://http://imageshack.us/photo/my...dsc01779b.jpg/

Comment

M'n reactie was eigenlijk meer bedoeld om de boel te laten escaleren, maar het werd een fail

Het erge is dadelijk dat je moeder waarschijnlijk snel wat vocht&glycogeen kwijt is, wat spiermassa en misschien een beetje vet.
              Probleem is dan dat de mensen echt gaan denken dat die shit werkt en er nog meer geld aan gaan besteden.
              Die "distributeurs" krijgen gewoon een brainwash cursusje of workshopje zodat ze zelf ook in de verhaaltjes gaan geloven...

Btw, heeft je moeder ook een pakje "verantwoorde tussendoortjes" gekocht?
              Dat was toch wel het meest lachwekkende wat ik hoorde toen ik zo'n chappie tegenkwam.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Bqka8XoigrM

Ze mogen van mij een schijf van 20kg in ze reet duwe tot fail

Comment

Haha, jammer dat je niet de discussie bent aangegaan!

Eigenlijk zou je bijna hopen dat je moeder en zusje nu aankomen
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Comment

Deze foto werkt wel=) Maximaal protest, en ik maak mn ma net zo lang belachelijk tot ze alleen nog maar brinta eet

Comment

Originally posted by Koppejan View Post
                        Deze foto werkt wel=) Maximaal protest, en ik maak mn ma net zo lang belachelijk tot ze alleen nog maar brinta eet
                        Haha nice!
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

je stuurt virussen in die links

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                            je stuurt virussen in die links
                            Hoe kan dat nu ? Heb gewoon via imageshack geupload.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X