advies laatste kilos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies laatste kilos

Hoi hoi ik ben net nieuw op deze site,dus ik hoop wat meer te weten te komen over mijn trainen en afvallen.
    Ik ben de enige in de familie die ermee bezig is,en dus niet altijd mijn frustraties en vragen kwijt kan,bang dat je n zeikerd bent(begrijp je?)
    Maar nu moet ik nog even doorzetten voor die 10kg die er afmoet,er is
    al 15kg eraf,dat doe ik dmv normaal en gezond eten,20+kaas,mag vleeswaren
    mag yoghurt enz.
    Ik train 4*in de week,ik doe aan spinning,bodystep en bodypump,hoewel t laatste er bij inschiet.
    Maar ben toch intensief bezig,maar ik blijf al zo lang hangen op hetzelfde
    gewicht,it drives me greasy!!!!
    Ik had mijzelf voorgenomen om niet continu te wegen,maar 80kg is gewoon nog overgewicht,dat moet zakken!
    Qua lichaam zijn er behoorlijk wat cmeters eraf,nu nog t laatste,en dat is die 10kg!
    Dus alle hulp is welkom,groetjes!!

Het zou een stuk makkelijker worden om advies te geven als je een voedingsschema plaatst met de voedingswaardes. Dus ALLES wat je eet en drinkt met daarachter het aantal eiwitten koolhydraten vet en calorieen. Het is namelijk belangrijk dat je niet te veel eet, maar zeer zeker ook niet te weinig. Er zijn vast mensen die er wat meer verstand van hebben, maar dan hebben ze wel bovenstaand nodig.

Comment

je vergeet en paar kleine dingentjes.

leeftijd
      lengte
      gewicht weten we nu wel 80kg
      vet percentage misschien

en een voeding/training schema

Comment

Ja ja sorry hoor,dit is de 1e keer dat ik dit deel met anderen,dus ik zal mijn best doen om nu wat meer te delen!

Maandag;2koffie met zoetjes,melk.
        2volk sneetjes met mag beleg.
        beker mag melk.
        appel.

lunch; 2volk sneetjes met mag beleg,
        soms zoetigheid erop.
        beker mag melk.

tussendoor;mag yoghurt,soms met banaan,
        of gemengd met optimelsmaak.

s avonds;groente,stukje vlees,en aardappelen,
        af en toe vis,en sla erbij mager dressing.
        normale portie.

Dan naar spinning voor n uur! Daarna mag yoghurt.

Dit gaat de hele week door,ik doe 2xin de week spinning,1xin de week bodypump,1a2xin de week bodystep!
        En uit alle eerlijkheid werk ik ook weleens wat lekkers naar binnen,maar dat is meer als ik last heb van mijn weekje,maar niet om naar huis toe te schrijven.
        Oh ja....voordat ik t vergeet,mijn lengte is 1.70,en ben 39jr,ik sta actief en spontaan in t leven,maar wil nu is t gene bereiken waar ik toch wel voor vecht!
        Ik hoop dat ik nu wat meer betere info heb gegeven.
        Groetjes.

Comment

wat is magbeleg en magmelk?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

die magere....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

als je zelf zo mager was als je eet had je anerexia.

vetten omhoog naar minimaal 80 gram, eieren, vette vis, olie, noten.
              eiwitten omhoog, neem magere kwark inplaats van magere yoghurt. eet vleeswaren zoals kipfilet, kalkoenfilet en rookvlees.

meer eten is ook belangrijk want zo ga je alleen spieren verliezen en je vet blijft zitten. neem die extra kcals vooral uit eiwitten en vetten.
              Last edited by maar7en8; 08-11-2011, 13:10.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                die magere....

ow okee...had ik ff niet door.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben nogal kort en krachtig,zeg maar!!!
                  Maar we zijn er al uit,erg bedankt voor de reactie terug.De laatste tijd had ik al t idee dat t bij mijn eten niet zo goed zat,want ik heb vaak toch wel trek,en dan verval ik soms n dag in slecht eetgedrag,en wat vindt ik dat dan klote!(sorry!)
                  Maar ik durfde ook weer niet meer te eten,bang dat ik niet zou afvallen,eigenlijk vroeger met dieeten mocht ik meer eten dan wat ik nu eet,dus ik ga meteen kijken waar ik mijn voeding in kan verbeteren,en mijzelf!
                  Misschien toch wat meer aan de cardio en krachttraining.
                  Ik trainde al n paar jaar,maar ik was er 2jr uit,en nu train ik 1.5jr met plezier.
                  En ik zal t bereiken,eerst ga ik aan de slag,en zo nu en dan surf ik voorbij!
                  Alle tips zijn van harte welkom.Groetjes.

Comment

Probleem met weinig eten en cardio is dat je naast vet verbranding ook je spieren deels verbrandt. Dit verlaagt je metabolisme (spieren verbranden ook in rust enorm veel calorien). Als je dan iets eet zal je sneller dan voor het afvallen weer aankomen. Het bekende jojo effect dus. Dit is de reden dat je altijd moet proberen je spiermassa te behouden tijdens een periode van vetverlies. Dit doe je door fatsoenlijke krachttraining te doen, dus niet met 1kg gewichtjes 400 herhalingen doen (you get the point) en hoog in de eiwitten te blijven qua voeding. Koolhydraten is het eerste wat je mindert om af te vallen, maar je hoeft niet perse meteen koolhydraatloos te eten.
                    Train hard or go hormone

Comment

Hoi hoi allemaal,ik zat echt even in de rats over hoe t nou verder moest met mijn levenswijze op dit moment,ik had er echt voor gekozen om de sportschool binnen te stappen dat ik ertegenaan kan,en niet om daar uitgebreidt over mijn stappenplan te praten,of over mijn frustratie,t is ook n beetje mijn plekje wat ik voor mijzelf heb,(begrijpen jullie)dus ik ben erg blij met jullie advies zodat ik weer even n boots krijg om dingen anders aan te pakken,want ik wil t graag goed doen natuurlijk.
                      Maar goed.....gisteren kwam ik na lange tijd n instructrice tegen,vroeg hoe t ging,je kent dat wel(vrouwen),en bood aan om te kijken naar mijn eetpatroon en trainen,dus t moest zo wezen,toch wel lekker n beetje hulp!
                      Jammer dat ik deze site niet eerder heb ontdekt,dan had t n hoop gescheeld,zeker met jullie ervaring,dus dank jullie wel.

Comment

afvallen

hallo allemaal,alles goed met jullie?Die paar reacties waren voor mij erg goed geweest om nog is goed naar mijn sporten en eten te kijken,en om mijzelf weer even n schop onder de kont te geven.Dat is in ieder geval goed gelukt!
                        Het gaat nu weer de goeie kant op,ik zit nu wat beter in mijn vel,en ben ook wat meer en beter gaan eten,aan mijn buikomtrek zie je dat toch meteen(heerlijk),nou heb ik even n vraag over slappe huid,als je nou 15a20kg te zwaar bent,en je gaat afvallen,herstelt je huid dan nog goed,want ik maak mij wel zorgen om mijn huid,t is niet extreem dat t over mijn broek heen hangt,maar toch!
                        Maar voor de rest ben ik toch gaan werken met jullie advies,en voel mij weer gemotiveerd,dank jullie wel!!!

Groetjes,mirjam.

Comment

Originally posted by sproetje View Post
                          hallo allemaal,alles goed met jullie?Die paar reacties waren voor mij erg goed geweest om nog is goed naar mijn sporten en eten te kijken,en om mijzelf weer even n schop onder de kont te geven.Dat is in ieder geval goed gelukt!
                          Het gaat nu weer de goeie kant op,ik zit nu wat beter in mijn vel,en ben ook wat meer en beter gaan eten,aan mijn buikomtrek zie je dat toch meteen(heerlijk),nou heb ik even n vraag over slappe huid,als je nou 15a20kg te zwaar bent,en je gaat afvallen,herstelt je huid dan nog goed,want ik maak mij wel zorgen om mijn huid,t is niet extreem dat t over mijn broek heen hangt,maar toch!
                          Maar voor de rest ben ik toch gaan werken met jullie advies,en voel mij weer gemotiveerd,dank jullie wel!!!

Groetjes,mirjam.
                          Hoi.

Dat is nou het meest voorkomende probleem,snel willen afvallen en veel cardio.krijg je een hangende huid van.daarom moet je krachttraining doen en een goede voedingschema,die hier nog niet is vermeld?
                          ga waar mannen zijn in de sportschool (de meeste zijn goed gebouwd),vrouwen zijn allemaal bij de cardio (totaal niet strak).
                          wees niet bang.als je het goed en rustig aanpakt.komt het wel goed.
                          persoonlijk vind ik dat goed insmeren met een vette creme goed helpt.masserend inbrengen (ik gebruik cacao butter)

succes

Comment

O, je bent een vrouw....dat had ik er niet uitgehaald.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Heeft iemand al gezegd dat je de stickies moet gaan lezen over het opzetten van een gezond voedingsschema? Je eet veel te weinig en ook nog eens in de verkeerde verhoudingen. Het zou me niks verbazen als je met een goed voedingsschema meer afvalt dan al die cardio die je doet.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X