Omdat het niet altijd gemakkelijk is om met 2 kinderen uit huis te gaan sporten ben ik ongeveer een half jaar bezig met thuis sporten. Het lukt me supergoed om toch zeker een 5-tal keer per week krachttraining en cardio te doen. Touwtje springen, sit-ups, puch ups en heel wat andere oefeningen met mijn eigen gewicht, dipstation. ..Ik ben ongeveer 1.63m groot(klein) Ik ben zeker al veel beter in vorm geraakt maar het lukt me niet de resultaten te behalen die ik wil. Door het touwtjespringen en oefeningen thuis ben ik van 60 kg naar 58 gegaan maar meer dan dat krijg ik er niet af. Kan iemand mij raad geven?
Ik zou graag minder vet ophouden maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Ik wil niet te echt veel vermageren maar wil graag veel steviger worden. Ik drink een proteïne shake(soja want kan niet goed tegen melk) na mijn training.
Ik ben een vrouw...
groetjes en bedankt voor de info!
Ik zou graag minder vet ophouden maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Ik wil niet te echt veel vermageren maar wil graag veel steviger worden. Ik drink een proteïne shake(soja want kan niet goed tegen melk) na mijn training.
Ik ben een vrouw...
groetjes en bedankt voor de info!
Comment