voedingsadvies te veel vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsadvies te veel vet

Omdat het niet altijd gemakkelijk is om met 2 kinderen uit huis te gaan sporten ben ik ongeveer een half jaar bezig met thuis sporten. Het lukt me supergoed om toch zeker een 5-tal keer per week krachttraining en cardio te doen. Touwtje springen, sit-ups, puch ups en heel wat andere oefeningen met mijn eigen gewicht, dipstation. ..Ik ben ongeveer 1.63m groot(klein) Ik ben zeker al veel beter in vorm geraakt maar het lukt me niet de resultaten te behalen die ik wil. Door het touwtjespringen en oefeningen thuis ben ik van 60 kg naar 58 gegaan maar meer dan dat krijg ik er niet af. Kan iemand mij raad geven?
    Ik zou graag minder vet ophouden maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Ik wil niet te echt veel vermageren maar wil graag veel steviger worden. Ik drink een proteïne shake(soja want kan niet goed tegen melk) na mijn training.
    Ik ben een vrouw...

groetjes en bedankt voor de info!

Ik zou je adviseren om minder te focusseren op sporten/bewegen, en veel meer te focusseren op goede voeding. Heb je de stickies op dit forum al gelezen? Heb je al een schema gemaakt van hetgeen je eet en drinkt per dag?
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Bedankt voor je antwoord!
      Ik heb een schema gemaakt in exell en daar kan ik zien wat ik eet maar dat is niet overdreven. Ik zou rond de 2300kal per dag eten

's morgens 40 gr havermout met 200 ml soyamelk (zonder suiker)
      rond 10 u 1 volkoren boterham zonder iets op
      's middags 250 ml soyamelk (zonder suiker) met bosvruchten, een banaan en proteïne. Een appel en/of mandarijn
      rond 15 u nog 1 volkoren boterhame zonder iets op
      's avonds pasta of rijst of aardappels met vis (of zelden vlees) en veel groenten en alles met olijfolie nooit met boter.
      Op sommige dagen eet ik een klein koekje of een klein stukje zwarte chocolade
      In het weeken durf ik al wel eens pistolets eten, en een koffiekoek
      drink 1 à 2 tassen koffie met soyamelk per dag en voor de rest ALTIJD water.
      Ik begrijp echt niet wat ik fout doe.
      Het is ook heel moeilijk om recepten te vinden die goed zijn... kan ik die ergens terugvinden?

Bedankt voor de reactie!

Comment

Kan je dat spreadsheet hier ook plaatsen (als je dat wilt)?
        Of anders ons vertellen wat de verdeling koolhydraten/eiwitten/vetten is? En wat je onderhoudsniveau (kcal) is? Dat zijn vaak de belangrijke parameters om in eerste instantie te kunnen bekijken of een schema goed in elkaar zit.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X