Goedenavond Mensen,
Hier een probleem van mij waar ik echt niet uitkom..
Ik ben sinds vorig jaar een goeie 40kilo afgevallen in een maandje of 8, d.m.v veel cardio en op men voeding letten, allemaal leuk en aardig maar nu.. Overtollige huid, eigenlijk alleen op m'n buik, het is niet zo dat er een heel schort overheen hangt, maar het is wel lelijk, striae had ik erg, is nu wel een stuk minder, volg ongeveer een maandje of 6 een 4 daagse split, let ook veel op m'n voeding en probeer ook gemiddeld op een 2 gram eiwit/kg te komen, voor de rest eet ik weinig tot geen snoep of andere rommel, buikspieren train ik 2x per week, wat ik er nu aan doe is het volgende :
- Insmeren met vocht inbrengende cremes
- veel water drinken
- Aambeien zalf smeren ( klinkt wat ranzig, hoorde dat het werkte )
- en regelmatig je huid scrubben
- En offcourse : Buikspieren trainen
Iemand Tips of andere oplossingen?
Ik hoor het maar al te graag!
Alvast Bedankt
Hier een probleem van mij waar ik echt niet uitkom..
Ik ben sinds vorig jaar een goeie 40kilo afgevallen in een maandje of 8, d.m.v veel cardio en op men voeding letten, allemaal leuk en aardig maar nu.. Overtollige huid, eigenlijk alleen op m'n buik, het is niet zo dat er een heel schort overheen hangt, maar het is wel lelijk, striae had ik erg, is nu wel een stuk minder, volg ongeveer een maandje of 6 een 4 daagse split, let ook veel op m'n voeding en probeer ook gemiddeld op een 2 gram eiwit/kg te komen, voor de rest eet ik weinig tot geen snoep of andere rommel, buikspieren train ik 2x per week, wat ik er nu aan doe is het volgende :
- Insmeren met vocht inbrengende cremes
- veel water drinken
- Aambeien zalf smeren ( klinkt wat ranzig, hoorde dat het werkte )
- en regelmatig je huid scrubben
- En offcourse : Buikspieren trainen
Iemand Tips of andere oplossingen?
Ik hoor het maar al te graag!
Alvast Bedankt
Comment