Overtollige / Slappe huid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overtollige / Slappe huid

Goedenavond Mensen,

Hier een probleem van mij waar ik echt niet uitkom..
    Ik ben sinds vorig jaar een goeie 40kilo afgevallen in een maandje of 8, d.m.v veel cardio en op men voeding letten, allemaal leuk en aardig maar nu.. Overtollige huid, eigenlijk alleen op m'n buik, het is niet zo dat er een heel schort overheen hangt, maar het is wel lelijk, striae had ik erg, is nu wel een stuk minder, volg ongeveer een maandje of 6 een 4 daagse split, let ook veel op m'n voeding en probeer ook gemiddeld op een 2 gram eiwit/kg te komen, voor de rest eet ik weinig tot geen snoep of andere rommel, buikspieren train ik 2x per week, wat ik er nu aan doe is het volgende :

- Insmeren met vocht inbrengende cremes
    - veel water drinken
    - Aambeien zalf smeren ( klinkt wat ranzig, hoorde dat het werkte )
    - en regelmatig je huid scrubben
    - En offcourse : Buikspieren trainen

Iemand Tips of andere oplossingen?
    Ik hoor het maar al te graag!
    Alvast Bedankt

Ik had het aan de Dokter gevraagd en die zei dat er nogal wat risico's aan zaten en het niet erg genoeg was voor een operatie, het is ook niet dat het over m'n broek hangt ofzo maar het is wel vervelend en lelijk..

Comment

Hoe oud ben je?
      Het is helaas vaak zo dat dit niet meer helemaal wegtrekt, en hoe ouder je bent, hoe moeilijker dit is.
      De middeltjes die jij aangeeft, helpen wel, maar ook in lichte mate.
      De enige oplossing is inderdaad een operatie. Maar soms kan het nog wel een stuk beter worden dan het nu is, maar dat kost ook weer tijd. Als het echt behoorlijk is, is de kans klein dat je weer helemaal strak wordt in elk geval.
      Succes ermee in elk geval.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu 20 jaar, heb vorige week ook een vet meting laten doen die uitkwam op 8,6% dat was op zon vaag apparaat waarbij je je handen om een computertje moest doen en die het zo berekende.. Ga binnenkort huidplooi meting laten doen en hopen dat ik ergens rond de 18% zit dan is het misschien ook wel enigszins vet wat rond men buik zit?

Comment

wat vervelend voor je denk dat het toch echt lijdt tot een operatie

Comment

Je bent nog jong, het zou bij moeten trekken, gaat wel een tijd overheen.
            Ik ben zelf 55kg afgevallen en had het ook erg op me buik en benen.
            En zat in het begin ook te twijfelen voor een operatie,
            Maar het is met de tijd heel erg minder geworden.

Ik liet me buik gisteren toevallig aan me schoonzus zien, die zij ook dat,
            een operatie nu helemaal niet meer nodig is.
            En dat het er waarschijnlijk zo goed uit ziet omdat ik nog zo jong was/ben
            Ben 27 ben nu zo'n anderhalf 2 jaar echt goed bezig.

Wil er eigenlijk alleen maar mee zeggen dat het wel bij moet trekken gezien je leeftijd. Maar dat het niet 1 2 3 gebeurd is moet je wel beseffen.

Oh en ik gebruikte ook visoliecapsules, vette vis is ook goed voor de huid.
            keep the focus going!

Comment

Bedankt voor je reactie! Dit geeft de burger weer moed! Ik gebruik zelf ook visolie! Misschien wil ik inderdaad wel te snel, maja dan ben je zo blij met al die kilo's eraf en dan heb je dit! Agjah, toch maar geduld dan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X