Cutten Zonder Cardio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten Zonder Cardio?

Hey mensen, ik ben momenteel aan het cutten.. Maar rond dit tijd van het jaar, is het gewoon echt K*T om buiten te gaan hardlopen met deze kouden winden, etc.. werkt echt zwaar demotiverend.. Dus nu vraag ik me af, ik ben bezig met me rijbewijs, en zodra ik me rijbewijs heb, ga ik ook naar een gym..

Zou het heel erg zijn om tot die tijd te stoppen met cardio, en gewoon goed gezond te gaan eten?

Weet niet of het belangrijk is, maar ik doe wel aan push ups, en resultaat is er:P

Voor ik begon> 14 Push ups

Na 2 weken> 23 Push ups

Zou ik als ik dit aanhou en steeds meer verdiep in push ups tot die tijd voor gym, uberhaupt wat ve tverliezen? zit nu op de 15-16% VP, en wil graag rond de 12-13% zitten.. Binnen enkele maanden 2-4?

Mogelijk?

Sorry als het een beetje uitebreid is.. Vind het gewoon zwaar klote dat de weersomstandigheden klote zijn om buiten cardio te doen :S

Thanks, hoop dat jullie iets motiverend te zeggen hebben! haha :P

Waar een wil is is een weg...
    maar je moet er wel voor werken

let op je voeding, en doe meer dan slechts push-ups
    ja... cardio hoort erbij, gewoon doorbijten en doen
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Cutten doe je in eerste instantie met voeding.. Cardio is een extra-tje...

Gewoon nu de voeding aanpassen...Dan heb je dat al mooi meegenomen

PS: Rocky ging ook trainen in de sneeuw om Ivan Drago te verslaan, dus wat weerhoudt je
      I don't train to be second because failure is not a option.

Comment

Originally posted by Plato View Post
        PS: Rocky ging ook trainen in de sneeuw om Ivan Drago te verslaan, dus wat weerhoudt je
        Juist. Daar onderscheiden de echte mannen zich met een wil!

Comment

Wat je tussen je opdruk sets zou kunnen doen is touwtje springen, burpees doen (google of youtube het maar als je niet weet wat het is) om je intensiteit te verhogen.

Het is nu trouwens lang niet meer zo koud vergeleken met vorige week toch? Kleed je gewoon goed aan en ga weer lekker naar buiten joh..

Comment

cardio wordt vaak overschat. pak je cut op de naverbranding, na zware kracht/massatraining heb je een gigantische naverbranding die ongeveer 36 uur duurt heb ik me laten vertellen. werk naar push ups met je broertje of zusje op je rug, of als je nog sterker wordt, je moeder en dan je vader (aangenomen dat zusjes lichter zijn dan broertjes en vaders zwaarder dan moeders). en vooral belangrijk, doe netjes je pull-ups en het allerbelangrijkste: ga squatten met iemand in je nek. zorg voor resultaat, in je laatste fase van de cut kun je overwegen te gaan cardioën. en vergeet nbiet dat er hiertussen nog een fase is van supersets. NB: dit zijn mijn eigen ervaringen, heb hier nu al best wat resultaat mee gehaald, maar ga voor helemaal droog zijn deze zomer succes
            "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
              cardio wordt vaak overschat. pak je cut op de naverbranding, na zware kracht/massatraining heb je een gigantische naverbranding die ongeveer 36 uur duurt heb ik me laten vertellen. werk naar push ups met je broertje of zusje op je rug, of als je nog sterker wordt, je moeder en dan je vader (aangenomen dat zusjes lichter zijn dan broertjes en vaders zwaarder dan moeders). en vooral belangrijk, doe netjes je pull-ups en het allerbelangrijkste: ga squatten met iemand in je nek. zorg voor resultaat, in je laatste fase van de cut kun je overwegen te gaan cardioën. en vergeet nbiet dat er hiertussen nog een fase is van supersets. NB: dit zijn mijn eigen ervaringen, heb hier nu al best wat resultaat mee gehaald, maar ga voor helemaal droog zijn deze zomer succes
              Ik zie het voor me. "Pap, kom je even op mijn rug zitten ik ga push-uppen" En dan "mam, kom je even op mijn nek zitten, ik moet squatten".

Ik ben toch echt benieuwd naar het antwoord van de vader en/of de moeder die dit verzoek krijgt.

Comment

"zeg sgat, ik voel me ongelukkig omdat ik niet heb getraind.. kun je even in mn nek komen liggen(A)???" fijne valentijnsdag allemaal, maar dit is pas liefde:P
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Ik heb ook lopen trainen terwijl het sneeuwde, 2 weken geleden in den haag.. Sneeuw is niet iets wat zo irritant is..

Die wind is gewoon erg klote

Kan ik niet gewoon me voedingsschema aanpassen?

Comment

Ik zou er sowieso bij trainen.

Je hoeft toch niet te wachten op je rijbewijs, voordat je naar een gym kan. Als je in Den Haag woont, kun je er vast eentje vinden op fietsafstand.

Comment

krachttraining is wel erg belangrijk, cardio kun je altijd weglaten. MITS je voeding goed op orde is.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Oke, naja ik weet niet op dit onder ""KRACHT" training behoort, maar ik doe sinds 2 weken, 4x per week push ups, Volgens een schema om de 100 push ups te halen. Heb het sinds week 3, een stapje opgevoerd omdat ik sneller resultaat wil, oftewel 6 kg op me rug tijdens me push ups :P

Lukte nog maar net net om me aan de aantal reps & sets te voldoen haha

Wel blij dat je dan erna je spieren voelt, dan weet je tenminste dat je vooruitgang boekt

Oww, valt dit onder ""kracht training"? :P

Comment

Wij doen ALTIJD buiten barbrotheren dus niet zeuren en doorbijten!

Comment

Ben je al zo lang bezig dan? Je stats zeggen wat anders ^.-

Comment

Als je lang genoeg loopt krijg je het vanzelf warm en koop een lange tight voor een paar euro en je hebt het zeker niet koud tijdens het hardlopen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X